Met liefde denken we aan.....

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Gebruikersavatar
essieee
Generaal
Generaal
Berichten: 5121
Lid geworden op: 14 apr 2003 23:47
Locatie: Barneveld
Contacteer:

Met liefde denken we aan.....

Berichtdoor essieee » 10 okt 2005 22:59

Afbeelding

Ik denk dat dit wel duidelijk is......
Geen slowchat hier maar een serieuze plek om dit en deze dingen met elkaar te delen!!!!!!
Laatst gewijzigd door essieee op 10 okt 2005 23:02, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
essieee
Generaal
Generaal
Berichten: 5121
Lid geworden op: 14 apr 2003 23:47
Locatie: Barneveld
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 10 okt 2005 23:01

Ik doe zelf de eerst post!

In liefde herdenk ik mijn broertje Alexander die vandaag jarig zou zijn!!!

Voor altijd uit ons leven, maar nooit nooit te vergeten!
Het was zo'n gaaf, mooi kereltje en ineens ....
Daarom; Oude mensen moeten sterven, jonge mensen kunnen sterven!

Lieve Alexander, wij missen je nog iedere dag, gerust te weten dat je bij God bent!!!

Hoger dan de blauwe luchten
Hoger dan de blauwe luchten
en de sterretjes van goud
woont de Vader in de hemel
die van alle kind'ren houdt


Ook voor zieke kinderen zorgt hij
kent hun tranen, kent hun pijn
Ja voor groten en voor kleinen
Wil de Heer een helper zijn.


Daarom vragen wij eerbiedig
Vouwen wij de handen saam
Heer die altijd naar ons luistert
neem ook ons gebedje aan.

Gebruikersavatar
habibi
Mineur
Mineur
Berichten: 146
Lid geworden op: 22 sep 2005 00:43
Locatie: ergens in de betuwe

Berichtdoor habibi » 10 okt 2005 23:23

ik herdenk hier mijn achternichtje willemien die vorig jr. door een tragisch ongeval is overleden. Dat had nooit mogen gebeuren!


p.s. essieee, goed van je dit topic en heel veel sterkte jij vandaag.

Gebruikersavatar
mystery
Kapitein
Kapitein
Berichten: 870
Lid geworden op: 05 jan 2004 15:10

Berichtdoor mystery » 11 okt 2005 13:11

Ik denk met liefde terug aan mn opa's en oma's en mn tante Anna.

Mijn oma die in april overleden is, betekende heel erg veel voor me. Ik mis haar elke dag... Maar ik ben dankbaar dat ik haar zo goed heb gekend, dat ze als een vriendin voor mij was.
Als mens alleen kun je niet bestaan, je hebt de ander nodig om te groeien.

Wees eerst een individu voordat je een duo wordt.

Gebruikersavatar
aardmannetje
Sergeant
Sergeant
Berichten: 475
Lid geworden op: 22 apr 2005 15:14

Berichtdoor aardmannetje » 11 okt 2005 13:32

Ik denk nog vaak aan het dochtertje van mijn zus, twee jaar was ze, Marije, ze was uitzondelijk lief en begrijpend, maar ze trok een broodzak over haar hoofd en stikte, niemand kon haar helpen in dat onbewaakte ogenblik, ik droeg haar naar haar graf...
je kunt zijn wie je bent om te worden wie je bent maar nog niet kunt zijn

Gebruikersavatar
ahuibers
Majoor
Majoor
Berichten: 1729
Lid geworden op: 04 feb 2003 14:14
Locatie: Midden nederland

Berichtdoor ahuibers » 11 okt 2005 13:48

Ik denk terug aan mijn zwager die zo'n anderhalf jaar terug overleden is.
Hij is 31 jaar geworden.

