Refoweb's Dr.Love Clinic: vragen,oplossingen,verhaaltjes enz

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 04 mar 2004 18:35

Er kwam net een mailtje binnen van Anna, die toen ze de posting van dr. Columbus las, moest denken aan haar ervaring die ze heeft met het zoenen op een parkeerplaats.
Ze wilde deze ervaring graag met ons delen:

Hallo!
Toen ik de posting van dr. Columbus las, moest ik direct denken aan wat ik een aantal jaren terug heb meegemaakt. :P
Ik was het bijna vergeten, totdat ik deze posting las.

Ik had ongeveer 1,5 jaar verkering. We hadden een bruiloft van mijn neef. Eigenlijk hadden we helemaal geen zin om er heen te gaan, want we moesten anderhalf uur rijden. :? Toch gingen we er heen. Tijdens de bruiloft bleven we steeds bij elkaar. We hadden het samen heel gezellig en gingen helemaal in elkaar op! :D
Daarom besloten we om weer op tijd naar huis te gaan. :wink:
In de auto konden we niet van elkaar afblijven. Na ongeveer een uur gereden te hebben, zijn we bij zo'n parkeerplaats langs de snelweg gestopt.
Eindelijk konden we ons aan elkaar geven! :shock: :oops: :mrgreen:
We begonnen flink te zoenen en lagen samen op één stoel! :shock:
Na ongeveer een kwartier scheen er opeens een fel licht in de auto! Politie! :oops: :lol: Ze kwamen zeker controleren wat we 's avonds laat op een verlaten parkeerplaats deden! :lol:
Gelukkig gooiden ze niet de deur open ofzo, maar gingen ze weer weg.
Dus wij weer verder zoenen. Maar tien minuten later werd er weer in de auto geschenen! Het waren weer die agenten! :x Toen ze weggingen, zijn we ook maar gegaan, want we wisten bijna wel zeker dat ze anders weer terug zouden komen.
Gelukkig bleef ik het hele weekend bij hem en hadden we nog genoeg tijd om onze zoensessie voort te zetten! :mrgreen:

Groetjes Anna

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 04 mar 2004 18:48

Lieve Patienten!!

Naast de geposte ervaring van dr. Columbus en de ervaring van Anna, zijn er vast nog veel meer mensen die een intieme parkeerplaatservaring hebben meegemaakt!

Post ze hier, uw intieme parkeerplaatservaringen!

Heeft u deze ervaring nog niet meegemaakt, maar zou u dit wel graag willen?
Geef u dan op voor onze nieuwe cursus: 'De parkeerplaats, wat is er te beleven?'

Natuurlijk zullen dr. Columbus en dr. Rosekapje een praktijkvoorbeeld geven met de nieuwste uitgewerkte methodes! :D
Schroom niet!

Liefs dr. Bloempie
Laatst gewijzigd door bloempie op 04 mar 2004 18:49, 1 keer totaal gewijzigd.

Ariaantje

Berichtdoor Ariaantje » 04 mar 2004 18:48

Hoi Columbus,
Ik moet je eerlijk zeggen dat wij ook wel eens zoenen in de auto. We vergeten dan wel meestal de tijd. Zodoende komen we nog wel eens heel laat thuis. Enkele smoezen heb ik dus bedacht, maar nu heb ik er geen meer. Dat zoenen in de auto is wel heel leuk, maar heb je er ook goede smoezen voor (voor bijvoorbeeld je ouders?
Groetjes Ariaantje

Ariaantje

Berichtdoor Ariaantje » 04 mar 2004 18:55

Hier komt dan mijn verhaal....
Al verschillende keren zijn we gestopt op een parkeerplaats om van elkaar te genieten. Op een avond, het was een van de eerste keren, toen stonden we ook op een parkeerplaats. En wat denk je? Politie! Wij schrokken ons een hoedje en wisten niet wat we moesten. Ze bleven vlak naast de auto staan, zij zaten ook in een auto, en toen reden ze gelukkig weer verder!
Maar een paar weken later gingen we naar een andere parkeerplaats. Toen kwamen er opeens acht auto's aanrijden. Wat bleek? Zij gingen een dropping doen... Weg was onze leuke plek... We zijn maar verder gereden.
Enkele weken daarna stonden we op een andere plek. En wat dacht je? Er kwam weer een auto aan! En het was gedaan met onze rust...

Ik heb nog wel een vraagje aan Dr. Love, Dr. Rosekapje en Dr. Bloempje : Hoe kan je nu rustig blijven als je zoiets meemaakt? Ik word heel onrustig enzo. Weten jullie misschien ook goede parkeerplaatsen waar je niet gestoord wordt?
Zouden jullie dit alledrie willen beantwoorden?

TheShadow
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor TheShadow » 04 mar 2004 19:00

Ariaantje schreef:Hier komt dan mijn verhaal....
Al verschillende keren zijn we gestopt op een parkeerplaats om van elkaar te genieten. Op een avond, het was een van de eerste keren, toen stonden we ook op een parkeerplaats. En wat denk je? Politie! Wij schrokken ons een hoedje en wisten niet wat we moesten. Ze bleven vlak naast de auto staan, zij zaten ook in een auto, en toen reden ze gelukkig weer verder!
Maar een paar weken later gingen we naar een andere parkeerplaats. Toen kwamen er opeens acht auto's aanrijden. Wat bleek? Zij gingen een dropping doen... Weg was onze leuke plek... We zijn maar verder gereden.
Enkele weken daarna stonden we op een andere plek. En wat dacht je? Er kwam weer een auto aan! En het was gedaan met onze rust...

Ik heb nog wel een vraagje aan Dr. Love, Dr. Rosekapje en Dr. Bloempje : Hoe kan je nu rustig blijven als je zoiets meemaakt? Ik word heel onrustig enzo. Weten jullie misschien ook goede parkeerplaatsen waar je niet gestoord wordt?

Zoiets ?

Afbeelding

(Universiteit van Tilburg)
I close my eyes, see you and me driving
If I am a river, you are the ocean
Got the radio on, got the wheels in motion ...

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 04 mar 2004 20:25

Ariaantje schreef:Hoi Columbus,
Ik moet je eerlijk zeggen dat wij ook wel eens zoenen in de auto. We vergeten dan wel meestal de tijd. Zodoende komen we nog wel eens heel laat thuis. Enkele smoezen heb ik dus bedacht, maar nu heb ik er geen meer. Dat zoenen in de auto is wel heel leuk, maar heb je er ook goede smoezen voor (voor bijvoorbeeld je ouders?
Groetjes Ariaantje

Hallo Ariaantje,

Ik zie dat je nog maar sinds kort bent aangemeld op dit forum. Anders had je geweten dat je het grote drLove liefdessmoesjes boek had kunnen bestellen, die wegens enorm succes is uitverkocht. Herdruk zit er aan te komen maar duurt nog wel een tijdje.
Enkele smoezen zal ik je geven. Het is wel afhankelijk van de plaats waar je woont of de streek.

Woon je landelijk, tussen weilanden enzo met hier een daar bosjes langs de wegen dan kan je zeggen dat je verzakt zat met de auto in de blubber zodat je ,wegens gebrek aan een schep, met je handen de auto moest uitgraven . Dat is trouwens geen smoes maar een ervaring die Dr.Columbus zelf eens meegemaakt hebt. :oops:

In een stad als Den Haag kan je zeggen dat de straten opengebroken waren, dat het één grote bouwput was en je kilometers moest omrijden. Ik weet niet hoe de situatie nu daar is, maar zo ging het een aantal jaar geleden wel.

Je kan ook zeggen dat je verdwaalt was, punt is wel dat je ergens heen moet rijden waar je de weg niet weet, en daadwerkelijk verdwaalt, nadat je een lekker plekje gevonden hebt waar je ongestoord je zoentechnieken kan verbeteren.

Ook een kudde overstekende olifanten kan heel goed werken bij je ouders. Zeker als je in Z-Afrika woont. :D

Een lege gastank van de auto word geaccepteerd, ook al is de benzine tank wel gevuld, je wist het niet want daar hoef je zelf niet voor te zorgen, dat moet je vriend regelen.

Zelf zou ik voor de harde werkelijk gaan. Zeg tegen je ouders dat je de tijd was vergeten omdat je zo opging in het knuffelen dat je alles om je heen vergat. Ze kunnen daar om lachen (hoop ik) omdat ze zelf ook jong zijn geweest. Oké je moet niet elke week met hetzelfde verhaal aankomen, want dan werkt het ook niet meer.

Een uurtje eerder weggaan is ook een optie, toch langer vrijen en ook op tijd thuis zijn. :!:

Als je er nog meer wilt, vraag het gerust.
:wink:
Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 04 mar 2004 20:31

Ariaantje schreef:

Ha Ariaantje,

moeilijke vraag joh!

zelf had ik in het heetst van de strijd nooit in de gaten dat er mensen stonden te kijken, stonden ze te kijken? geen idee!

maar ik denk dat ik, mocht ik het merken, zou zwaaien naar ze. ze kennen je toch niet!

zelf heb ik wel eens bij een politiewagen staan te zwaaien, die stonden nl op 'mijn' favoriete plek op zaterdagavond. :x
ik kan je dit zeggen, ik heb respect voor wapens maar van dat pistool van die agent was ik niet onder de indruk! 8) :mrgreen:
maar die agente duidelijk wel :oops: :mrgreen: :lol:
Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.

Femke
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Femke » 04 mar 2004 21:12

Hallo Dr's!

