Ik discrimineer als een rund, absoluut. Kom maar eens een weekje in mijn wijk/straat bivakkeren, wedden dat je dan net zo hard discrimineert. Ik kan hier niet veilig over straat lopen, zowel overdag als savonds. Ze misdragen zich als een stel apen (mmm...die gelijkenis he...) Rustig boodschappen doen is er ook niet bij, altijd staat er wel 1 in de rij voor de kassa in je nek te hijgen of probeert in je tas te zitten of denkt smerige opmerkingen te mogen maken en mij te vertellen hoe lekker mijn kont is.
Ik weet niet hoeveel mensen de kranslegging op de Dam hebben gezien, mij viel namelijk op dat van die 60 kinderen die bloemen bij de kransen mochten leggen er misschien 6 Nederlands waren, de rest allemaal allochtoon, dit is toch te gek voor woorden?
Om nog maar niet over de 2 minuten stilte te spreken, op dat moment vond het tuig het in mijn buurt het nodig GEEN respect te tonen maar juist knoerthard een scooterwedstrijd in de straat te houden en te gaan lopen gillen. Sorry hoor, ga dan ff fijn snel terug naar je eigen land! Waar is het respect voor onze eigen cultuur? ZIJ hebben zich aan te passen, niet wij.
Nog even en je ziet echt geen kaaskoppen meer om je heen, een zondagmiddag in de Biesbos is ook een en al zwart en hoofddoeken om je heen.
Neen, ik hou niet van buitenlanders, zij discrimineren mij,betasten mij, vernederen mij, dan doe ik dat ook keihard terug en daar heb ik dan alle recht toe.