Moderator: Moderafo's
Je bent niet de enige, hier ook geregeld de hele vloer bezaaid met al het speelgoed. Het ligt er best en s'avonds even opruimen en het is weer netjes.pol schreef:Ik weet een ding. Als ik heel de dag de kamer op moet ruimen, dat het speelgoed niet over de vloer zweeft, word ik werkelijk stiksaggerijnig! Dan maar hink-stap-sprong over blokken, theeservies, poppen, ledikantjes en weet ik het wat, dan dat ik elk uur een ruimaktie moet doen.
's Avonds word het opgeruimd, en tussen de middags de ergste zooi en voor de rest is het mij wel best!
kwebbel schreef:[...]
wat doen jullie trouwens in de emmer om de ramen te wassen?? Schoonmaakmiddel bedoel ik danik heb gewoon allesreiniger en ik heb wel het idee dat het daarmee schoon wordt. Ik hoor geen klachten althans
Acire schreef:Spiritis....?
Enne, waarmee dweil je een laminaatvloer? Moet daar speciale schoonmaak bende in? Enne, wat voor'n dweil hebben jullie?
(Sorry voor de verschrikkelijke vraag, maar in m'n nieuwe huis wil ik de vloer graag goed houden...) Alhoewel, over 2 jaar zitten we misschien wel weer ergens anders.....
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 13 gasten