Gisteren zei ze opeens 'nee' tegen de bv! Vond het echt grappig om te zien en we hadden echt zoiets van: nu is het over. Maar 's avonds wilde ze opeens wel weer. Ik denk dat ze welgeteld 4 slokjes heeft gedronken

Moderator: Moderafo's
vpk schreef:zou je anders willen tandemvoeden als jullie baby er is schipje? (zo noemen ze dat toch?)
J.A. schreef:Sophie: dat was voor mij het teken dat het er weer aan zat te komen![]()
paprikameisje2 schreef:hier nog geen ongesteldheid, was met juul pas 3 maand na de laatste keer bv gevne ongesteld.. dus. ik verwacht dat het nog wel uitblijft, heb ik ook geen probleem mee als ik heel eerlijk ben![]()
hier is de productie ook weer opgevoerd, marijn wilde alleen maar bv, hij is weer flink ziek geweest, beginnende keelonstekeing, dus we zitten dan en nacht weer om de drie uur te kolven, anders knappen wemaar zo vind ik het wel prima.
al is die kolf van advent een rrr kolf. ik had mendela, maar die ging snachts kapot, en ik moest werken dus moest ik hier een nieuwe halen, en ze hadden alleen maar advent in mijn woonplaats
paprikameisje2 schreef:hij is al wegmet het plastic.... zal mrogne eens kijken... anders zal ik het eens proberen. maar ik kolf fulltime, dat ding is ws versleten
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 70 gasten