Is het brood duurder geworden bij de ah? nou ik moet zeggen dat ik het ontzettend droog vind

Moderator: Moderafo's
Evelien schreef:Pas zag ik ergens (weet niet meer waar) maar daar was een stel dat ging trouwen en het bedrag zou zo ong. rond de 5.000 / 7.000 euro komen, de trouwjurk was zo ongeveer 2500 euro...![]()
paprikameisje2 schreef:@pol; melk is logisch! de boeren krijgen twee cent de liter melk erbij! dus dan moet de supermarkt ook extreem mee!
*Annette* schreef:paprikameisje2 schreef:@pol; melk is logisch! de boeren krijgen twee cent de liter melk erbij! dus dan moet de supermarkt ook extreem mee!
Je bent goed op de hoogte van de boeren. Vind het echt wel eens triest wat ze voor n liter melk krijgen, en wat je in de winkel voor n liter melk betaald. Gelukkig krijgen ze nu weer wat meer, de laatste jaren is het niet zo hoog geweest als nu
.
.
Acire schreef:Evelien schreef:Pas zag ik ergens (weet niet meer waar) maar daar was een stel dat ging trouwen en het bedrag zou zo ong. rond de 5.000 / 7.000 euro komen, de trouwjurk was zo ongeveer 2500 euro...![]()
Zoveel geld is dat helemaal niet voor een bruiloft Evelien. Alleen die juk is wel erg duur. GB en ik zijn pas een offerte wezen maken bij de goedkoopste zaal in de omgeving: 4000 euro! En dan heb je dus alleen de locatie nog maar....
Grr waar ik niet tegen kan, staat er een prijs in het vak van de winkel en betaal je ongemerkt gewoon 10 of 20 cent meer omdat die prijs niet meer klopt Vind dat écht zonde van mn geld, ga dus daarom altijd mn bon langs en naar de klantenservice. Misschien denken ze dat ik gek ben om voor 15 cent langs te lopen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten