Moderator: Moderafo's
ehbo-er schreef:moeten we in nederland de doodstraf weer in voeren voor teroristen ?
oke maar waar voor staat er in de bijbel dat ze zulke mensen steenigdeMariamagdalena schreef:ehbo-er schreef:moeten we in nederland de doodstraf weer in voeren voor teroristen ?
neen, voor niemand, wel levenslang.
Je hebt onderaan je posting staan: I love Jesus.
Nou, ik kan je verzekeren dat Jezus had gezegd: Kent gij de 10 geboden niet?
Gij zult niet doden?
En dat mensen dan gaan zeggen: ja, maar voor de overheid geldt dat niet, de overheid mag wel doden want die is door God aangesteld, blabla.... onzin!
Dus dan is volgens die mensen Poll Pot, Idi Amin, Zalm en Hitler dus door God aangesteld. Onzin!
Gij zult niet doden, dus niet doodslaan,doodschoppen, doodschieten, doodsteken, etc, niet doden met een spuitje, een abortus en authanasie en doodstraf.
Klopt niet met de bijbel.
Met mijn bijbel in ieder geval niet. Jezus wil dat niet.
Mariamagdalena schreef:ehbo-er schreef:moeten we in nederland de doodstraf weer in voeren voor teroristen ?
neen, voor niemand, wel levenslang.
Je hebt onderaan je posting staan: I love Jesus.
Nou, ik kan je verzekeren dat Jezus had gezegd: Kent gij de 10 geboden niet?
Gij zult niet doden?
En dat mensen dan gaan zeggen: ja, maar voor de overheid geldt dat niet, de overheid mag wel doden want die is door God aangesteld, blabla.... onzin!
Dus dan is volgens die mensen Poll Pot, Idi Amin, Zalm en Hitler dus door God aangesteld. Onzin!
Gij zult niet doden, dus niet doodslaan,doodschoppen, doodschieten, doodsteken, etc, niet doden met een spuitje, een abortus en authanasie en doodstraf.
Klopt niet met de bijbel.
Met mijn bijbel in ieder geval niet. Jezus wil dat niet.
Mariamagdalena schreef:ehbo-er schreef:moeten we in nederland de doodstraf weer in voeren voor teroristen ?
nee dat kan ook weer niet want somigen zijn ziek en die weeten ge woon niet wat ze doen en die kunje genezenMariekje88 schreef:Ik geloof dat we allemaal moordenaars zijn eigenlijk.. Niemand uitgezonderd (alleen wordt het niet iedereen meer aangerekend) Moeten we dan op iedereen de doodstraf toepassen?
ja ik ben met je eensPeter L schreef:Wie voor de doodstraf is, moet in principe bereid zijn de executie te voltrekken. Anders is het een goedkoop standpunt.
Ik geloof niet, dat de doodstraf effectief is tegen terroristen. Zoals al opgemerkt, je maakt er martelaars van en aangezien we tegenwoordig met zelfmoordterroristen te maken hebben, valt er weinig doodstraf meer te geven. De doodstraf zal dergelijke terroristen ook niet afschrikken, want ze zijn al bereid het leven te laten voor hun daden.
De oplossing voor het terrorisme kan nooit verharding zijn, want dat werkt twee kanten op. In plaats daarvan moet het Westen zich inspannen om de voedingsbodems weg te nemen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten