Refoweb's Dr.Love Clinic: vragen,oplossingen,verhaaltjes enz

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 05 mar 2004 14:46

Het valt me wel op dat in elke parkeerplaatservaring die gepost wordt, de politie er in voorkomt. Ze zitten zeker expres verliefde stelletjes te na%$@#irriteren! :x
Ik heb ook wel eens last gehad van de politie als ik op een parkeerterrein stond, maar ik had ook een vaste parkeerplek met m'n vriend waar we iedere zaterdagavond afscheid van elkaar namen. We stonden daar meestal rond kwart voor twaalf. En altijd kwam er om die tijd een man met een hond voorbij lopen! :? :roll: Hij deed het volgens mij gewoon expres! Het was echt irritant, maar op een gegeven moment dan wen je wel aan die man (en hij vast ook wel aan ons :mrgreen: ).

Liefs dr. Bloempie

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 05 mar 2004 14:58

rosekapje schreef:Mocht je het toch nog merken, gewoon doorgaan.... de auto beslaat vanzelf :wink:

:lol: Ja, da's waar! Ik heb zelfs een keer gehad, dat toen ik op zaterdag weer op die parkeerplaats stond, een vriendin van mij met haar vriend in de auto naast mij zat. En we wisten het niet van elkaar, want de ramen waren beslagen! :lol: Maar ik bleef bij haar slapen die nacht en toen we later op haar slaapkamer waren, zei ik dat dat mannetje met die hond weer voorbij was gekomen. Toen zei die vriendin: Maar bij mij ook! Heb jij dan ook op die parkeerplaats gestaan? Dat was dus zo en het bleek ook nog dat we naast elkaar hadden gestaan! :lol: Was echt grappig! Maar zo zie je maar weer: Beslagen ramen zijn ook een hele goede remedie tegen politie en andere pottekijkers! :wink: :mrgreen:

Liefs dr. Bloempie

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 05 mar 2004 15:23

columbus schreef:**********************************************
10.000 ste bezoeker één dezer dagen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ben jij die 10.000 ste bezoeker van de Refoweb Dr.Love praktijk annex vragenrubriek?
Dan heb je recht op een Dr.Love Liefdesverwen pakket samengesteld uit o.a. een Dr.Love schoonmoeder afrosmattenklopper in hartvorm :!: , een 'leer zoenen Lampekap met mondje' platina uitvoering :!: , een speciaal voor Dr.Love gefabriceerde Trekpop :?: , ontworpen en getest door Dr.Rosekapje :lol: , een uitgewoonde massagetafel :roll: van Dr.Bloempie en nog veel meer prachtige liefdesprijzen!!!!

Bewijs dat je de 10.000 ste bezoeker bent, en al deze prijzen mag je bij ons komen afhalen! nee, ze worden niet thuisgebracht, je mag ze zelf bij ons uit de schuur halen! :D

:!: SH*T :!:

We hebben de 10.000ste bezoeker gemist! :oops: :lol:

Dan gaan we nu maar voor de 1000e posting! :P
Zorg dat jij de 1000ste posting plaatst!! Dan heb je recht op al die mooie exclusieve prijzen uit de dr. Love praktijk! :D

lampje99
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor lampje99 » 05 mar 2004 15:30

Mijn allerbeste collumbus,
Ik moet je mededelen dat wij een heel gesprek hebben gehad. En hij wil graag hetgeen wat in de wieg begonnen is weer afmaken.
En nu moet ik ook bekennen dat we ook een kussie hebben gedeeld.
Maar dan vind ik het nog wel allemaal snel gaan.
En die kriebels gaan niet weg en hetgeen me een beetje tegen houd is dat het me te snel gaat.
Net na hetgeen wat me overkomen is en dan nu weer dit.
En ben bang dat als ik het niet met veel rust doe dat ik dan heel snel met mezelf in de knup lig.
En dan doe ik hem mischien pijn omdat ik het dan uit ga maken omdat ik het dan niet zo zie zitten.
Dus heb hem gezegd dat hij even moet wachten als hij echt om me geeft.
Lijkt me een goede oplossing toch?
Groetjes het lichie
Na regen komt zonneschijn!!!

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 05 mar 2004 16:01

bloempie19 schreef:

Ben jij die 10.000 ste bezoeker van de Refoweb Dr.Love praktijk annex vragenrubriek?
Dan heb je recht op een Dr.Love Liefdesverwen pakket samengesteld uit o.a. een Dr.Love schoonmoeder afrosmattenklopper in hartvorm :!: , een 'leer zoenen Lampekap met mondje' platina uitvoering :!: , een speciaal voor Dr.Love gefabriceerde Trekpop :?: , ontworpen en getest door Dr.Rosekapje :lol: , een uitgewoonde massagetafel :roll: van Dr.Bloempie en nog veel meer prachtige liefdesprijzen!!!!

