Moderator: Moderafo's
Aragorn schreef:DesertRose schreef:dan kan een behoudende moslim, en een behoudende christen, het niet met u eens zijn.
Sterker nog, ik wil beweren, dat diegene die dit standpunt onderbouwd, geen gelovige is, hetzij christen, hetzij moslim.
Dit is een ernstige aantijging die ik graag onderbouwd zou zien.. de CSP doet namelijk een heleboel met de bijbelse noties van solidariteit en verdraagzaamheid.
DesertRose schreef:Aragorn schreef:DesertRose schreef:dan kan een behoudende moslim, en een behoudende christen, het niet met u eens zijn.
Sterker nog, ik wil beweren, dat diegene die dit standpunt onderbouwd, geen gelovige is, hetzij christen, hetzij moslim.
Dit is een ernstige aantijging die ik graag onderbouwd zou zien.. de CSP doet namelijk een heleboel met de bijbelse noties van solidariteit en verdraagzaamheid.
het is mn eigen mening ok? maargoed
Maar houd solidariteit en verdraagzaamheid dus in, dat je niks mag zeggen over elkaars prive-leven?
DesertRose schreef:nouja goed ieder zn mening. respect2All, ik blijf erbij dat de overheid het priveleven mag beperken van mensen.
Aragorn schreef:DesertRose schreef:nouja goed ieder zn mening. respect2All, ik blijf erbij dat de overheid het priveleven mag beperken van mensen.
En waar haalt die overheid dat recht dan vandaan? Waarom zouden mensen die door onszelf aangewezen zijn om onze belangen te behartigen zich mogen bemoeien met onze privezaken die hen niets aangaan zolang ze andere mensen niet schaden?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten