verkering: Mag je vriend/vriendin met een ander uit?

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

DesertRose

verkering: Mag je vriend/vriendin met een ander uit?

Berichtdoor DesertRose » 27 okt 2005 11:56

wat vind je hiervan?

vind je dat jouw vriend of vriendin wel een keer met een ander uit mag, dus je vriendin met een gewone vriend van haar of je vriend met een gewone vriendin van hem?
Of kan dat niet meer sinds jullie verkering hebben?
Laatst gewijzigd door DesertRose op 31 okt 2005 11:49, 1 keer totaal gewijzigd.

esra
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor esra » 27 okt 2005 12:01

tuurlijk, als javaca met zijn vrienden (M/V) uitwil dan gaat hij zijn gang maar.
Afbeelding

Corine
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Corine » 27 okt 2005 12:04

Hangt er grotendeels vanaf in wat voor relatie je staat met deze "gewone" vriend of vriendin.

Als je huidige vriend/ vriendin het niet op prijs stelt vind ik dat je zijn/haar mening moet respecteren. Hij/ zij zal er waarschijnlijk een gegronde reden voor hebben. Vind je deze reden niet gegrond ga daar dan over in gesprek. Kom je er niet uit probeer dan een compromis te sluiten.

Simpeler kan niet! *kijkt naar haar avatar en trekt ongeveer hetzelfde gezicht*
Laatst gewijzigd door Corine op 27 okt 2005 12:06, 2 keer totaal gewijzigd.

Jeronimuz
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Jeronimuz » 27 okt 2005 12:04

Natuurlijk wel! Het is echt mis als je vriendin of vriend tussen jou en je "oude" vrienden komt!

esra
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor esra » 27 okt 2005 12:10

Jeronimuz schreef:Natuurlijk wel! Het is echt mis als je vriendin of vriend tussen jou en je "oude" vrienden komt!

idd
Afbeelding

Tijn
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Tijn » 27 okt 2005 12:12

ik vertrouw mijn vriendin dat ze niet vreemd zal gaan. Dus voor mij is het geen probleem...
Laat je leiden door Hem!

tinos
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor tinos » 27 okt 2005 12:21

Ik heb daar geen problemen mee. Een aantal van mijn beste vriendinnen heeft wel een relatie, toch ga ik regelmatig met een van hen wat eten oid. moet kunnen vind ik. de partners van hen hebben daar ook geen problemen mee, anders zou ik het niet doen. Het is een kwestie van vertrouwen in je eigen vriend(in) en degene met wie je ze hem/haar weg laat gaan. Vind het wel tof dat dat kan

Raido
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Raido » 27 okt 2005 12:23

Ik heb daar eigenlijk ook geen problemen mee, mits de persoon waarmee hij/zij mee uitgaat niet verliefd op haar is ;-)

En wat is uitgaan, in het oosten van het land is dat iets anders dan alleen maar stappen, maar valt onder uitgaan ook elkaar vacuumzuigen, en des noods het bekende 'brommers kiekn'. Als ze je in het oosten vragen of je lekker bent uitgeweest wordt niet bedoeld of je in een leuk cafe hebt gezeten maar of de meid waarmee je hebt liggen/zitten/staan dingessen fijn was..

ach nuance verschil :)
| Progressief reformatorisch | neutraal gereformeerd | neobevindelijk |

DesertRose

Berichtdoor DesertRose » 27 okt 2005 13:03

zou je wat gaan vermoeden als je vriend/vriendin regelmatig met dezelfde op stap gaat?

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 27 okt 2005 13:08

DesertRose schreef:zou je wat gaan vermoeden als je vriend/vriendin regelmatig met dezelfde op stap gaat?

Nee. Ik zou dan ook weten wat voor relatie zij met diegene zou hebben en waarom ze ermee om zou gaan. Verder vind ik dat je elkaar in elkaars sociale leven gewoon vrij moet laten (en als dat niet blijkt te kunnen houdt het voor mij ook heel snel op) en ga ik ervanuit dat ze het zelf wel zegt als ze verliefd op iemand anders is en het niet meer ziet zitten. Daar hoef ik dus niet naar te gaan zitten vissen.

tinos
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor tinos » 27 okt 2005 13:08

Ik zou me niet te druk maken. Jaloersheid is een beetje de pest voor relaties, om het zo maar uit te drukken. En als je er vragen over hebt: stel ze aan je partner

DesertRose

Berichtdoor DesertRose » 27 okt 2005 13:11

hoofdzakelijk antwoorden van heren, verschild de mening van de dames?

tinos
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor tinos » 27 okt 2005 13:11

ik wil mn avatar wel even veranderen 8)

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 27 okt 2005 13:17

DesertRose schreef:hoofdzakelijk antwoorden van heren, verschild de mening van de dames?

Over het algemeen schijnen vrouwen wel iets jaloerser aangelegd te zijn ja, maar toch zijn daar ook genoeg weldenkene figuren bij hoor. :)

Corine
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Corine » 27 okt 2005 13:22

Aragorn schreef:
DesertRose schreef:hoofdzakelijk antwoorden van heren, verschild de mening van de dames?

Over het algemeen schijnen vrouwen wel iets jaloerser aangelegd te zijn ja, maar toch zijn daar ook genoeg weldenkene figuren bij hoor. :)

Wat is jaloers, vrouwen zijn gewoon soms wel is bang dat ze de liefste, knapste, tofste, lekkerste, gaafste man van de wereld kwijtraken, of nog erger, moeten delen... Dat is eerder een compliment aan het mannelijk adres!

Terug naar “Archief”