Refowebkids deel 8

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

liefje
Majoor
Majoor

Re: Refowebkids deel 8

Berichtdoor liefje » 03 mar 2009 22:27

Gewoon met de auto.

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 04 mar 2009 06:58

Evelien schreef:
pol schreef:Wie weet er een oplossing om 4 kinderen mee te nemen. Los lopen is heel gevaarlijk want het is een drukke schoolroute en een duowagen of fietskar is funest voor mijn rug. Baby in de kinderwagen kan, maar 3 loslopers om me heen is een beetje te van het goeie!

bolderkar met een motortje?

nou zoiets ja als die erzijn :shock:

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 04 mar 2009 08:51

Kun je niet met iemand samen op lopen, of een vrijwilliger zoeken?

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 04 mar 2009 10:04

Je hebt van die zitjes die op de kinderwagen kunnen. Dan kan daar een kindje op zitten. Dan heb je er nog 2 loslopen. Misschien is dat haalbaar?
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

Merisja
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Merisja » 04 mar 2009 11:19

Ik heb op woensdag ook altijd vijf kinderen; één zit er dan in de buggy en de anderen lopen naast de buggy, twee aan twee, hand in hand. Ik loop dus in het midden met de buggy en kan ze zo allemaal goed in de gaten houden. Ze moeten ook echt de handen van elkaar vast blijven houden (vinden ze heel leuk, dus dat gaat goed).

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 04 mar 2009 13:14

pol schreef:
Evelien schreef:
pol schreef:Wie weet er een oplossing om 4 kinderen mee te nemen. Los lopen is heel gevaarlijk want het is een drukke schoolroute en een duowagen of fietskar is funest voor mijn rug. Baby in de kinderwagen kan, maar 3 loslopers om me heen is een beetje te van het goeie!

bolderkar met een motortje?

nou zoiets ja als die erzijn :shock:

Een spartamet (of hoe je zoiets schrijft :roll: ) met een fietskar er achter.

Fijn Haai, dat het weer goed gaat met Timon! Geweldig he dat gewaggel als ze net kunnen lopen! :wink: Thomas heeft van de week nieuwe schoenen gekregen. Hij had eerder van die eerste loopschoentjes met superflexibele zool, maar nu echt stevige stappers met een dikke stevige zool. Hij moest echt even uitvinden hoe hij dáármee moest lopen! Heel zijn benen hield ie kaarsrecht en zo zwaaide hij z´n ene been voor de andere! :lol:

Vanmorgen met Thomas weer naar de ha geweest. We dachten eerst nl dat het beter ging met Thomas, maar schijn bedriegt. Het ging twee dagen de goede kant op en toen was het weer helemaal mis. Hij blijft maar aan de diarree, zelfs zo erg dat ik als hij in bed ligt, alles tot zijn matras aan toe moet schoonmaken, terwijl hij ook nog een slaapzak aan heeft.. :shock: Brood eten gaat wel goed, maar warm eten spuugt hij nog steeds uit. Ik heb nu antibiotica meegekregen en dat moet binnen drie dagen aanslaan. Ook willen ze z´n ontlasting onderzoeken en daar heb ik potjes voor meegekregen, maar hoe krijg ik het ooit in een potje als zijn luier alles absorbeert en de rest alle kanten opspuit? :roll:
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

Tuinfluiter
Majoor
Majoor

Berichtdoor Tuinfluiter » 04 mar 2009 13:36

Wat naar Bloempie, wat een gedoe met die arme Thomas.
Hopen dat de kuur aanslaat en dat hij eindelijk op mag knappen.
Je bent er nu toch al een flinke tijd zoet mee zeg.
Succes met het vullen van het ontlastingpotje :mrgreen:

Sterretje
Moderator

Berichtdoor Sterretje » 04 mar 2009 15:41

@ MissF: leuke foto! Mijn schoonzusje is ook helemaal verLIEFd zeg maar en aangezien haar
dochtertje meestal alleen een rompertje of hooguit shirtje aanheeft is alles geloof ik zo'n beetje van LIEF

trouwens... de lady uit Curacuq komt m.aandag aan in Nederland en een week erna hier. Dus kunnen we eindelijk
ons eerste tantezeggertje zien! Echt zin in.

Met Anna Sofie gaat alles goed. Madam ontwikkeld rap en ik schrik me soms rot als ze zich omrol. Gaat niet altijd even voorzichtig... oftewel met een zwaai van de buik op de rug. Knal.. tegen de spijlen van de box;-) Sinds ik een ander boxkleed heb (heel dun) is ze helemaal veel gaan bewegen. En ze trekt zich omhoog aan de babygym. (haar rugje en hoofdje de lucht in) en soms heeft ze dus die dingen van de babygym in de hand;-) omdat ze te hard trok.
Time flies when you have none!

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 04 mar 2009 16:51

lieve foto MissF :D
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 04 mar 2009 17:53

[quote="bloempie Vanmorgen met Thomas weer naar de ha geweest. We dachten eerst nl dat het beter ging met Thomas, maar schijn bedriegt. Het ging twee dagen de goede kant op en toen was het weer helemaal mis. Hij blijft maar aan de diarree, zelfs zo erg dat ik als hij in bed ligt, alles tot zijn matras aan toe moet schoonmaken, terwijl hij ook nog een slaapzak aan heeft.. :shock: Brood eten gaat wel goed, maar warm eten spuugt hij nog steeds uit. Ik heb nu antibiotica meegekregen en dat moet binnen drie dagen aanslaan. Ook willen ze z´n ontlasting onderzoeken en daar heb ik potjes voor meegekregen, maar hoe krijg ik het ooit in een potje als zijn luier alles absorbeert en de rest alle kanten opspuit? :roll:[/quote
Kan je niet iets met katoenen luiers en een luierinlegger proberen?

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 05 mar 2009 13:16

Heeft de dokter je geen tips meegegeven?
Idd iets in een luier stoppen dat niet absorberend is, iets van folie ofzo,
maar als het dan alle kanten op spuit :-k misschien zo`n plastic geval er omheen knopen die
ze ook om de echte luiers heen doen?

Sterkte met hem!

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 05 mar 2009 13:32

Nee, de dokter had geen tips. Gaf alleen toe dat dit inderdaad een praktisch probleem was. Ja, duh.. :roll:

Maar goed, ws heeft hij nu al geen diarree meer, want na de eerste antibiotica gister, heeft hij niet meer gepoept. Wel komt zijn eetlust weer terug en vannacht had hij last van buikpijn en krampen, wat een bijwerking is van de antibiotica. Maar zijn maag en darmen zijn natuurlijk drie weken lang steeds zo goed als leeg geweest, dus op zich niet vreemd als alles nu wat van slag is.
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 05 mar 2009 14:10

Beetje licht verteerbaar voedsel geven dan kunnen de darmen weer wat wennen. Hopelijk is het nu snel over met die kuur.

Zag net dat Rianne een gaatje!! in haar hoektand heeft :-k =;

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 05 mar 2009 14:44

Mijn achternicht is een website begonnen met allemaal houten speelgoed etc.
Staan echt leuke dingen op, moet je maar eens kijken :D
http://www.dekok-speelgoed.nl/

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 05 mar 2009 14:53

Leuk spul zeg, op die site!

@Bloempie: beterschap met Thomas! Als het nog niet gelukt is met ontlasting opvangen: op het werk leggen wij vaak een plastic zakje in de luier als er iets opgevangen moet worden. Zal wel een lekkere kliederboel worden denk ik...

@Pol: ai, sterkte bij de tandarts alvast...

Terug naar “Archief”