Op verzoek is dit een topic waarin je alles kwijt kunt over je baby!
off-topic en niet-serieuze reacties worden verwijderd..
Moderator: Moderafo's
Gerdien B. schreef:Als het goed is wordt het vergoed door de verzekering.
Mijn zusje heeft het ook en 2 zoontje van een andere zus ook. Zij kreeg steeds alles vergoed.
Dat het vermoeiend is dat wil ik geloven. Vooral als hij veel huilt en onrustig is. Soms weet je je dan totaal geen raad.
Hoop echt dat het snel helpt!!
vlinder schreef:En idd soms weet je je ff geen raad meer, dan zou je het zo over willen nemen van hem.
Helemaal nu de uitslag iets verergert is ( maar dat stond al in de bijsluiter dat dat kon gebeuren, maar ook dat het dan met een week weg moet zijn)
D.V 14 mei word Timo gedoopt dus ik hoop dan toch dat het al beter gaat met hem en de uitslag dan ook weg is.
Mensen kijken soms toch al zo raar als je kind uitslag heeft ( ze reageren dan zo vreemd vind ik zo van o wat heeft hij ? en als je dat dan verteld dan krijg je amper reactie)
Soms doen ze net of je kind een enge ziekte heeft ofzo, dan is het niet meer : wat een lekker ventje of wat een lief ventje, alsof je kind dat dan niet meer is als hij onder de uitslag zit![]()
Dat heb ik nu beide keren al meegemaakt ( mijn oudste zoon had koemelkallergie, dauwworm en constitiuneel eczeem) ( weet niet of ik het goed schrijf)
En mijn dochtertje een soja allergie.
Nou dan moest je ze eens zien kijken.
Toch jammer....
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten