Berichtdoor elbert » 01 apr 2005 08:43
frekje schreef:Yael schreef:daarbenevens kunnen christelijke boekhandels dan meer geld in het laadje krijgen als we met de Pasen ook kaarten naar elkaar gaan sturen.
tjoh dat ze dat nog niet ontdekt hebben joh

Daar heb ik absoluut geen problemen mee
Grappig hoor paaskaarten, maar ja, dat gaat een hoop geld allemaal weer kosten. Dat brengt voor ons wel geld in het laatje, maar ja... wat doe je met kaarten die je binnenkrijgt (ik bedoel dan nu ook kerstkaarten)? Die kijk je 1x door en legt ze dan aan de kant... Dus waarom zou je die uberhaupt sturen?
Voor de christelijke boekhandels is het volgens mij een gat in de markt: een beetje adverteren en promoten zou al heel wat extra verkopen van kaarten op kunnen leveren.
Bovendien kun je als christen een kaartje naar een niet-christelijke vriend(in) sturen, waarin duidelijk naar voren komt waar het op Pasen om gaat.
En voor wat we doen met de kaarten die gelezen zijn en weggelegd worden? Dat is oud papier en veel kerken (w.o. mijn gemeente) halen oud papier op.
Of denk ik nu te materialistisch?

Laat de woorden van mijn mond en de overdenking van mijn hart welgevallig zijn voor Uw aangezicht, HEERE, mijn rots en mijn Verlosser! (Ps. 19:15)