http://www.solcon.nl/sbvdm/Schriftberijmingen.htm#_Toc487736397
ik kwam deze bundel tegen.. ik vroeg mij af in welke kerken dit nu wordt gebruikt. weet iemand dat?
Moderator: Moderafo's
Yael schreef:huh nog nooit van gehoordschandalig iig want ik ben wel lid van de cgk
mw schreef:ik heb ze een keer gezongen ( 2 dan) toen ik een keer op vakantie was, en we daar naar de CGK gingen. Ik vond ze eigelijk helemaal niet prettig zingen, miss komt dat ook wel omdat ik ze nog nooit eerder gezongen had. Toen ik weer in mijn eigen kerk zat, genoot ik dubbel zoveel van onze eigen mooie vertrouwde psalmpjes.
Yael schreef:mw schreef:ik heb ze een keer gezongen ( 2 dan) toen ik een keer op vakantie was, en we daar naar de CGK gingen. Ik vond ze eigelijk helemaal niet prettig zingen, miss komt dat ook wel omdat ik ze nog nooit eerder gezongen had. Toen ik weer in mijn eigen kerk zat, genoot ik dubbel zoveel van onze eigen mooie vertrouwde psalmpjes.
miss. worden ze niet gezongen in de bewaar het pand gemeentes?
mw schreef:in bewaar het pand gemeentes denk ik ook niet nee, maar volgens mij zijn wij geen bewaar het pand gemeente
Yael schreef:mw schreef:in bewaar het pand gemeentes denk ik ook niet nee, maar volgens mij zijn wij geen bewaar het pand gemeente
ow ik dacht dat *jij was toch van ds Egas?*
Yael schreef:van Heteren? Polinder?![]()
haha jullie hebben zoveel ds-en op Urk.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 12 gasten