De Heer is waarlijk opgestaan!
Hallelujah!
Moderator: Moderafo's
Rock-G schreef:Een hele hoop Praise betuigingen op een rijtje![]()
De Nag Hammadi geschriften (die uit dezelfde tijd als de bijbel dateren) melden echter een heleboel uit het leven van Jezus van z'n 16'e tot zijn 30'ste (waar je in de bijbel bitter weinig van terug vind). Deze geschriften leren ons dat Jezus die tijd in Indie is geweest, danwel met de Indische cultuur in aanraking is gekomen, en daar het fenomeen 'schijndood' heeft geleerd. Die gasten die zich in India in de knoop leggen enzow (Fakirs?) kunnen soms wel een week 'dood' zijn, dus 3 dagen was dan niet eens zo'n prestatie. Dat zou, 'materialistisch' gezien, een hele goede verklaring zijn.
Ik ben 19..Optimatus schreef:Dat je in de laatste 50 jaar als kleuter de wereld overgesleept bent.
Het is je goed recht daar niet aan te twijfelen, dat respecteer ik ten zeerste.Optimatus schreef:De Bijbel is het Woord Gods, waarom zou ik daar aan twijfelen?
Je kunt 3 kwart overslaan omdat er hetzelfde geschreven staat als in de bijbel, maar soms gaat het hier en daar een andere kant op, waardoor het opeens een stuk logischer klinkt. Moetje zeker es leze, interessantOptimatus schreef:Overigens zou ik die geschriften wel eens willen lezen... Je weet maar nooit.
Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot], zonneliefde en 27 gasten