lampje99 schreef:Mijn allerbeste collumbus,
Ik moet je mededelen dat wij een heel gesprek hebben gehad. En hij wil graag hetgeen wat in de wieg begonnen is weer afmaken.
En nu moet ik ook bekennen dat we ook een kussie hebben gedeeld.
Maar dan vind ik het nog wel allemaal snel gaan.
En die kriebels gaan niet weg en hetgeen me een beetje tegen houd is dat het me te snel gaat.
Net na hetgeen wat me overkomen is en dan nu weer dit.
En ben bang dat als ik het niet met veel rust doe dat ik dan heel snel met mezelf in de knup lig.
En dan doe ik hem mischien pijn omdat ik het dan uit ga maken omdat ik het dan niet zo zie zitten.
Dus heb hem gezegd dat hij even moet wachten als hij echt om me geeft.
Lijkt me een goede oplossing toch?
Groetjes het lichie
Ha Lampje,
Wat fijn dat je er over praat, dat is goedddd!!
Nu weet ik wat meer over hoe jij jezelf voelt, dan kan ik de methode een beetje op aanpassen.
Je hebt een kussie gedeeld , en? Was’t lekker?
Je schrijft dat het toch te snel gaat. Nu ik dat zo leest is het me meteen duidelijk.
Je moet terug naar het begin, naar die wieg. Zo is het begonnen, het is ergens ooit gestopt na die wieg periode.
Dus, letterlijk, naar die wieg kan niet. Maar je kan wel net doen alsof je in die wieg ligt. Gewoon op de grond is ook goed.
Ga naast die jongen liggen, sluit je ogen en ga terug naar die tijd van de eerste geluidjes.
Brabbel wat woordjes als, ‘oedie oedie, ieehh ieeh, oedie ffrrrt, ffrrrt, goegsft

en je zal merken dat het wat rust geeft. Ook die jongen zal antwoorden, als het goed is heeft hij zijn ogen dicht en is ontspannen. Daardoor komen die eerste gevoelens naar jou toe weer terug.
Hij zal de woordjes brabbelen die jij toen zo graag hoorde. Ssslllpptt slper slurp *burp

* (dat mocht toen nog

) en jij zal kraaien van plezier

en met je armpjes zwaaien.
Ook goed is om je ouders er bij te betrekken , beide ouders is nog beter. Dit is voor de harmonie, ook je ouders zullen weer ontroerd zijn door, en dat komt mogelijk de relatie tussen jullie ten goede. Zoveel ontroering delen schept een band.
Probeer dit maar eens, want je hebt wel gelijk toen je schreef dat je niet weer met jezelf in de knup wilt raken.
Als je dan toch in de knup wilt raken, kan je beter met zn tweeën in de knup raken.

Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.