Refoweb kids deel 7

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Sterretje
Moderator

Berichtdoor Sterretje » 21 nov 2008 13:03

elvira (gast) schreef:@ajl: hihihi... nou ja, je gaat er ook niet vanuit dat het in 1 x gaat lukken, toch? En ik maak de strip wel netjes af, denk ik.

Weet iemand trouwens of de pil daarna nog schadelijk kan zijn voor een evt. kindje (nou ja, de evt. bevruchte eicel dan), oftewel: Kun je daarna meteen 'aan de slag' of kun je beter eerst nog een tijdje met condooms vrijen totdat de hormonen uit je lichaam zijn?

Vroeg het destijds aan de huisarts en die gaf als advies om het lichaam twee tot drie maand de tijd te geven, na het stoppen met de pil, om alle hormonen te verwerken. En direct beginnen met slikken van Foliumzuur zodra je stopt met de pil!
Time flies when you have none!

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 21 nov 2008 13:47

Haai schreef:Leuke foto's AG!

(Timon vindt Ilona ook een mooi meisje, hij kruipt nu bijna het beeldscherm in :wink: )

Dat wordt nog wat... Thomas ziet Ilona ook wel zitten! 8)

@Sientje: Mooie kids heb je!

Thomas kan sinds gister opeens de deur naar de gang open krijgen! :shock:
En hij begrijpt nog niet dat ´amen´ alleen na het gebed hoort. Als ik van de wc af kom, of een boekje uit heb, of als hij iets weglegt, dan zegt ie ook ´ahdem´. :mrgreen:
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 21 nov 2008 14:00

bloempie schreef:Thomas kan sinds gister opeens de deur naar de gang open krijgen! :shock:
En hij begrijpt nog niet dat ´amen´ alleen na het gebed hoort. Als ik van de wc af kom, of een boekje uit heb, of als hij iets weglegt, dan zegt ie ook ´ahdem´. :mrgreen:

:lol:

Timon benadrukt het 'amen' tegenwoordig extra. Eerst zei hij na het bidden alleen 'ape', tegenwoordig is het 'apepepepepepe' :mrgreen:

Tjonge, het gaat als het goed is de komende tijd druk worden in het 'zwanger' topic zeg! :D Leuk hoor, al die plannen.

sientje
Mineur
Mineur

Berichtdoor sientje » 21 nov 2008 14:23

@ Annet:ik ben er geregeld hoor maar heb niet altijd zin om mee te babbelen :wink:

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 21 nov 2008 15:13

Ik heb net vanmorgen een sinterklaascadeautje voor Thomas gekocht. Maar hij voelt zich vandaag niet zo lekker en kan zich moeilijk vermaken. Ik moet mezelf continu bedwingen om zijn cadeautje niet nu alvast te geven... :roll:

@Haai, geweldig dat gebrabbel! Timon is er wel vroeg bij! Is hij met alles snel in zijn ontwikkeling?
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

kirsten
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor kirsten » 21 nov 2008 19:08

Sterretje schreef:
elvira (gast) schreef:@ajl: hihihi... nou ja, je gaat er ook niet vanuit dat het in 1 x gaat lukken, toch? En ik maak de strip wel netjes af, denk ik.

Weet iemand trouwens of de pil daarna nog schadelijk kan zijn voor een evt. kindje (nou ja, de evt. bevruchte eicel dan), oftewel: Kun je daarna meteen 'aan de slag' of kun je beter eerst nog een tijdje met condooms vrijen totdat de hormonen uit je lichaam zijn?

Vroeg het destijds aan de huisarts en die gaf als advies om het lichaam twee tot drie maand de tijd te geven, na het stoppen met de pil, om alle hormonen te verwerken. En direct beginnen met slikken van Foliumzuur zodra je stopt met de pil!

Foliumzuur zou ik ook gelijk gaan slikken. Met mijn studie krijg ik vooral te zien wat je er van kan krijgen als je geen foliumzuur slikt en ik weet zeker dat als wij voor een kindje gaan over een paar jaar dat ik er ook gelijk mee begint. Als je er mee begint als je hoort dat je zwanger bent, dan heeft het geen nut meer.

Zo te horen komen hier spannende tijden aan voor mensen.

mirjan25
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor mirjan25 » 21 nov 2008 21:24

Zow als je maar 2 dagen niet kijkt heb je al heeel wat bij te lezen :P
Maar leuke foto's weer van iedereen!

