Eigenlijk niks, Laura. We volgen zelfs gewoon de kinderbijbel, die deze dagen over Jozef gaat, niet eens over Pasen. Ik vind hem er nu nog te klein voor om er echt heel erg bij stil te staan.
We zijn zelfs zo 'erg' dat we paastakken hebben met nepeieren eraan, en we hebben vandaag een schildersetje gekocht, zodat hij zondag eieren mag schilderen die we maandag met de paaslunch gaan eten

Ik weet, het heeft niks met Pasen te maken, maar ik vond het vroeger al zo leuk, dat eieren verven, en denk dat hij het ook geweldig zal vinden.
Maargoed, Jurian is ook nog wat te jong om echt te begrijpen wat Pasen is denk ik, dus heeft het weinig zin om heel veel uit te leggen daarover. Hij weet wel dat ik zo naar de kerk ga, maar verder zegt het hem niks.
Vanmiddag heb ik een bad voor hem gemaakt buiten. Hij heeft tijdelijk zo'n vlinder, met 2 helften, ene helft had ik al een zak zand in gedaan, en nu dus de andere helft met water gevuld. Hij helemaal gelukkig, en ja hoor, na een half uurtje badderen ging het zand uit de zandbak keurig met zijn schepje in het bad, en het water uit het bad met de gieter keurig in de zandbak

Het is een vieze bende geworden, maar ach, hij heeft lol gehad.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...