Bedankt voor jullie tips.... Ik heb eerst de methode geprobeerd van Dr. Rosekapje, ik moet zeggen, dat het erg lekker was, om hele dagen om hem heen te hangen en aan hem te zitten enzo, en daar had hij dus ook helemaal geen problemen mee 8) . Maar ik moet eerlijk zeggen dat de methode van Dr. Columbus me ook wel erg trok... Dus die heb ik ook eens uitgeprobeerd, ik moet zeggen, die andere jongen, kon echt lekker zoenen hoor....
Maareh waar jullie het over hadden, laatst of het dan niet stoken was in een goede relatie, nou en of.....
ik moet zeggen dat het vuurtje weer behoorlijk aangewakkerd is 8) :oops:

Volgende week hebben we 2 maanden verkering, we willen graag iets leuks gaan doen met zijn tweeën, weten jullie misschien iets, waar we naartoe kunnen gaan ofzo?

groetjes Femke
De mooiste dingen in het leven zijn niet tastbaar.

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 04 mar 2004 22:08

Dr. Rosekapje, zal ook eens een verslagje tikken van de werkbespreking gisteren. Dr. Columbus, ik wil u allereerst bedanken voor de fijne dag en de prettige samenwerking :lol: . Ook de cursus, breek me de b*k niet open, was zeer, hoe zal ik het brengen, tja…. :mrgreen: :oops:
Naast de cursus, hebben we een studie gemaakt, over communicatie tussen stelletjes… ja, meerdere malen, dat het niet te verstaan was…. Tenminste voor mij dan, gelukkig was mijn collega erbij en kon zo af en toe wat vertolken. Mede daarom hebben we ook de rest van de dag het een en ander gecommuniceerd in grmoms.
Leuk detail is misschien dat er zelfs een of andere Leonardo :mrgreen: (….) was die ons graag wou tekenen, jaja….. we moesten erg lang stilzitten, maar het resultaat mag er wezen :lol: 8) :mrgreen:
Daarna hebben we nog een cursus gevolgd: schaapachtig kijken…. :roll: Bèèhè…
:wink: Het feit dat mijn eerste biografie uitgekomen is, Twents liefdesgeluk in een Westerse wereld, (ja, nu te bestellen in onze $HOP…)hebben we zeer uitgebreid gevierd.
Nooit geweten, dat parkeerplaatsen zo mooi kunnen zijn. :oops: (ff tussen twee haakjes, die parkeerplaats van TheShadow, lijkt me een ideale locatie voor de cursus de parkeerplaats, wat is er te beleven…., aanmelden kan nog steeds, maar vol is vol).

(Gewoon geweldiggenoten) :mrgreen: :lol: :oops:

liefdevolle groet,

Dr. Rosekapje

PS. :shock: 4 uur??? :shock: :lol: Time flys….. :oops: :lol: 8)
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 04 mar 2004 22:26

Ariaantje schreef:Ik heb nog wel een vraagje aan Dr. Love, Dr. Rosekapje en Dr. Bloempje : Hoe kan je nu rustig blijven als je zoiets meemaakt? Ik word heel onrustig enzo. Weten jullie misschien ook goede parkeerplaatsen waar je niet gestoord wordt?

Lieve Ariaantje,

Jazeker, weet ik een aantal parkeerplaatsen waar je niet gestoord wordt... maaruh, als je het niet erg vind, hou ik ze even voor me :mrgreen: :oops:

Hoe je rustig kan blijven als je zoiets meemaakt, gewoon simpel, blijven zoenen, kroelen en lekker in elkaar opgaan :roll: wedden dat je niets tot niks :mrgreen: merkt van wat er om je heen gebeurt.

Mocht je het toch nog merken, gewoon doorgaan.... de auto beslaat vanzelf :wink:
of je kan verder toeren naar een andere parkeerplaats... er zijn er genoeg en anders zoek je gewoon een lege oprit op :lol: :wink:

Ariaantje, veel plezier, mocht je in de tussentijd geen geschikte parkeerplaats kunnen vinden, dan meldt je je toch gewoon aan voor de cursus.... niemand die specifiek op jullie zal letten dan :mrgreen:

Liefdevolle groet,

Dr. Rosekapje
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 05 mar 2004 00:11

Afbeelding

Tekening door Leonardo, gemaakt tijdens werkoverleg Dr.Rosekapje en Dr.Columbus :D

Hydro
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor Hydro » 05 mar 2004 12:48

Dr. Bloempie,

Ik kan bijna niet wachten tot maandag. Ben al druk aan het oefenen thuis in de badkuip, hoever ik kan komen :lol:. 'k Moet zeggen die zwembroek van mithril zit erg goed. Nooit geweten dat dat zo'n lekker spul is :wink:. Ik denk dat het goed is om de scene eerst met mij te doen, dan kan BClinton ondertussen op het strand wat met andere vrouwspersonen spelen. Dan heeft hij het ook niet in gaten dat we wel heel erg ver met elkaar in zee gaan :wink:. Welke zee wordt het btw? Toch wel een zee waar het warm is en de zon schijnt? Dan kunnen we er direct vast een scene op het strand of in de duinen bij aan plakken. Zoals je weet kun je met zo'n man als mij nog wel wat avontuurtjes beleven :oops:. Hoewel, die BC is ook niet voor de poes :p.
Afbeelding
Werken is een hinderlijke onderbreking van de vakantie.

