Afslankpillen

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Johanne
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Afslankpillen

Berichtdoor Johanne » 24 mar 2005 12:21

Hmm misschien een beetje een stom topic, en nee het valt niet onder het afvaltopic vind ik, want daar gaat het over afvallen etc. en ik heb het hier over de pillen ;)

Maar luister zijn er hier mensen die ervaring hebben met die pillen, en die toevallig weten welk soort wel helpt ofzo...
Ik heb ook al zoveel zooi geprobeerd van chroom om een vol gevoel te krijgen (heheh en dan krijg ik er dus juist honger van) tot weet ik veel allemaal wat.
T enige waarvan ik heb gehoord dat t echt goed werkt zijn stackers ofzo, alleen schijnt daar weer een stof in te zitten die de kans op een herseninfarct erg vergroot, dus ik denk niet dat k die durf te nemen...

Maar goed anyway ik zoek dus pillen die wel doen wat ze beloven en er wel in een maand minstens 10 kilo af kunnen laten zijn (of liever meer). Want als ik eenmaal snel het eerste begin kwijt ben, dan kan ik de rest zelf wel door middel van goed eten en sporten enzo.. Maar als ik geen resultaat zie beland ik weer in de vicieuze cirkel van mezelf lelijk vinden, wat eten, aankomen, mezelf nog lelijker vinden etc... Dus mensen, ik zoek pillen!;)
"I am a lonely soldier, I fight my own war
Everyone's caught up in themselves
My wounded soul is tearing me down"

-Narnia-

Leilah
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor Leilah » 24 mar 2005 12:29

Oh oh oh, schandelijk weer ;)
Maar, ik denk dat al die pillen weinig effect zullen hebben, misschien dat je in combinatie met een goed dieet meer afvalt en dan ook nog op een redelijk gezonde manier. Pillen zijn natuurlijk nooit goed ;)
Het enige wat echt schijnt te werken zijn die verboden pillen met ephedra erin. Maar goed dat die niet te krijgen zijn in Nederland. Ervaringen met ephedra en andere afslankpillen:http://www.drugsweb.nl/drugsweb89.asp
Binnenkort trekken wij er gewoon een keertje flink op uit met de fiets of skates joh :mrgreen:
Laatst gewijzigd door Leilah op 24 mar 2005 12:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Nieuwe foto's en log :http://leelah.hyves.nl

Johanne
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Johanne » 24 mar 2005 12:36

Leilah schreef:Oh oh oh, schandelijk weer ;)
Maar, ik denk dat al die pillen weinig effect zullen hebben, misschien dat je in combinatie met een goed dieet meer afvalt en dan ook nog op een redelijk gezonde manier. Pillen zijn natuurlijk nooit goed ;)
Het enige wat echt schijnt te werken zijn die verboden pillen met ephedra erin. Maar goed dat die niet te krijgen zijn in Nederland.
Binnenkort trekken wij er gewoon een keertje flink op uit met de fiets of skates joh :mrgreen:

Dan mogen we er wel 1000 keer op uit trekken voor er echt iets te merken valt... :mrgreen:
En dat je met een dieet meer en effectiever afvalt weet ik, alleen om weken te wachten tot de eerste kilo's eraf zijn werkt zo demotiverend, dat t alleen maar slechter gaat, daarom zoek ik pillen. Ik wil beginnen en t volhouden... t wordt steeds lekkerder weer, en ik ga zo echt niet in zomerkleren over straat lopen ofzo...

Najaaaaa t komt wel goei ;)

-Narnia-

Leilah
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor Leilah » 24 mar 2005 12:41

Johanne schreef:
Het enige wat echt schijnt te werken zijn die verboden pillen met ephedra erin. Maar goed dat die niet te krijgen zijn in Nederland.

Dan mogen we er wel 1000 keer op uit trekken voor er echt iets te merken valt... :mrgreen:
En dat je met een dieet meer en effectiever afvalt weet ik, alleen om weken te wachten tot de eerste kilo's eraf zijn werkt zo demotiverend, dat t alleen maar slechter gaat, daarom zoek ik pillen. Ik wil beginnen en t volhouden... t wordt steeds lekkerder weer, en ik ga zo echt niet in zomerkleren over straat lopen ofzo...

Ik denk dat doorzettingsvermogen een erg grote rol speelt bij afvallen, bij de een ongetwijfeld meer dan bij de ander. Wel jammer want je moet je bedenken dat afvallen niet in 3 weken klaar is. Ja, misschien als je een of andere eetstoornis "krijgt" of je half dood sport, maar dat is natuurlijk niet de oplossing.
Kan je niet een keer bij een of andere instantie vragen of er ook bijeenkomsten/clubjes zijn om samen met anderen een afslanktraject te volgen ofzo? Zoiets bestaat in Amerika zoizo dus lijkt me dat het hier ook wel mogelijk is...