Gebruikersavatar
MissF
Generaal
Generaal
Berichten: 8487
Lid geworden op: 16 nov 2004 22:25

Berichtdoor MissF » 11 okt 2005 14:00

Ik denk aan mijn opa, die ik amper gekend heb. Hij was 55 toen hij zomaar overleed, niemand heeft ooit geweten waardoor.
Uit de verhalen van mijn moeder begrijp ik steeds meer dat er geen tweede was op deze aarde. Zo liefdevol, begrijpend, gelovig...
Als hij nog leefde had ik nu denk ik veel meer contact met mijn oma...
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Gebruikersavatar
yvonne
Sergeant
Sergeant
Berichten: 292
Lid geworden op: 23 jan 2005 13:49
Locatie: Bennekom
Contacteer:

Berichtdoor yvonne » 11 okt 2005 15:18

Woww wat een moeilijk topic maar wel heel erg mooi! :)

Ik denk nu terug aan mijn opa... of naja terug denken is iets anders ik vind het zoo oneerlijk dat hij nu al dood moet zijn... :? Maar ik ben wel blij dat ik nu nog zo'n goede band met u heb!! :)
Verder denk ik aan de vader van Dennis... Lang gekend heb ik u niet maar wel lang genoeg om nu over u te denken en te weten dat u het goed hebt en dat u goed voor uw zoons zorgt!! :)
Ik wil de oma van mijn vriendin ook herdenken.. dat ze zo veel goeds voor haar deed en doet! :)
verder mijn oom en mijn broer... waarom moesten jullie zo vroeg het leven verlaten waarom jullie waarom niet ik? Het leven is zo oneerlijk :cry:
toch wil ik jullie allemaal bedanken wat jullie voor mij en voor andere doen! :) zorg goed voor elkaar zorg goed voor Tineke zorg goed voor Dennis... En zorg goed voor oma...
Trucking isn't a crime,
It's just a way of life!

Gebruikersavatar
Mariekje88
Luitenant
Luitenant
Berichten: 560
Lid geworden op: 02 jan 2005 09:19
Locatie: Veen

Berichtdoor Mariekje88 » 11 okt 2005 17:08

Aan alle mensen die in mijn nog relatief korte leventje zijn overleden en die heel veel voor mij betekenden, en dat eigenlijk nog steeds doen.
In het bijzonder aan oma, die een 2e moeder voor mij was, maar die nu ook Thuis is en nu nog steeds doorzingt voor God alleen dan zonder de pijn ;)

Inderdaad een moeilijk topic, veel sterkte!!

Maaike

Berichtdoor Maaike » 11 okt 2005 19:03

Ik denk terug aan mijn oma, die op 29 oktober 2002 overleed. Ze betekende best veel voor me, ik leek veel op haar. Ze kon soms heel hard uit de hoek komen, maar ze begreep me ook.

Gebruikersavatar
TheDeskGirl
Verkenner
Verkenner
Berichten: 4
Lid geworden op: 30 sep 2005 13:06
Locatie: Lunteren
Contacteer:

Berichtdoor TheDeskGirl » 12 okt 2005 10:02

Ik denk met liefde terug aan mijn drie vrienden die door een tragisch ongeval het leven lieten.
Ik blijf ze elke dag missen..
<<< hihi wat kijk ik verwaand op die foto..

Gebruikersavatar
Debor@
Luitenant
Luitenant
Berichten: 633
Lid geworden op: 16 sep 2005 15:44
Locatie: in da getto
Contacteer:

Berichtdoor Debor@ » 12 okt 2005 13:26

Een vriendin die doodgereden werd tijdens haar vakantie.

Een tante, die wij plagend 'de eeuwige vrijgezel' noemden. De avond voor haar huwelijk kwam ze er achter dat ze werd bedrogen, waarna ze nooit meer een man wilde. Nu is ze overleden aan kanker. Ze verzweeg de pijn, we wisten half niet hoe ernstig ze er aan toe was. Ze heeft menig wijze levensles gegeven wat betreft de liefde, geloof en andere dingen.

Mijn opa, die al heel lang geleden overleden is maar die ik me nog scherp herinner, zoals hij daar stond bij z'n vijvertje en z'n salamanders liet zien. Z'n dierenliefde en liefde voor het water, die ik beiden geërfd heb.