Bewijs dat je de 10.000 ste bezoeker bent, en al deze prijzen mag je bij ons komen afhalen! nee, ze worden niet thuisgebracht, je mag ze zelf bij ons uit de schuur halen! :D

Zorg dat jij de 1000ste posting plaatst!! Dan heb je recht op al die mooie exclusieve prijzen uit de dr. Love praktijk! :D
hoe kan je dat tellen dan?

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 05 mar 2004 16:27

Aragorn schreef:hoe kan je dat tellen dan?

Door alle postings te tellen natuurlijk! Jaja, we zijn harde werkers! :mrgreen:
Nee, ff serieus: Als je naar humor en liefde gaat, dan zie je bij de onderwerpen staan hoe vaak het bekeken is en hoe vaak er op het onderwerp geantwoord is.

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 05 mar 2004 17:05

owja, natuurlijk

*is niet altijd de domste, maar soms wel* :roll:

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 05 mar 2004 17:18

Nu zie ik dus ook dat na dit bericht er nogmaar 3moeten.... :o :) :D :P :mrgreen:

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 05 mar 2004 18:03

Femke schreef:Hallo Dr's!

Bedankt voor jullie tips.... Ik heb eerst de methode geprobeerd van Dr. Rosekapje, ik moet zeggen, dat het erg lekker was, om hele dagen om hem heen te hangen en aan hem te zitten enzo, en daar had hij dus ook helemaal geen problemen mee 8) . Maar ik moet eerlijk zeggen dat de methode van Dr. Columbus me ook wel erg trok... Dus die heb ik ook eens uitgeprobeerd, ik moet zeggen, die andere jongen, kon echt lekker zoenen hoor....
Maareh waar jullie het over hadden, laatst of het dan niet stoken was in een goede relatie, nou en of.....
ik moet zeggen dat het vuurtje weer behoorlijk aangewakkerd is 8) :oops:

Volgende week hebben we 2 maanden verkering, we willen graag iets leuks gaan doen met zijn tweeën, weten jullie misschien iets, waar we naartoe kunnen gaan ofzo?

groetjes Femke

Lieve Femke,

Ik ben blij dat het goed met je relatie, goed om te horen en zozo, volgende week al weer twee maanden....
je zegt dat jullie graag iets leuks willen doen met zijn tweeën, ik mag hopen dat dat niet voor het eerst is in jullie relatie :mrgreen: . Jullie moeten niet op vaste tijden en dagen iets leuks gaan doen, geniet van elkaars gezelschap, ga leuke dingen doen in een opwelling, niet omdat het moet, omdat jullie die dag 2 maanden 'wat' hebben.
Geef elkaar die dag eens een extra kus, of lekker stevig :shock: knuffelen, die dag gewoon genieten en niet specifiek gaan vieren, want dan blijf je an de gang :mrgreen: , alhoewel dat natuurlijk ook erg prettig kan zijn...

Lieve Femke, veel plezier volgende week!

Liefdevolle groet,

Dr. Rosekapje
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

chipkip

Berichtdoor chipkip » 05 mar 2004 18:09

columbus schreef:Afbeelding

Tekening door Leonardo, gemaakt tijdens werkoverleg Dr.Rosekapje en Dr.Columbus :D

WOW....

Die linkse halve, die ken ik.....

oh ja, voor de rest gaat het hardstikke goed met me! Echt!!! :oops: Ben heel erg verliefd, op Cash, zo heet hij. Samen toeren we op zijn brommert, echt geweldig, ik wil hem echt niet mer kwijt.

Maar toch zit ik met een klein dingetje... soms dan voel ik iets langs me heengaan, als ik bij hem achterop de brommert zit... een beetje warme lucht zeg maar :? en ik weet niet of ik dat wel zo prettig vind :roll:
Moet ik hier wat van zeggen?
Zo ja, hoe breng ik dat? Ik wil hem natuurlijk niet kwetsen.

groetjes chipkip

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 05 mar 2004 18:11

bloempie19 schreef:

8) :lol: 8)

zoooo

Liefdevolle groet, :mrgreen: :lol: :wink:
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 05 mar 2004 18:16

heeee

Deelname door medewerkers van dr. Love's vragenrubriek niet toegestaan! :x

(mijn 700ste... :wink: )

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 06 mar 2004 15:35

Aragorn schreef:heeee

Deelname door medewerkers van dr. Love's vragenrubriek niet toegestaan! :x

(mijn 700ste... :wink: )