Johanne
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Johanne » 24 mar 2005 12:51

Leilah schreef:
Johanne schreef:

Ik denk dat doorzettingsvermogen een erg grote rol speelt bij afvallen, bij de een ongetwijfeld meer dan bij de ander. Wel jammer want je moet je bedenken dat afvallen niet in 3 weken klaar is. Ja, misschien als je een of andere eetstoornis "krijgt" of je half dood sport, maar dat is natuurlijk niet de oplossing.
Kan je niet een keer bij een of andere instantie vragen of er ook bijeenkomsten/clubjes zijn om samen met anderen een afslanktraject te volgen ofzo? Zoiets bestaat in Amerika zoizo dus lijkt me dat het hier ook wel mogelijk is...

Ik weet, ik weet allemaal. En het is ook niet de bedoeling om in 3 weken af te vallen... Maar ik heb gewoon iets nodig wat in het begin extra motiveert enzo. En ja clubs heb k ook van gehoord.... Naja ik weet t ook niet meer...

*we moeten btw oppassen dat we het niet over afvallen gaan hebben verder, anders sluiten ze dit topic want t is bedoeld voor pillen ;)*

-Narnia-

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 24 mar 2005 13:08

niet doen!!!!!!

(drink voor je gaat eten 1 a 2 glazen water). :wink:

Raido
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Raido » 24 mar 2005 13:10

vrouwen..
| Progressief reformatorisch | neutraal gereformeerd | neobevindelijk |

Leilah
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor Leilah » 24 mar 2005 13:18

Raido schreef:vrouwen..

Er zijn anders ook genoeg mannen die afslankpillen nemen hoor... :roll:

gurl
Mineur
Mineur

Re: Afslankpillen

Berichtdoor gurl » 24 mar 2005 13:21

Johanne schreef:Hmm misschien een beetje een stom topic, en nee het valt niet onder het afvaltopic vind ik, want daar gaat het over afvallen etc. en ik heb het hier over de pillen ;)

Maar luister zijn er hier mensen die ervaring hebben met die pillen, en die toevallig weten welk soort wel helpt ofzo...
Ik heb ook al zoveel zooi geprobeerd van chroom om een vol gevoel te krijgen (heheh en dan krijg ik er dus juist honger van) tot weet ik veel allemaal wat.
T enige waarvan ik heb gehoord dat t echt goed werkt zijn stackers ofzo, alleen schijnt daar weer een stof in te zitten die de kans op een herseninfarct erg vergroot, dus ik denk niet dat k die durf te nemen...

Maar goed anyway ik zoek dus pillen die wel doen wat ze beloven en er wel in een maand minstens 10 kilo af kunnen laten zijn (of liever meer). Want als ik eenmaal snel het eerste begin kwijt ben, dan kan ik de rest zelf wel door middel van goed eten en sporten enzo.. Maar als ik geen resultaat zie beland ik weer in de vicieuze cirkel van mezelf lelijk vinden, wat eten, aankomen, mezelf nog lelijker vinden etc... Dus mensen, ik zoek pillen!;)

OK daar kom ik dan met een stom belerend praatje maar pillen zijn nooit goed! Als ze al werken komt het er drie keer zo hard weer aan als je stopt. Bovendien is het sowieso al niet gezond om 10 kilo of per meer maand af te vallen. Dus gewoon gezond eten en sporten. Ga des noods heel veel sporten maar neem asjeblieft geen pillen. Zoek iemand om het mee samen te doen dat helpt ook echt! of ga bij de weigth watchers ofzo weet ik veel...
maar goed aan de andere kant het hier zo neertypen is niet zo moeilijk maar doe het zelf ook niet echt duz...haha dat helpt he een bemoedigende aflsuiter nou ja
stomp niet af, blijf slijpen

gurl
Mineur
Mineur

Berichtdoor gurl » 24 mar 2005 13:24

Johanne schreef:Ik weet, ik weet allemaal. En het is ook niet de bedoeling om in 3 weken af te vallen... Maar ik heb gewoon iets nodig wat in het begin extra motiveert enzo. En ja clubs heb k ook van gehoord.... Naja ik weet t ook niet meer...

