JeeWee schreef:toppie schreef:JeeWee schreef:En het enge is dat vooral hetero's de kaders maken en dan zeggen dat ze die kaders uit de Bijbel halen...
Zucht....
Als hetero maak ik zelf geen kaders, maar lees in de Bijbel dat de Heere hier tegen waarschuwt.
Dat ontkennen is het verloochenen van Gods woord.
Wat doe je dan op refoweb?
Wat ik op Refoweb doe?
Het zelfde als wat al die homo's gelukkig nog in de kerk doen. Ze laten zich niet wegjagen bij God en dus niet uit de kerk, hoewel het erg wordt geprobeerd door mensen die net als jij heel goed denken te weten wat God voor anderen wil.
Heb ik ergens geschreven dat God homo's wegjaagd?
Heb ik ergens geschreven dat ik homo's de kerk uit wil jagen?
Heb ik ergens gepost dat ik weet wat God met homo's wil?
Je opent zelf een aanval door te zeggen dat hetero's kaders maken en dan zeggen dat ze die kaders uit de Bijbel halen.
Daar geef ik een antwoord op, want ik maak geen kaders maar zeg alleen dat de Heere hier in Zijn woord voor waarschuwt. Als je dat ontkent, ontken je Gods Woord.
Dat was de inhoud van mijn posting.
Vervolgens geef je gelijk een sneer dat mensen die net als ik denken te weten wat God voor anderen wil, homo's uit de kerk jagen.
Vandaar nogmaals.....ZUCHT!!!
Eerst goed lezen wat er staat en wat iemand bedoeld ipv zo een aanval te openen en een eigen invulling aan iets te geven.
Daar komen onwaarheden en ruzies uit voort, waar ik absoluut niet aan mee wil werken!