Zow te horen heeft deze site wel invloed op het verlangen naar een kindje. :P
Wie een brug legt naar een ander, kan altijd heen en terug.

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 22 nov 2008 16:17

Danique heeft vandaag sinterklaas en de zwarte pieten gezien, maar ze vondt het paard veel interessanter :mrgreen: hihihihi en klakken met haar tongetje :D

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 22 nov 2008 21:23

Wij houden volgende week zaterdag pakjesavond ( nou ja middag). Ben benieuwd wat de heren er hier van vinden. Aan sinterklaas en pieten besteed ik nog geen aandacht, wat niet weet wat nog niet deert. Ook weet ik nog niet hoe wij het gaan brengen aan de kids. In zekere zin lieg je ze toch voor. maar aan de andere kant vond ik het vroeger echt een super feest en reuze spannend.
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 22 nov 2008 21:27

ik vindt het meer een fantasiewereld voor de kinderen, en natuurlijk zijn de pakjes leuker dan de sint en de pieten, weet nog dat m`n vader eerder aan de voordeur belde en via het huisje van m`n oma weer binnen kwam, om de zak met kadootjes bij de voordeur te pakken ;-) zonder sint en de pieten kan het ook leuk zijn!

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 22 nov 2008 21:30

ja precies, bij ons kwam er ook nooit een sint of een piet aan te pas, maar ik dacht wel dat piet de pakjes bracht. Mijn vader en mijn opa gingen eerst bij de achterdeur kijken of er al pakjes stonden, maar nee natuurlijk nog niet en dan mochten wij na een tijdje gaan kijken of er wat stond en ja hoor er stond wat :mrgreen:
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 22 nov 2008 21:31

Die herinneringen van eerder heerlijk!

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 22 nov 2008 22:26

bloempie schreef:Ik heb net vanmorgen een sinterklaascadeautje voor Thomas gekocht. Maar hij voelt zich vandaag niet zo lekker en kan zich moeilijk vermaken. Ik moet mezelf continu bedwingen om zijn cadeautje niet nu alvast te geven... :roll:

@Haai, geweldig dat gebrabbel! Timon is er wel vroeg bij! Is hij met alles snel in zijn ontwikkeling?

Of hij echt 'snel' is weet ik niet, hij doet het volgens mij allemaal netjes volgens het boekje. Het is lekker als ze zich gewoon goed ontwikkelen, maar van mij hoeft hij echt niet haantje de voorste te zijn, het gaat toch allemaal al snel genoeg :wink:

Wij geven Timon geen cadeautje met sinterklaas. Dit jaar heeft hij er toch nog geen benul van, en hij is vlak daarna jarig. We hebben besloten dat we, als hij het allemaal wat meer door gaat krijgen, pakjesavond gaan houden op oudjaarsavond. Ik ben nooit zo'n sinterklaas - fan geweest, maar het idee van pakjesavond vinden we toch wel leuk.

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 22 nov 2008 23:52

Heb net 4 sinterklaas kadootjes ingepakt en bij de kachel neergezet. Ze mochten schoen zetten maar ze zijn het vergeten. Maar een briefje erbij gedaan dat zwarte piet geen zin had om de kadootjes mee terug te nemen toen hij zag dat er geen schoenen stonden. Vind het gewoon ook wel leuk, de oudste is 11 en die gaat er toch weer in geloven, lijkt het. Ach, en voorliegen, ja misschien wel. Maar later snappen ze dat toch wel en we gaan er absoluut niet mee dreigen van: als je niet lief bent krijg je niets enzo.

Robert had vandaag een gat in zijn hoofd. Om half 11 vanmorgen zat hij al bij de huisartsenpost. Hij moest tandenpoetsen in de badkamer maar deed dat op 1 van de slaapkamers, bij het onderste bed van het stapelbed. Hij ging omhoog en stootte nogal hard zijn hoofd. En ik kan niet tegen bloed he, bleeeeeeeeeh, ging ik ook nog bijna van mijn graad. Waardeloos is dat. Er is me wel es gezegd dat dat anders is als je "moet" maar bij mij gaat dat dus niet op. Moet ik meer horrorfilms kijken?
ja, dat is mijn mening dan he.....

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 22 nov 2008 23:56

Ach, arme Robert (en mama :wink: ) Moest het gehecht worden?

Terug naar “Archief”