Zwanger deel 11

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

liefie
Generaal
Generaal

Re: Zwanger deel 11

Berichtdoor liefie » 12 mei 2011 20:32

Net is mijn schoonzus langs geweest met de gordijnen en ze op gehangen

Afbeelding Afbeelding

vpk
Majoor
Majoor

Berichtdoor vpk » 12 mei 2011 20:38

erg leuk geworden liefie!
ik zie dat peertje zo hangen 8) , heb je al een leuke lamp gevonden?
Zijn handen, jouw handen
jouw zorg, Zijn zorg!

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 12 mei 2011 21:23

@Vpk ik heb de lamp gevonden via marktplaats maar nog geen reactie terug gehad. Ik hoop zo dat ze hem nog hebben. Even afwachten en anders wil mijn zusje zo een lamp voor mij maken.

De aankleding is ook nog niet af hoor maar dat komt nog wel.

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 13 mei 2011 07:12

Dat ziet er lekker hollands uit liefie :-)

Wat moet er nu nog gbeuren?

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 13 mei 2011 07:22

o o o wat heb ik slecht geslapen vannacht. ](*,) :cry: :oops: en naar gedroomd.

@Liefie, leuk die gordijntjes.

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 13 mei 2011 07:26

Ontzettend leuk geworden Liefie!
Succes straks Evelien
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 13 mei 2011 07:34

Vervelend evelien! Succes met de echo! Hoop dat je hier straks goed nieuws kan brengen!

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 13 mei 2011 07:37

Dankjewel meiden,

@Jannoek er moet nog een lamp komen en er moeten nog nieuwe lichtknopjes/stekkerdozen op de muren.
Ook wil ik nog een mooie luierdoekjes doos (ik heb een hekel aan geel en vind de zwitsal dozen niet mooi)

@Evelien Heel veel suc6 bij de 20 weken echo en hopelijk mag alles goed zijn. Gelukkig mogen jullie lekker vroeg. Balen is dat ik weet er alles van slaap al sinds januari slecht (al heb ik de laatste 2 dagen geen klagen gelukkig)

@MissF Heb je volgende week je laatste week werken of moet je daarna nog een week?

Net weer iets af kunnen strepen het nieuwe rolluik hangt op (achterraam) kan alles lekker afgesloten worden tijdens de bevalling (als die nog thuis plaats gaat vinden)
Om 12.15 weer op controle bij de VK ben heel benieuwd wat ze gaat zeggen maar ga wel aangeven dat ik liever niet overtijd ga lopen omdat ik anders bang ben dat we een kindje van 10 pond krijgen :lol:

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 13 mei 2011 08:01

Spannend liefie! Ben benieuwd wat je vk zegt! :-)

Hier hoeft volgens mij echt níets meer te gebeuren... Alleen de baby moet komen. :mrgreen:
Gisteravond de laatste lading cakejes gebakken, er zitten er nu bijna 100 in de diepvries :-oo
Verder loop ik de hele dag het huis een beetje op te ruimen, want stel je voor dat het begint... ;-)
Maar goed, ik heb nog echt helemaal nergens last van, dus volgens mij zit ukkie nog príma in m'n buik.

juffiejuf
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor juffiejuf » 13 mei 2011 08:17

Evelien; hopelijk heb je een goede echo gehad!
Liefie; mooi geheel geworden die babykamer.

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 13 mei 2011 08:20

Erg leuk geworden Liefie! Toen ik alleen het behang zag (zonder wieg enzo, een van de eerste foto's) kon ik me er nog geen voorstelling van maken voor een babykamer, maar vind het er nu echt super leuk uit zien! Heel gezellig!

Jannoek: lekker hoor dat alles klaar is! Nu de baby nog :lol: Soms wel lastig dat je niet weet wanneer het nu begint.

Evelien: spannend! Ik hoop dat alles er goed uit ziet zo!
Vervelend dat je zo slecht heb geslapen. Dromen hoort er ook een beetje bij, had het ook heel erg, maar nu ist gelukkig heel wat minder!

vpk: als jij poliklinisch bevalt moet je na een aantal uur weer naar huis ja. Dat is het risico van een zh bevalling :lol: maar over het algemeen mag je echt wel blijven slapen als vrouw en kind zijnde, als er bedden vrij zijn tenminste.... want als het erg druk is wordt je zonder pardon naar huis gestuurd...Ergens vind ik het niet vreemd, maar midden in de nacht thuis komen is ook geen pretje lijkt mij. Laat mij maar gewoon thuis bevallen :wink:

Stip
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Stip » 13 mei 2011 08:56

Mijn man heeft ook wel 3 nachten int ziekenhuis geslapen toen ik er lag. Wel zo gezellig ;-). Maar wel op een kamer alleen, hoewel het op zaal event. ook mocht als er niet teveel lagen. Heerlijk hoor zo'n kraamsuite...ook voor je visite en zo, echt een plekje voor je eigen gezinnetje.

Prachtig kamertje, Liefie. Ik schat ook een jongetje bij Jannoek, liefie en MissF. Een meisje voor ajl en lammetje.
"Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen."
Dietrich Bonhoeffer

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 13 mei 2011 09:27

@lammetje ik was ook heel benieuwd naar het eindresultaat is toch even afwachten hoe het allemaal samenkomt maar wij zijn er echt super blij mee.

Kreeg net een mailtje over de lampenkap en ze heeft hem nog en we mogen hem voor een leuk prijsje overnemen ben zo BLIJ! :lol:
Het is een rode lampenkap met een wit boertje en boerinnetje erop die elkaar een kus geven en aan de andere kant een molen erop. Aan de onderkant zit een sierrandje in het wit met bolletjes eraan en de bovenkant zit ook een leuk sierrandje.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 13 mei 2011 10:16

Nou wij zijn weer terug.... alles zag er goed uit. Hij/zij lag lekker rustig te dobberen. Op een gegeven moment zat hij/zij in z'n neus te peuteren. :lol: Ze legde alles goed uit. Alleen ga ik altijd met een naar gevoel weg bij de vk. Misschien komt dit omdat het m'n eerste zw is en dat je al snel het gevoel heb dat je sommige dingen niet goed doet ofzo. Geen idee hoe jullie dat ervaren?

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 13 mei 2011 10:27

@Evelien Dat is fijn nieuws! wel grappig dat hij/zij in zijn neus zat te peuteren. Lag het kindje een beetje stil of ging het alle kanten op?
Met een naar gevoel weg gaan herken ik helemaal niet. Maar komt dat door de VK zelf dat je je niet prettig voelt?

Terug naar “Archief”