ik heb even een voorval:
woensdag hadden wij een bruiloft van volgens mijn baas FIJNE mensen (mensen die geloven) en niet van het lichtste soort, nadat er een buffet voor alle 200 gasten was geweest inclusief ijs en koffie na, en ongeveer de helft helemaal dronken was:S kwam de ceremoniemeester, die vroeg of er een nr van Marco Borsto mog gedraaid worden. Tuurlijk nadat hun allemaal kaar waren(stonder en een stuk of 20 in een kringetje) met allemaal een kaarsje in hun hand daarna ging het licht uit en gingen het bruidspaar beejte (bewegen op muziek) dansen kon je het niet noemen. Een tafeltje daar vlakbij zat de moeder van de bruid te HUILEN!! mijn bazin ging naar iemand van de bediening en zij de hoogste tijd van de Andre Hazes er achter aan. Ik kan dit wel waarderen!! als een grapje. Dat vond mijn baas niet zo'n strak plan, toen tog maar ZIJ van Marco Borsto gedraaid totdat de Vrouw van de ceremonie meester naar ons toe kwam of het alsjeblieft mog stoppen het werd niet gewaardeerd!! Nadat de muziek uit was, stonden er nog enkele mensen, het bruidspaar met wederzijdse ouders, en het cerominie paar(hij was dronken:S) en aan de toonhoogte te horen hadden ze ruzie!!
Wat zouw jij doen
Muziek ja of nee??