Moderator: Moderafo's
MissF schreef:Mijn vriendin is een paar weken geleden door haar vriend 'ten verlovng' gevraagd. Dus niet ten huwelijk ofzo, maar echt of ze met em wilde verloven. Zij zien dat als een stapje dichter naar elkaar toe, waarbij de stap tot het huwelijk zichtbaarder wordt.
Ik vind verloven grote onzin, maar mag dat niet in mijn vriendinnengroep mikken, wnat dan vliegen ze me aan
Ik vind verloven extra kosten voor noppes, echt onzin. Als je verkering hebt weet je heus wel wanneer je voor een huwelijk klaar bent, hoef je echt niet voor verloofd te zijn...
Mijn zus zegt altijd: als we een trouwdatum hebebn (zij en haar vriend) dan noemt ze zich verloofd....en das bijna
Aragorn schreef:MissF schreef:Ik vind verloven grote onzin, maar mag dat niet in mijn vriendinnengroep mikken, wnat dan vliegen ze me aan
Ik vind verloven extra kosten voor noppes, echt onzin.
Dan doe je toch iets verkeerd. Je doet het juist zodat je extra kado's krijgt toch?
Aragorn schreef:MissF schreef:Ik vind verloven grote onzin, maar mag dat niet in mijn vriendinnengroep mikken, wnat dan vliegen ze me aan
Ik vind verloven extra kosten voor noppes, echt onzin.
Dan doe je toch iets verkeerd. Je doet het juist zodat je extra kado's krijgt toch?
Maaikje schreef:verloven hoeft niet veel te kosten hoor!! Je huurt gewoon een buurthuis af voor 10 euro voor een avondje. Paar taarten, flessen drinken. verlanglijstje, en dan ben je klaar!
Ik zou et niet over willen slaan. Ze zeggen toch altijd dat je verlovingstijde mooiste tijd van je leven is??!!!!!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten