MSN 7.0 - Final

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Ansje
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

MSN 7.0 - Final

Berichtdoor Ansje » 11 mar 2005 11:07

Hoihoi

Ik heb even een vraagje...
Ooit heb ik de beta versie van MSN 7.0 op mn pc gehad...die heb ik er weer afgegooid omdat ik met sommige mensen niet meer kon msnen, nu heb ik al weer een tijdje 6.2, maar als ik nu opnieuw de betaversie wil installeren, installeert hij em helemaal, maar op het moment dat ik MSN open, zegt hij dat de toepassing naar de configuratie niet juist is :?
Wat kan het probleem zijn???? :roll:

Misschien dat jullie het weten??

I hope so... :wink:
Oordeelt niet, opdat gij niet geoordeeld wordt.

vlieger
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor vlieger » 11 mar 2005 11:21

Wat is het weet ik niet, ga me er ook niet in verdiepen maar ik zou zeggen: "Wacht tot MSN 7 gewoon uitgegeven wordt en geen BETA meer is...."

Code: Selecteer alles

<?php echo "Hello World!"; ?>

Bart holomeus
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Bart holomeus » 11 mar 2005 12:20

Mik gewoon alles wat met MSN te maken heeft eraf en installeer MSN7 BETA. Heb ik ook, nooit problemen mee gehad.

Carpento
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Carpento » 11 mar 2005 12:38

Wat ik zelf zou proberen is alles van messenger er af kiepen, register opruimen zodat er daar ook niks meer in zit...

En dan nog eens proberen, werkt dat ook niet dan zou ik als laatste redmiddel een schone install van Windows XP overwegen. (En dan niet de Packard Bell versie die je nu hebt, ook al zal het wss daar niet direct aan liggen)

Maar das wel met een kanon op een mug schieten in principe. Wachten tot dfe officiele 7 uit is lijkt me voorlopig het verstandigst, ook al zul je het dan even zonder de fun die 7 biedt moeten stellen...

Ansje
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Ansje » 11 mar 2005 12:43

Thanks voor de adviezen...ik hou het maar op 6.2 geloof ik... :wink:
Oordeelt niet, opdat gij niet geoordeeld wordt.

vlieger
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor vlieger » 11 mar 2005 12:45

Ansje schreef:Thanks voor de adviezen...ik hou het maar op 6.2 geloof ik... :wink:

d:)b

Johanne
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Johanne » 11 mar 2005 12:51

Ik heb ook Msn 7.0 Beta en ik kan er al een hele tijd helemaal niet meer mee msnen.. ik open m en dan looptie vast. En dat steeds weer zeg maar.. Noodgedwongen gebruik ik tegenwoordig windows messenger maar weer... misschien wel een goed idee ja om dat hele msn 7 er weer af te gooien :)
"I am a lonely soldier, I fight my own war
Everyone's caught up in themselves
My wounded soul is tearing me down"

-Narnia-

jip_86
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor jip_86 » 11 mar 2005 14:06

Ik geloof dat er sinds kort weer een nieuwere betaversie is. Misschien moet je die proberen als je perse bij msn 7.0 beta wilt blijven.

Billekoek
Mineur
Mineur

Berichtdoor Billekoek » 11 mar 2005 14:07

jip_86 schreef:Ik geloof dat er sinds kort weer een nieuwere betaversie is. Misschien moet je die proberen als je perse bij msn 7.0 beta wilt blijven.
Klopt.

Die werkt bij mij perfect!

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 11 mar 2005 14:31

Ik kan het gebruik van MSN 7 afraden... Wat een vreselijk onzin hebben ze daarin gebouwd... door je beeld stuiterende emoticons die anderen je kunnen sturen, buzzer waardoor je msn-scherm helemaal gaat trillen... en handgeschreven tekst. Ik heb het een keer bij een vriend van me gebruikt.... en na een uurtje was ik het helemaal zat.
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

Raido
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Raido » 11 mar 2005 14:50

tjaa... waarom gebruik je dan nog msn... en mail je niet gewoon :) of gebruik MirandaIM http://www.miranda-im.org/about/screenshots.php
| Progressief reformatorisch | neutraal gereformeerd | neobevindelijk |

jip_86
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor jip_86 » 11 mar 2005 15:30

Marnix schreef:Ik kan het gebruik van MSN 7 afraden... Wat een vreselijk onzin hebben ze daarin gebouwd... door je beeld stuiterende emoticons die anderen je kunnen sturen, buzzer waardoor je msn-scherm helemaal gaat trillen... en handgeschreven tekst. Ik heb het een keer bij een vriend van me gebruikt.... en na een uurtje was ik het helemaal zat.
handgeschreven doe ik maar heel soms is opzich wel handig om ff iets uit te leggen ofzo en ja die stuiterdingen krijg ik vrijwel nooit.

vlieger
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor vlieger » 11 mar 2005 15:37

Omdat nog niemand MSN 7 heeft dus geen stuiterdingen...

Het is de grootste onzin, gelukkig kan je het uitzetten :mrgreen:

Carpento
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Carpento » 11 mar 2005 15:57

Marnix schreef:Ik kan het gebruik van MSN 7 afraden... Wat een vreselijk onzin hebben ze daarin gebouwd... door je beeld stuiterende emoticons die anderen je kunnen sturen, buzzer waardoor je msn-scherm helemaal gaat trillen... en handgeschreven tekst. Ik heb het een keer bij een vriend van me gebruikt.... en na een uurtje was ik het helemaal zat.

Kun je allemaal naar believen uitzetten, zeker met de juiste cracks ;)

Ik gebruik msn 7 al een tijdje naar tevredenheid, vind het prettig dat ik mn eigen foto op ware grootte kan zien, en verder bevalt de status kiezen voor het aanmelden me prima. animated smileys zijn verder wel aardig, maar jammer dat mensen met 6.2 die niet zien... Al met al vind ik 7.0 wel degelijk een behoorlijke verbetering ten opzichte van 6.2. Ik gebruik het inclusief een crack die een grafische beeldvervuiling wegwerkt, multi-msn toestaat enz. En natuurlijk met de bijbehorende MSN-plus.

(En die handgeschreven tekst was al als plugin voor 6.2 beschikbaar ;) Soms wel degelijk makkelijk...)

Billekoek
Mineur
Mineur

Berichtdoor Billekoek » 11 mar 2005 16:18

Als je veel last heb van die wicks in msn7 zegt dat toch wel wat over het niveau van de mensen die bij jou in de lijst staan

Tevens is het in MSN 7 ook wel leuk om te zien wat anderen zoal voor muziek luisteren.

Terug naar “Archief”