-De bijbel dient erkend te worden als onfeilbaar woord van God.
-Respect voor de reformatorische belijdenis.
-Instemming met de apostolische geloofsbelijdenis.
je sluit hier wel mensen mee buiten, die ook een belangrijke bijdrage kunnen leveren aan bepaalde discussies. Nu hoor je alleen maar je eigen geluid in je discussies, en schiet je dus niets op met zulke discussies. Een beetje vreemde geluiden in een discussie kunnen gezond zijn.
Ik vind dit discriminatie. Kun je niet tegen een andere mening dan je eigen?
Bekrompen vind ik dat zelfs.
Uit eigenwijsheid, starheid en frustratie wil ik niet eens meer toegang. En wa als ik wel toegang vraag omdat ik het er toch mee eens ben, zal ik alsnog verwijderd worden als ik ook maar enig vraagteken bij een aantal dingen zet. Misschien niet direct omdat ik er niet in geloof, maar misschien wel omdat ik bepaalde dingen of begrippen wil accentueren. Die mogelijkheid wordt me nu ontnomen.
Tal van moderators, en regels die je vast kunt stellen en waar iedereen van afweet. Je moet de mening van anderen accepteren, en als die mening op zich goed bedoeld is en diepgang heeft zodat er over gepraat kan worden, moet je die niet kinderachtig buitensluiten onder het mom van "je accepteert een aantal dingen niet en daarom mag je niet meediscussieren lekker puh".
Jammer vind ik dat.