Ik zag zojuist dat het forum van www.omsionswil.nl is gesloten.
Weet iemand wat er aan de hand is.
Gr,
Antenne
Moderator: Moderafo's
In overleg met de eigenaar van het forum heb ik besloten om het forum voorlopig te sluiten. Nadere informatie volgt de komende dagen.. Admin Info@omsionswil.nlantenne schreef:Ik zag zojuist dat het forum van Om Sions Wil is gesloten.
Gr,
Antenne
Raido schreef:In overleg met de eigenaar van het forum heb ik besloten om het forum voorlopig te sluiten. Nadere informatie volgt de komende dagen.. Admin Info@omsionswil.nlantenne schreef:Ik zag zojuist dat het forum van Om Sions Wil is gesloten.
Gr,
Antenne
Raido schreef:Waarom zouden ze dan ruzie moeten krijgen?refo schreef:Ik denk dat het komt door een stukje van ds Schot in een kerkbode.
De dominees van OSW willen geen ruzie met GG-dominees.
Dit is mijn persoonlijke mening.
Ah op die manier, dat lijkt me dan inderdaad een goede reden.. (nah goede... voor OSW-begrijpelijke).Een forumlid stelde dat de dominee z'n huiswerk moest overdoen. Hierover was ds Schots toorn (billijk) ontstoken.
Overigens krijg ik viavia bericht dat het forum wel weer open gaat, maar onder aangepaste regels.
Raido schreef:Ah op die manier, dat lijkt me dan inderdaad een goede reden.. (nah goede... voor OSW-begrijpelijke).Een forumlid stelde dat de dominee z'n huiswerk moest overdoen. Hierover was ds Schots toorn (billijk) ontstoken.
Overigens krijg ik viavia bericht dat het forum wel weer open gaat, maar onder aangepaste regels.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 34 gasten