Dank je voor jullie reacties!! Vind het fijn om het even met andere moeders te delen/ om het er even over te hebben. Er veranderd nog niets, ondanks slaapmedicatie. Afgelopen nacht is hij tussen half12 en half 4 wakker geweest. Om half2 heeft mijn man hem bij zich genomen, maar na 2 uur lag hij nog wakker te kijken... Tja, dan heb je er ook niets aan om hem bij je in te nemen. Daarna heeft hij tot 7 uur nog geslapen. Hij slaapt heel af en toe bij mijn moeder, daar slaapt hij net zo slecht als thuis. Ik heb zelf vanacht een nacht bij mijn moeder geslapen...

. TOch doet hij niet eigenwijs ofzo, hij is ook stil wanneer we er geweest zijn. Maar echt vaak maar voor 20-60min, dan huilt hij weer.
Overdag word hij ook altijd krijsend wakker na ong. een half uur. Toch is hij dan nog niet uitgeslapen. Het is zóó lastig. De dokter dacht dat er medisch niets aan de hand was, maar wanneer weet je dat?? Wij blijven daar zo aan twijfelen. Hij poept ook heel vaak, heeft vaak diaree. Vannacht liet hij ook veel scheten/ winden.
Wij voelden ons ook niet zo heel erg serieus genomen door de dokter, hoewel hij wel bloed heeft laten prikken. Toen het bloed goed bleek te zijn, was de dokter er klaar mee, niets medisch aan de hand. MAar wij zitten er nog wel mee...! Er is niets veranderd de afgelopen tijd qua gezinssamenstelling, dagverblijf etc.
't IS erg vermoeiend en ook niet echt gezellig. Of manlief ligt in bed, of ik. Je moet toch wel wat slaap hebben om het vol te houden...