Sorry ik vind het onmogelijk grote onzin, je kijkt nu ook zelf naar een beeldscherm, hoe boos en verderfelijk. Ik zit dagelijks naar een beeldscherm te kijken en kom per dag er meer achter hoe groot God is, vooral door dat beeldscherm.
En de eerste ging henen, en goot zijn fiool uit op de aarde; en er werd een kwaad en boos gezweer aan de mensen, die het merkteken van het beest hadden, en die zijn beeld aanbaden.
Alle mensen die films, dvd's en of ander beeldmateriaal kijken (of er hele dag naar gapen) krijgen boze zweren.
En het beest werd gegrepen, en met hetzelve de valse profeet, die de tekenen in de tegenwoordigheid van hetzelve gedaan had, door welke hij verleid had, die het merkteken van het beest ontvangen hadden, en die deszelfs beeld aanbaden. Deze twee zijn levend geworpen in den poel des vuurs, die met sulfer brandt.
Het beest zou dan de antichrist zijn, de valse profeet een wereldleider (Bush!) en alle mensen die zijn beeld (via tv of wat dan ook) aanbidden, dan komt het wel erg dichtbij hoor, hoeveel ware christenen verafgoden Bush niet?
En ik zag tronen, en zij zaten op dezelve; en het oordeel werd hun gegeven; en ik zag de zielen dergenen, die onthoofd waren om de getuigenis van Jezus, en om het Woord Gods, en die het beest, en deszelfs beeld niet aangebeden hadden, en die het merkteken niet ontvangen hadden aan hun voorhoofd en aan hun hand; en zij leefden en heersten als koningen met Christus, de duizend jaren.
Het kan inderdaad een chip zijn, maar dat zullen we pas dan weten. En dat dat beeld video, film of dvd is vind ik dusmate vergezocht dat ik bijna om moet lachen. Ik vind dit dus typisch een voorbeeld van de Bijbel toepassen zoals jij de wereld ziet.
Straks is het spreken in tongen nog msnnen, de rook die opstijgt een sigaret en paarden met staarten als van slangen en vuur uit hun mond een auto.