Situatie in Israel (deel 2)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Speedy
Majoor
Majoor

Re: Situatie in Israel (deel 2)

Berichtdoor Speedy » 13 feb 2013 10:48

Optimatus schreef:Salty neigt er naar de waarheid grof geweld aan te doen (ergo: te liegen). Gruwelijke foto's worden vaker gecreëerd in plaats van gemaakt.

Nee, het is wel duidelijk dat Salty vooral zijn visie op de werkelijkheid poogt te etaleren en alles wat hem weerspreekt de mond wil snoeren.

Met zulke vrienden heeft Israel geen vijanden meer nodig.
Baggerpropaganda.

Alleen in dit geval meen ik mij te herinneren, dat dit een foto is die wel waar is. Ik kan er naast zitten, maar ik herinner mij dat dit ook genoemd is in een rapport van de VN
Mijn lijst van booswichten wordt elke dag, dat ik ouder word, kleiner en mijn register van dwazen steeds langer.

mohamed

Berichtdoor mohamed » 13 feb 2013 11:12

Optimatus schreef:Salty neigt er naar de waarheid grof geweld aan te doen (ergo: te liegen). Gruwelijke foto's worden vaker gecreëerd in plaats van gemaakt.

Nee, het is wel duidelijk dat Salty vooral zijn visie op de werkelijkheid poogt te etaleren en alles wat hem weerspreekt de mond wil snoeren.

Met zulke vrienden heeft Israel geen vijanden meer nodig.
Baggerpropaganda.

Speedy schreef:Alleen in dit geval meen ik mij te herinneren, dat dit een foto is die wel waar is. Ik kan er naast zitten, maar ik herinner mij dat dit ook genoemd is in een rapport van de VN

Volgens een ander bericht van Salty waren joden afstammelingen van varkens dus lijkt het me sterk dat ze opgegeten worden door moslims.

Lichtzwaard
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Lichtzwaard » 13 feb 2013 12:10

salty schreef:in israel mag je kritiek hebben op alles ! en je kan het zo gek niet bedenken of het is hier.

bij de buren gaat dat iets minder sinds de revolutie waarna de muslim brotherhood de verkiezingen heeft gewonnen'' en de president - de joden uitmaakt voor apen en zwijnen en in de oorspronkelijke text staat er geen zionisten ___ maar Joden---Video: Egyptisch President Morsi over de Joden van Israël in 2010: “Geen onderhandelingen met deze afstammelingen van apen en varkens;
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 3NCiaozL0k

oogopener >> islam:
http://www.al-rassooli.com/blog/
het wordt dus hoe langer hoe gezelliger bij de buren ::Egypte blokkeert Youtube om anti-islamfilm
CAÏRO - Egypte heeft videowebsite Youtube voor een maand in de ban gedaan omdat daar een voor moslims beledigende film te zien was.
http://www.nu.nl/internet/3154701/egypt ... mfilm.html

Je hebt helemaal gelijk maar de slappo,s in het Westen kijken dan weg jammer.
VERITAS VOS LIBERABIT.

mohamed

Berichtdoor mohamed » 13 feb 2013 15:56

Afbeelding
Ziehier het bewijs dat joden christelijke Palestijnse kinderen opeten.

Helaas willen die slapjanussen uit het westen dat niet bevestigen.

boer
Majoor
Majoor

Berichtdoor boer » 13 feb 2013 15:58

mohamed schreef:Afbeelding

tekenfilmjes zijn voor kinderen.
Die geloven alles.

mohamed

Berichtdoor mohamed » 13 feb 2013 19:03

mohamed schreef:Afbeelding

boer schreef:tekenfilmjes zijn voor kinderen.
Die geloven alles.

Net als de foto van Salty, weliswaar niet getekend maar wel voor goedgelovige kinderen.

boer
Majoor
Majoor

Berichtdoor boer » 13 feb 2013 20:07

Ik hou het maar bij Zach 14.
Eens kijken hoeveel er overeind zal blijven van de kanttekeningen uit de tijd der vervangingsleer.

vers11 En zij zullen daarin wonen,47) en er zal geen verbanning meer zijn; want Jeruzalem49) zal zeker50) wonen.51)
12 En dit zal de plage zijn,52) waarmede de HEERE al de volken plagen zal, die tegen Jeruzalem krijg gevoerd zullen hebben:53) Hij zal een iegelijks vlees,54) daar hij op zijn voeten staat,55) doen uitteren;56) en een iegelijks ogen zullen uitteren in hun holen; een eens iegelijks tong zal in hun mond uitteren.57)

uitleg der kanttekkenaren;

49) Jeruzalem
Dat is, de inwoners van Jeruzalem.

50) zeker
Hebr. in verzekerdheid.

51) wonen.
Of, bewoond worden.

52) En dit zal de plage zijn,
Nadat de profeet van den stand en de gelegenheid der gelovigen gesproken heeft, spreekt hij nu hier van de plagen en ellenden der goddelozen.

53) die tegen Jeruzalem krijg gevoerd zullen hebben:
Dat is, die kerk Gods bevochten en vervolgd hebben.

Zie je het gemak waarmee Jeruzalem in 49) ineens veranderd in ''God's kerk'' in 53) ??

mohamed

Berichtdoor mohamed » 13 feb 2013 20:32

Wat? :lol:

Byte
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Byte » 13 feb 2013 21:29

Tjonge jonge ik wist niet dat Greta zoveel vrienden had op Refoweb. :o

Ik heb vrienden in Israel, die zeggen zelf geloof niet alles wat ze in de krant schrijven.
Sommige dingen verzwijgt men, sommige dingen dikt men aan, van beide kanten.
Echter ik bel ze meestal of spreek ze persoonlijk tijdens mijn reizen en er is absoluut wat aan de hand daar.
Ze zijn niet orthodox, niet messiaans belijdend of what so ever.