Hallo Aragorn,
Deelname door medewerkers van Dr.Love's vragenrubriek is wel toegestaan. Naast collega dokters van mij, zijn het ook nog eens patienten van me :D , opmerkelijk hoevaak de beide doktoren bij me komen :mrgreen: en dan later blijkt dat de problemen best mee vielen 8)
:wink:
Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 06 mar 2004 15:52

lampje99 schreef:Mijn allerbeste collumbus,
Ik moet je mededelen dat wij een heel gesprek hebben gehad. En hij wil graag hetgeen wat in de wieg begonnen is weer afmaken.
En nu moet ik ook bekennen dat we ook een kussie hebben gedeeld.
Maar dan vind ik het nog wel allemaal snel gaan.
En die kriebels gaan niet weg en hetgeen me een beetje tegen houd is dat het me te snel gaat.
Net na hetgeen wat me overkomen is en dan nu weer dit.
En ben bang dat als ik het niet met veel rust doe dat ik dan heel snel met mezelf in de knup lig.
En dan doe ik hem mischien pijn omdat ik het dan uit ga maken omdat ik het dan niet zo zie zitten.
Dus heb hem gezegd dat hij even moet wachten als hij echt om me geeft.
Lijkt me een goede oplossing toch?
Groetjes het lichie

Ha Lampje,

Wat fijn dat je er over praat, dat is goedddd!! 8)
Nu weet ik wat meer over hoe jij jezelf voelt, dan kan ik de methode een beetje op aanpassen.
Je hebt een kussie gedeeld , en? Was’t lekker? :P

Je schrijft dat het toch te snel gaat. Nu ik dat zo leest is het me meteen duidelijk.
Je moet terug naar het begin, naar die wieg. Zo is het begonnen, het is ergens ooit gestopt na die wieg periode.
Dus, letterlijk, naar die wieg kan niet. Maar je kan wel net doen alsof je in die wieg ligt. Gewoon op de grond is ook goed.
Ga naast die jongen liggen, sluit je ogen en ga terug naar die tijd van de eerste geluidjes.
Brabbel wat woordjes als, ‘oedie oedie, ieehh ieeh, oedie ffrrrt, ffrrrt, goegsft :roll: en je zal merken dat het wat rust geeft. Ook die jongen zal antwoorden, als het goed is heeft hij zijn ogen dicht en is ontspannen. Daardoor komen die eerste gevoelens naar jou toe weer terug. :P
Hij zal de woordjes brabbelen die jij toen zo graag hoorde. Ssslllpptt slper slurp *burp :mrgreen: * (dat mocht toen nog :!: ) en jij zal kraaien van plezier :oops: en met je armpjes zwaaien.

Ook goed is om je ouders er bij te betrekken , beide ouders is nog beter. Dit is voor de harmonie, ook je ouders zullen weer ontroerd zijn door, en dat komt mogelijk de relatie tussen jullie ten goede. Zoveel ontroering delen schept een band. :shock:

Probeer dit maar eens, want je hebt wel gelijk toen je schreef dat je niet weer met jezelf in de knup wilt raken.
Als je dan toch in de knup wilt raken, kan je beter met zn tweeën in de knup raken. :P :mrgreen: :wink:
Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 06 mar 2004 16:00

chipkip schreef:
columbus schreef:Afbeelding

Tekening door Leonardo, gemaakt tijdens werkoverleg Dr.Rosekapje en Dr.Columbus :D

WOW....

Die linkse halve, die ken ik.....
oh ja, voor de rest gaat het hardstikke goed met me! Echt!!! :oops: Ben heel erg verliefd, op Cash, zo heet hij. Samen toeren we op zijn brommert, echt geweldig, ik wil hem echt niet mer kwijt.

Maar toch zit ik met een klein dingetje... soms dan voel ik iets langs me heengaan, als ik bij hem achterop de brommert zit... een beetje warme lucht zeg maar :? en ik weet niet of ik dat wel zo prettig vind :roll:
Moet ik hier wat van zeggen?

Zo ja, hoe breng ik dat? Ik wil hem natuurlijk niet kwetsen.

groetjes chipkip

Hallo Chipkip,

Die halve linkse, die ken ik, schreef je.
Leuk! Ik ken ze helemaal! :D 8)

Warme lucht achterop de brommert van Cash?? Dat had ik je wel kunnen vertellen! :mrgreen:
En je weet niet of je het prettig vind? Nu dan, misschien ga je het wel waarderen! :lol:
Moet je er wat van zeggen? Helpt niet! 8)
Kwetsen? Die Cash kwets je niet, want hij begrijpt het toch niet als je er wat van zegt! :shock: :roll:

Veel geluk!

Terug naar “Archief”