Hoe ziet jouw ideale trouwdag eruit?

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Debor@
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Hoe ziet jouw ideale trouwdag eruit?

Berichtdoor Debor@ » 25 okt 2005 18:47

Voortvloeiend uit het samenwonentopic hier dan maar een topic over trouwen (trouwens leuk idee, mystery :)).

Zoals gezegd in het bovengenoemde topic lijkt het mij heel leuk om geen standaarddag te hebben zoals gemeentehuis, kerk en feest en zo. (Gelukkig is een trouwdag nog he-le-maal niet aan de orde, maar dat terzijde.)

Dus: hoe ziet jouw ideale trouwdag eruit? Wat voor soort jurk zou je willen? Koetsjes of terreinwagen enz enz. Ik ben benieuwd!
'I was born too late to a world that doesn’t care.'

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 25 okt 2005 18:54

Wat dacht je van helemaal géén trouwdag? 8)

Ach..ik zal dit topic niet verzieken met sarcastische opmerkingen :mrgreen:
veel plezier hier mensen :wink:
adios :D

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 25 okt 2005 18:57

Idd goed idee van Mystery...

Aan het gemeentehuis ontkom je niet, hoor Debor@ :wink: Wat zou je dan wel willen, ipv de traditionele dingen?

Mij lijkt de kerkdienst eigenlijk het mooiste van de hele dag, dus die zou ik zeker niet willen missen. Maar al die poespas? Aan de ene kant: je trouwt als het goed is maar één keer en een feest helemaal voor jou (en je partner niet te vergeten :) ) is natuurlijk voor 1x ook wel leuk. Maar vorige week was ik weer 'ns op een receptie en dan zie je die bruid in zo'n wittige jurk - dan heb ik toch weer zoiets van 'wat een onzin eigenlijk, zoveel geld voor een jurk die je één dag aan hebt'...
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Debor@
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Debor@ » 25 okt 2005 18:57

Smurffie schreef:Wat dacht je van helemaal géén trouwdag? 8)

Haha!! Gelukkig is het ook voor mij helemaal niet aan de orde... maar een beetje fantaseren is ook wel leuk natuurlijk!

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 25 okt 2005 18:58

Wat ben je idd cynisch, Smurffie :mrgreen:

Debor@
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Debor@ » 25 okt 2005 18:59

LeChat schreef:Idd goed idee van Mystery...

Aan het gemeentehuis ontkom je niet, hoor Debor@ :wink: Wat zou je dan wel willen, ipv de traditionele dingen?

Mij lijkt de kerkdienst eigenlijk het mooiste van de hele dag, dus die zou ik zeker niet willen missen. Maar al die poespas? Aan de ene kant: je trouwt als het goed is maar één keer en een feest helemaal voor jou (en je partner niet te vergeten :) ) is natuurlijk voor 1x ook wel leuk. Maar vorige week was ik weer 'ns op een receptie en dan zie je die bruid in zo'n wittige jurk - dan heb ik toch weer zoiets van 'wat een onzin eigenlijk, zoveel geld voor een jurk die je één dag aan hebt'...

Haha, gemeentehuis lijkt mij idd ook wel erg handig ja :wink:. Hoe ik het precies wil, weet ik eigenlijk niet, maar des te beter wat ik NIET wil... en dat is dus bv zo'n wittige jurk zoals jij beschrijft.

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 25 okt 2005 19:06

LeChat schreef:

Wat ben je idd cynisch, Smurffie :mrgreen:

Nou weet je, leuk om een dag in een schitterende jurk te lopen enzo, maar al dat gezeik..ja gezeík van te voren over je uitzet (ów ik haat dat)
"voor mijn aanstaande heb ik blauwe handdoeken gekocht..en voor mezelf créme", dan leg ik ze om en om in de kast..oooh..zó schattig staat dat" :x
*Ja, waar gebeurd verhaal*

mén..waar bén je dan in vrédesnaam mee bezig? :roll:

afijn, dat was dat :mrgreen:

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 25 okt 2005 19:08

Smurffie schreef:Nou weet je, leuk om een dag in een schitterende jurk te lopen enzo, maar al dat gezeik..ja gezeík van te voren over je uitzet (ów ik haat dat)
"voor mijn aanstaande heb ik blauwe handdoeken gekocht..en voor mezelf créme", dan leg ik ze om en om in de kast..oooh..zó schattig staat dat" :x

