Studie...

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Javaca
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Studie...

Berichtdoor Javaca » 24 feb 2006 17:04

Het schooljaar is ongeveer op de helft...

Tijd om eens te kijken hoe de (nieuwe) studie of het werk wat je doet bevalt.
Wat voor studie doe je?
Wil je ermee verder?
Is het mee- of tegengevallen?
Is het wat je verwachtte?

Ik bijt de spits af:

Studie: Muziekinstrumentenbouw richting gitaar
Waar? Belgie
Het is echt een supergave studie. Aparte mensen, hard werken, veel lol, prachtig handwerk. Het is beter dan ik verwachtte, en ga er zeker mee door.

Poor man wanna be rich,
rich man wanna be king
And a king ain't satisfied
till he rules everything

windekind
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor windekind » 24 feb 2006 17:38

Lijkt me niet zo'n kunstzinnig, cultureel en muzikaal onderwerp, maar dat terzijde.

Ik studeer Nederlands. Het viel me aanvankelijk tegen, maar op het moment is het helemaal fantastisch. Vanochtend allerlei details over de invloed van de contraremonstranten op Huygens liedboek gehoord. De Renaissance is zo'n gave periode!!
aan stuurboord liggen kapers
en aan bakboord zwemmen haaien
maar ik houd vannacht het roer wel recht

zekharyahu
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor zekharyahu » 24 feb 2006 17:55

Ik begon dit jaar met de studie Technische Informatica op de Hogeschool Arnhem, maar daar ben ik na een paar maanden mee gestopt. Het jaar ervoor heb ik een jaar dezelfde studie gedaan op de Hogeschool Utrecht, maar dat jaar had ik niet gehaald. Was erg slecht gemotiveerd!
Jammergenoeg had ik nog een paar maanden van dit schooljaar nodig om er achter te komen dat ICT toch niet echt iets is waar ik later graag mee door wil. Na 4 jaar mbo ICT denk je toch wel dat je inmiddels weet wat je wilt. 8) Het is super interessant allemaal en ook niet moeilijk, maar het komt op mij allemaal een beetje zinloos over inmiddels.