Meboy,
Het past niet in dit topic om over levensheiliging te gaan praten. Over homoseksualiteit zijn we het blijkbaar eens: het is zonde. En onze wegen scheiden dus op dit punt: Ik getuig dat de zonde ten alle tijde bestreden moet worden, jij getuigt dat de zonde gedoogd mag worden.
(waardoor ik nog geen haar beter ben)
Denkertje,
Tenenkrommen doen er wel meer hier, ik ook. Het kost moeite genoeg om beleefd te blijven als iemand Gods geboden met voeten treed, onder het motto: "ik ben toch al gered".
Ik weet geen woorden mee te zeggen, ik erken mijn onvermogen om te kunnen overtuigen, en daarom sluit ik mijn rol in deze discussie af met de woorden van aartsengel Michaël: "De Heere bestraffe u"
Moge God mij behoeden voor misbruik van Zijn Woord en Naam, en al Zijn woorden die ik hier heb gesproken willen zegenen.
8 Desgelijks evenwel ook dezen, in slaap gebracht zijnde, verontreinigen het vlees, en verwerpen de heerschappij, en lasteren de heerlijkheden.
9 Maar Michaël, de archangel, toen hij met den duivel twistte, en handelde van het lichaam van Mozes, durfde geen oordeel van lastering tegen hem voortbrengen, maar zeide: De Heere bestraffe u!