:lol: :lol: Ja, van dat soort verhalen zou je inderdaad een trou(w)ma overhouden. Je cynisme is je dan ook bij dezen vergeven. :wink:

joos
Mineur
Mineur

Berichtdoor joos » 25 okt 2005 19:11

LeChat schreef:
Smurffie schreef:Nou weet je, leuk om een dag in een schitterende jurk te lopen enzo, maar al dat gezeik..ja gezeík van te voren over je uitzet (ów ik haat dat)

:lol: :lol: Ja, van dat soort verhalen zou je inderdaad een trou(w)ma overhouden. Je cynisme is je dan ook bij dezen vergeven. :wink:

Inderdaad! Gruwelijk zeg, maar Smurffie één ding: zo is niet iedereen :wink: En vooral JIJ bent het niet, dus jij kunt je uitzet sparen op jouw manier en er met niemand over hebben, toch? :lol:

Ik snap overigens niet waarom de persoon uit jouw verhaal 2 soorten handdoeken koopt, alsof je niet dezelfde handdoeken kunt gebruiken.. Tenminste: waarom moeten ze een andere kleur!
Aan de wastafel (bijv.) heb je toch 1 handdoek hangen, of mag je je handen ook niet aan dezelfde handdoek afdrogen? :? :wink:

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 25 okt 2005 19:24

joos schreef:
LeChat schreef:

Inderdaad! Gruwelijk zeg, maar Smurffie één ding: zo is niet iedereen :wink: En vooral JIJ bent het niet, dus jij kunt je uitzet sparen op jouw manier en er met niemand over hebben, toch? :lol:

Ik snap overigens niet waarom de persoon uit jouw verhaal 2 soorten handdoeken koopt, alsof je niet dezelfde handdoeken kunt gebruiken.. Tenminste: waarom moeten ze een andere kleur!
Aan de wastafel (bijv.) heb je toch 1 handdoek hangen, of mag je je handen ook niet aan dezelfde handdoek afdrogen? :? :wink:

idd, kan mij het schelen wat voor kleur koffiezetapparaat ik heb, belangrijker nog; wat kan iemand anders het schelen wat voor kleur koffiezetapparaat ik heb :roll:

en wat die handdoeken betreft..het mannetje komt met vieze smeerhandjes thuis..op donkerblauw zie je de vlekken niet zo goed..
*zucht*

Elsie
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Elsie » 25 okt 2005 19:28

sjonge, is er dan niemand die het geweldig lijkt?

mij lijkt het heerlijk! echt een dag genieten. geweldig om alleen al eens in zo'n jurk te lopen! het liefst ook in koetsjes trouwen! lijkt me gewoon geweldig.

tja, ik ben een rare. ik heb gewoon geen zin om aan het geld te denken, dus ik fantaseer er maar wat op los.

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 25 okt 2005 19:42

bij mij is het ook niet aan de orde gelukkig, maar ik zou het wel heel mooi en bijzonder vinden als in elk geval mn moeder me trouwt in 't gemeentehuis :)

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 25 okt 2005 21:02

Elsie schreef:sjonge, is er dan niemand die het geweldig lijkt?

mij lijkt het heerlijk! echt een dag genieten. geweldig om alleen al eens in zo'n jurk te lopen! het liefst ook in koetsjes trouwen! lijkt me gewoon geweldig.

tja, ik ben een rare. ik heb gewoon geen zin om aan het geld te denken, dus ik fantaseer er maar wat op los.

het IS geweldig :wink:

Raido
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Raido » 25 okt 2005 21:13

Mijn trouwdag *ideaal*

Samen op het strand, in navolging op je verkering, verloving samen met zij tweetjes... een fles wijn en een ring... dat is echt trouwen.. voor elkaar :)

maar vrouwen hebben idealen, met trouwjurken enzo, die ik toch allemaal het zelfde vind, wel mooi hoor maar ik ben een man daarin denk ik..
| Progressief reformatorisch | neutraal gereformeerd | neobevindelijk |

Big Mac
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Big Mac » 25 okt 2005 21:34

Raido schreef:Mijn trouwdag *ideaal*

Samen op het strand, in navolging op je verkering, verloving samen met zij tweetjes... een fles wijn en een ring... dat is echt trouwen.. voor elkaar :)

maar vrouwen hebben idealen, met trouwjurken enzo, die ik toch allemaal het zelfde vind, wel mooi hoor maar ik ben een man daarin denk ik..

Ach man bekijk het allemaal niet zo zwart/wit. Ik weet bijna zeker als jij gaat trouwen en je ziet je aanstaande prachtig in een mooie jurk, dan pink jij een traantje (of meerdere).
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
Edmund Burke

Terug naar “Archief”