*we moeten btw oppassen dat we het niet over afvallen gaan hebben verder, anders sluiten ze dit topic want t is bedoeld voor pillen ;)*

Ja de weightwatchers dus... www.weightwatchers.com

enne ik zou dit topic dus dan maar sluiten want geen pillen... :puh:
stomp niet af, blijf slijpen

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 24 mar 2005 13:36

ik heb zelf van die chromium pillen ofzo geslikt.. en dan in combinatie met bewegen :wink: ben ik ong 6 kilo afgevallen in ong 3 weken... daarna ben ik verder gegaan met een 10 dagen dieeet.. daar ben ik toen 5 kilo mee afgevallen in 10 dagen... en daarna op eigen kracht nog 2.. dus in totaal 13 en ja daarna was ik zwanger.. dus mocht niet meer verder... :wink:

windekind
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor windekind » 24 mar 2005 14:57

Johanne schreef: er wel in een maand minstens 10 kilo af kunnen laten zijn (of liever meer).
Ik begrijp wel dat je snel resultaat wilt zien en dat je dat nodig hebt om verder te gaan, maar tien kilo in een maand is verschrikkkelijk ongezond. Het zou ontzettend dom zijn om dat te doen. Je moet nooit veel meer dan een kilo per week afvallen, als je dat structureel doet kom je uiteindelijk veel verder. Tien kilo in zo'n korte tijd zit er ook zo weer aan.
aan stuurboord liggen kapers
en aan bakboord zwemmen haaien
maar ik houd vannacht het roer wel recht

suus_
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor suus_ » 24 mar 2005 16:18

heb je wel eens zemelen op? dat kun je met yoghurt nemen. daar krijg je een heel vol gevoel van zonder dat je echte voedingsstoffen binnen krijgt. zemelen zijn een soort vezels waarbij je goed moet drinken.

Johanne
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Johanne » 25 mar 2005 01:37

windekind schreef:
Johanne schreef: er wel in een maand minstens 10 kilo af kunnen laten zijn (of liever meer).
Ik begrijp wel dat je snel resultaat wilt zien en dat je dat nodig hebt om verder te gaan, maar tien kilo in een maand is verschrikkkelijk ongezond. Het zou ontzettend dom zijn om dat te doen. Je moet nooit veel meer dan een kilo per week afvallen, als je dat structureel doet kom je uiteindelijk veel verder. Tien kilo in zo'n korte tijd zit er ook zo weer aan.

Hmm opzich weet ik dat je niet meer dan iets van 1 a 1,5 kilo per week af mag vallen enzo... Hehe ja ik heb er alles al over gelezen en me er in verdiept enzo.. T probleem is nu alleen erg dat ik niet eens het verschil meer merk tussen een kilo of 6 meer of minder zeg maar... En ik hoef niet zoveel maanden achter elkaar 10 kg af te vallen... Maar als dat er eenmaal af is heb ik de motivatie om door te gaan en die kan ik momenteel gewoon even niet meer opbrengen zeg maar... Vandaar dat ik even mn hoop verstig op die pillen (en ja dat wil ik dan toch zeker gaan doen in combi met gezond eten en sporten enzo.. ik verwacht niet dat t een of ander wondermiddel is ofzo waarvoor je niets hoeft te doen...)

Maar is er hier verder helemaal niemand die ooit wel eens van die pillen gekocht heeft en me kan vertellen of ze ook echt werken...?

-Narnia-

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 25 mar 2005 12:13

Ik heb Vetvernietigers gebruikt. Daar had je een tijdje terug op internet steeds van die reclames van bij msn, dat dat afslankproduct nummer 1 was in de VS.
Maar toen ik die pillen kreeg, stond er in de gebruiksaanwijzing, dat het het beste hielp als je er bij sportte, geen vet at, geen tussendoortjes, veel water drinken, goede nachtrust, enz, enz.
Dus die pillen helpen helemaal niet.

Ik heb ook Removyl gebruikt. Dat laat je's morgens onder je tong smelten op een nuchtere maag. Verder hoef je niks te doen. Het zorgt ervoor dat de vetten in je eten enzo sneller afgevoerd worden en dat alles in je lichaam net zo gaat werken als bij mensen die alles kunnen eten en toch slank blijven.
Maar ik ben er heel ziek van geworden. M'n vriend heeft het ook gebruikt en die werd er ook ziek van. Wat dat betreft niet echt een aanrader.
Ik heb de kuur niet afgemaakt.

Uiteindelijk ben ik nu wel 10 kilo afgevallen, maar dat is vanwege spanningen van m'n vorige baan. Maar nu blijf ik nog steeds heel langzaam afvallen, terwijl ik er niet echt wat aandoe. Ik kan eten wat ik wil. Misschien toch een gevolg van die Removyl??? :roll:
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

Terug naar “Archief”