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 05 mar 2004 14:00

Gandalf schreef:Dr. Bloempie,

Ik kan bijna niet wachten tot maandag. Ben al druk aan het oefenen thuis in de badkuip, hoever ik kan komen :lol:. 'k Moet zeggen die zwembroek van mithril zit erg goed. Nooit geweten dat dat zo'n lekker spul is :wink:. Ik denk dat het goed is om de scene eerst met mij te doen, dan kan BClinton ondertussen op het strand wat met andere vrouwspersonen spelen. Dan heeft hij het ook niet in gaten dat we wel heel erg ver met elkaar in zee gaan :wink:. Welke zee wordt het btw? Toch wel een zee waar het warm is en de zon schijnt? Dan kunnen we er direct vast een scene op het strand of in de duinen bij aan plakken. Zoals je weet kun je met zo'n man als mij nog wel wat avontuurtjes beleven :oops:. Hoewel, die BC is ook niet voor de poes :p.

Hallo Gandalf,

ik heb ook heel veel zin in maandag. We moeten hard aan het werk, want de opnams liggen al een week stil! Daardoor had ik deze week geen eens extra geld om een dagje met mijn straaljager naar mijn paleis op paaseiland te gaan! :x :(
Maar Gandalf, ik zal je eerst even uit de droom helpen: De plannen zijn gewijzigd, ik ga niet met je in zee! :shock:
We gaan namelijk naar de oceaan! :D
Geweldig dat je al zo aan het oefenen bent! Ik denk inderdaad dat ik maar eerst met jou het water in ga. Dan kun je gelijk wat afkoelen. 8)
Van bclinton weet ik dat hij wel tegen het vrouwelijk schoon kan dat aan het strand ligt, maar bij jou ben ik daar niet zo zeker van! :mrgreen:
Enne, bclinton is inderdaad niet voor de poes! Hij is voor mij! :oops: :mrgreen:
Maarre, ff over die scenes aan het strand en in de duinen: Dat past niet echt bij het onderwerp van de film. Maar misschien is dat juist wel beter, want dan worden we in ieder geval niet gefilmt als we samen in de duinen verdwijnen... :oops: :wink:

Liefs dr. Bloempie

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 05 mar 2004 14:19

columbus schreef:Afbeelding

Tekening door Leonardo, gemaakt tijdens werkoverleg Dr.Rosekapje en Dr.Columbus :D

Wauw!! Wat een innig geliefde tekening! :D Je kunt wel zien dat de love dokters goed met elkaar overweg kunnen! :P :mrgreen: :wink:
En jullie zijn helemaal naar scheveningen geweest! Dr. Rosekapje, die ervaring kon je zeker ook weer menemen in je biografie over Twents liefdesgeluk in een Westerse wereld! :wink: :mrgreen:
Nou, op de parkeerplaatsen in Scheveningen is het eigenlijk nooit rustig! Dat had je van te voren kunnen bedenken dr. Columbus! :lol:

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 05 mar 2004 14:38

Ariaantje schreef:Ik heb nog wel een vraagje aan Dr. Love, Dr. Rosekapje en Dr. Bloempje : Hoe kan je nu rustig blijven als je zoiets meemaakt? Ik word heel onrustig enzo. Weten jullie misschien ook goede parkeerplaatsen waar je niet gestoord wordt?

Parkeerplaatsen waar je niet gestoord wordt zijn er bijna niet. Ik heb eerlijk gezegd nog nooit meegemaakt dat we op een parkeerplaats stonden waar we niet werden gestoord. :?
Wat mijn vriend en ik daarop bedacht hebben, is romantische muziek opzetten, waardoor we het niet horen als er iemand langs loopt of rijdt.
Maar soms staan er ook wel eens auto's keihard te gassen op zo'n parkeerplaats en dan is het ook niet romantisch meer als je de muziek kneiterhard aanzet! :? Dus dan doen we maar oordopjes in. :lol: Stilte werkt namelijk ook heel kalmerend en ontspannend.
Verder houden we onze ogen dicht en als we ze wel open hebben, dan kijken we elkaar diep in de ogen. We zien dus alleen elkaar, en als je helemaal in elkaar opgaat, merk je niets van wat er buiten de auto gebeurd! :D 8)

Terug naar “Archief”