Een oom, die altijd vol grappige streken zat en zelfs nog op z'n ziekbed mensen in de maling nam.

De vader van mijn schoonzus, hartstochtelijk duivenmelker, een grote reus met weinig woorden, maar wel vol humor, die mij alles over duiven leerde.

Het leven is niet eerlijk.

Gebruikersavatar
Acire
Kolonel
Kolonel
Berichten: 2769
Lid geworden op: 11 sep 2002 15:36
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 12 okt 2005 13:43

habibi schreef:ik herdenk hier mijn achternichtje willemien die vorig jr. door een tragisch ongeval is overleden. Dat had nooit mogen gebeuren!


Ja... het is bijna een jaar nu..... 26 october...

Gebruikersavatar
esra
Sergeant
Sergeant
Berichten: 352
Lid geworden op: 07 jun 2005 15:08
Locatie: de aarde

Berichtdoor esra » 12 okt 2005 14:17

ik denk in liefde aan mijn opa. hij leerde me over geloof hoop en liefde. (het overbekende kettinkje en de bijbeltekst) ik zat altijd als klein meisje bij hem op schoot en zo leerde hij me wat de verschillende symbolen betekenen. ik draag nu ook zo'n ketinkje. ik mis hem nog elke dag, al is het al 3 jaar en 9 maanden geleden is dat hij is gestorven.

weet je wat ik nog het ergste vind?
ik kan hem javaca niet voorstellen en hij zal nooit op onze bruiloft zijn. hij zal me nooit zien trouwen en hij zal nooit hier op aarde onze kinderen zien. dat doet me pijn. hij zal bij voor me zijn, dat weet ik. en ik kan onze kinderen leren wat hij mij leerde toen ik een klein meisje was.

ik denk in liefde terug en ik geloof dat ik hem straks weer zal zien.

lieve opa, tot dan...
Afbeelding

Gebruikersavatar
Dippie
Majoor
Majoor
Berichten: 2088
Lid geworden op: 14 mei 2004 09:57
Locatie: HIA
Contacteer:

Berichtdoor Dippie » 12 okt 2005 14:58

Met liefde denk ik aan:

Mijn opa...Hem mis ik echt hele erg. Ook al was ik nog jong, ik herinner mij het allemaal nog goed. Zaterdag avond was ie bij ons, zoals altijd. Hij ging naar huis, wat vroeger dan normaal. Toen ging ie nog even wat drinken bij een vriend van hem (buurman 2 huizen verderop) waar hij tegen zei dat ie wat eerder nara huis ging omdat ie niet zo lekker was. Zondag ochtend worden we uit bed gebeld, met de mededeling dat opa zo 's ochtends vroeg al in de tuin zit, in ene vreemde houding. Mn pa nam het eerst niet zo nauw en bleef dus nog even liggen. Maar mn ma spoorde hem aan om toch even te gana kijken voor de zekerheid...Toen die daar was belde hij gelijk mn moeder op om te zeggen dat ze gelijk moest komen. Hij was overleden en heeft (naar wij denken en de artsen vermoeden) 's avonds laat voordat hij ging slapen nog even buiten gezeten, en is toen in zijn stoel overleden. Hij heeft dus heel die nacht dood in zn stoel gezeten.... :cry:

Mijn collega...Die onderweg naar ons personeelsfeest is verongelukt. Hij bestuurde de auto, en zn vrouw en nog 3 andere collega's reden met hem mee. Hij was opslag dood, zijn vrouw zwaargewond, en de drie andere collega's ook gewond.

Mijn oma...Die twee jaar terug overleed aan kanker.

Het nichtje van mn vriendin die gister precies een jaar geleden op 4-jarige leeftijd overleed aan leukemie.

De buurman...Die paar maanden terug overleed aan kanker. Hij is mijn catechesatie ouderling geweest, zondagschoolmeester, kwam op huisbezoek, en was een leuke buurman met 7 kinderen. Ook was hij ene vriend van mn vader.
Afbeelding


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 54 gasten