Ze zeggen ook word wakker, de islam is een godsdienst van haat.
Europa gaat er aan kapot dat duurt niet lang meer, wij weten het al en ondervinden het aan den lijve.
Dan zal Europa zeggen hadden we maar geluisterd.

Joh 4. - 22

U aanbidt wat u niet weet; wij aanbidden wat wij weten, want de zaligheid is uit de Joden.

De Joden, ik heb ze lief!

Romeinen 11- 18
18 beroem u dan niet tegenover de takken. En als u zich beroemt: U draagt de wortel niet, maar de wortel u.
19 U zult dan zeggen: De takken zijn afgerukt, opdat ik zou worden geënt.
20 Dat is waar. Door ongeloof zijn zij afgerukt en u staat door het geloof. Heb geen hoge dunk van uzelf, maar vrees.
21 Want als God de natuurlijke takken niet gespaard heeft, dan is het ook mogelijk dat Hij u niet spaart.
22 Zie dan de goedertierenheid en de strengheid van God: strengheid over hen die gevallen zijn, over u echter goedertierenheid, als u in de goedertierenheid blijft. Anders zult ook u afgehouwen worden.

Zoekt en gij zult vinden, ook hierin de wortel draagt ons, dus niet andersom! :oops:

Met groet Byte
Laatst gewijzigd door Byte op 13 feb 2013 22:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Hij is een schild voor hen die tot Hem de toevlucht nemen.
 Zo ver het oosten is van het westen,zo ver heeft Hij onze overtredingen van ons gedaan.

mohamed

Berichtdoor mohamed » 13 feb 2013 21:46

Byte schreef:Tjonge jonge ik wist niet dat Greta zoveel vrienden had op Refoweb. :o

Absoluut, Greta is mijn favoriete tante, waren er maar meer zoals haar dan werd het nog wel eens wat.
Byte schreef:de wortel draagt ons, dus niet andersom! :oops:

Jezus Christus is de Wortel (Op 22,16) en hoe zal de Wortel degenen dragen die hem verwerpen?

boer
Majoor
Majoor

Berichtdoor boer » 13 feb 2013 22:54

mohamed schreef:Absoluut, Greta is mijn favoriete tante, waren er maar meer zoals haar dan werd het nog wel eens wat.

Nou nou, vergeet Driesje niet

salty
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor salty » 13 feb 2013 23:00

ja --- wees kritisch - geloof niet alles ! check !! en check opnieuw !

infiltratie westerse media ---- islam propaganda - verkapt>>
Al Jazeera --- in het engels met westerse kleding -- nix mis mee> gewoon een nieuws zender met wereld nieuws MAAR........
in hun arabische programmas duidelijk anders--
check>>Sheikh Yusuf Qardawi -- EEN DUIVEL- op twee benen > met zijn programma in arabish op
al Jazeerah -- >>Islam wet en de samenleving :
zijn haat tegenover joden en afvalligen van de islam - die gedood - dienen te worden :

http://www.youtube.com/watch?v=HStliOnVl6Q

kritische vragen over de Al Jazeerah tv uitzendingen
op >amerikaanse tv stations --

http://www.youtube.com/watch?v=3v_FdC_gZXU
For YHWH the LORD is our judge,
the YHWH the LORD is our lawgiver,
the YHWH the LORD is our king;
it is HE who will save us.
Isaiah 33:22

Optimatus
Maarschalk
Maarschalk
Contacteer:

Berichtdoor Optimatus » 13 feb 2013 23:02

Het valt me telkens weer op dat elke kritiek op Israel meteen als antisemitisme wordt beschouwd. Het gaat niet om het volk, maar om het gedrag van de regering van de staat.

Zodra je een kritische vraag over Israel uit, word je meteen beschuldigd van anti-Israelpropaganda en verdacht van de wens dat je Israel wilt (laten) vernietigen. Zo jammer...

Met extremisten als Salty valt niet te discussiëren.
Ik heb de afgelopen jaren met twee Israeliers zinvoller gesproken dan dat ooit met Salty mogelijk zal zijn.
Ceterum censeo imperium putinis delendum esse.

Lichtzwaard
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Lichtzwaard » 13 feb 2013 23:10

Optimatus schreef:Het valt me telkens weer op dat elke kritiek op Israel meteen als antisemitisme wordt beschouwd. Het gaat niet om het volk, maar om het gedrag van de regering van de staat.

Zodra je een kritische vraag over Israel uit, word je meteen beschuldigd van anti-Israelpropaganda en verdacht van de wens dat je Israel wilt (laten) vernietigen. Zo jammer...

Met extremisten als Salty valt niet te discussiëren.
Ik heb de afgelopen jaren met twee Israeliers zinvoller gesproken dan dat ooit met Salty mogelijk zal zijn.

Je bent gewoon vervuld van haat tegen Israel en meer niet.
VERITAS VOS LIBERABIT.

Optimatus
Maarschalk
Maarschalk
Contacteer:

Berichtdoor Optimatus » 13 feb 2013 23:12

Ah, spuit elf geeft ook nog even modder, maar geeft aan dat hij net zo'n onnozel reageert als Salty.

Lekker stel, een afgedwaalde katholiek en een zouteloze Israeliër, vergelijkbaar met de anti-homohuwelijkdemonstratie in Parijs, waar extreem-rechts, extreem-islamitisch en de aartsbisschop van Parijs hand in hand optrokken.
Ceterum censeo imperium putinis delendum esse.

Terug naar “Archief”