Moderator: Moderafo's
jaccootje85 schreef:Wij hebben net de bedenktijd achter de rug, dus in principe ben je nu min of meer verplicht het huis te kopen of 10% van het aankoopbedrag te betalen... En juist nu krijgen we te horen dat het contract van mn vriend niet verlengd wordt...![]()
Dus hoe we dat nu moeten doen met dat huis.... ik weet t niet...
nita schreef:jaccootje85 schreef:Wij hebben net de bedenktijd achter de rug, dus in principe ben je nu min of meer verplicht het huis te kopen of 10% van het aankoopbedrag te betalen... En juist nu krijgen we te horen dat het contract van mn vriend niet verlengd wordt...![]()
he wat naar toch nu!! lees net in andere topic ook dat jullie trouwplannen hebben.
daar in ieder geval gefeliciteerd mee, maar sterkte met de andere zorgen!!
jaccootje85 schreef:nita schreef:jaccootje85 schreef:Wij hebben net de bedenktijd achter de rug, dus in principe ben je nu min of meer verplicht het huis te kopen of 10% van het aankoopbedrag te betalen... En juist nu krijgen we te horen dat het contract van mn vriend niet verlengd wordt...![]()
he wat naar toch nu!! lees net in andere topic ook dat jullie trouwplannen hebben.
daar in ieder geval gefeliciteerd mee, maar sterkte met de andere zorgen!!
Dank je! Mn vriend kreeg t vandaag te horen...Als t nou vorige week gezegd was tegen em, hadden we t huis zeer zeker niet aangeschaft... Nu is t maar afwachten hoe t loopt...
blompje schreef:Maar jullie wisten toch wel dat de kans groot was dat dit ging gebeuren las ik ergens? Nog steeds balen natuurlijk, sterkte met de zorgen!!
nita schreef: lastige afweging lijkt mekies je dan je `verlies`en betaal je dan 10% van het aankoopbedrag, of ga je er toch voor met de misschien mogelijke gevolgen. 1 ding is zeker je hebt er weer behoorlijk wat kopzorgen erbij. sterkte!!
liefie schreef:Zo dat is wel heel erg zuur! maar kan hij ondertussen dan niet beter een andere baan gaan zoeken?
nita schreef:@ jacootje, balen zeg dat alles de laatste tijd zo vreselijk tegen zit, en dan dit er nog bij.
ik vind het knap dat jullie de keuze maken het huis toch te nemen, en dan de belangrijkste kamers op te knappen, de rest komt dan vanzelf wel....
ze zeggen wel eens komt tijd komt raad....dat hoop ik van harte voor jullie
( kzag ergens dat je behang had gekocht? wat voor kleur/en? (als ik zo nieuwsgierig mag zijn)
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 16 gasten