Moderator: Moderafo's
trijntjejohanna schreef:ik ben hier ffies weer... had even rust nodig.. de zantac slaat nog niet aan (is op zich wel logisch, het hefet ook ffies tijd nodig.... maar door dat hij er erg last van heeft, hebben ze wel een nieuwe maatregel genomen om niet af te wachten! dus hebben ze zn bed nu in een hoek van 30 graden staan.. hij hangt nu dus zeg maar in bed...
wat wel wat "vervelend" is, is dat matteo vaak net even stil is op het moiment dat de dokter of zuster komt... "gelukkig" heeft hij vandaag ook evne flink gekrijsd toen er een verpleger was.. en die snapte meteen dat wij er niet meer zo goed tegen konden..
het wordt nu iig serieus genomen!
vlinder schreef:trijntjejohanna schreef:ik ben hier ffies weer... had even rust nodig.. de zantac slaat nog niet aan (is op zich wel logisch, het hefet ook ffies tijd nodig.... maar door dat hij er erg last van heeft, hebben ze wel een nieuwe maatregel genomen om niet af te wachten! dus hebben ze zn bed nu in een hoek van 30 graden staan.. hij hangt nu dus zeg maar in bed...
wat wel wat "vervelend" is, is dat matteo vaak net even stil is op het moiment dat de dokter of zuster komt... "gelukkig" heeft hij vandaag ook evne flink gekrijsd toen er een verpleger was.. en die snapte meteen dat wij er niet meer zo goed tegen konden..
het wordt nu iig serieus genomen!
Ach het mannetje...
Lijkt me moeilijk zo allemaal..is je kindje geboren denk je te kunnen genieten en dan ga je eigenlijk alleen maar aan het tobben![]()
Ik hoop echt dat ze hem kunnen helpen..
Nogmaals heel veel sterkte allebei!
Bumba schreef:Ik heb het jurkje idd zelfgemaakt! (hoop niet dat het te zien was!)![]()
Ik naai eigenlijk niet zo vaak, omdat het bij Zeeman of H&M eigenlijk omgerekend veel goedkoper is.
Wie het patroon hebben wil, laat het maar weten!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten