Afslanken [deel 2]

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 18 mei 2007 11:49

dorine88 schreef:@paprikameisje2: vind je het vervelend dat je jezelf niet makkelijk kan laten gaan of heb je er geen moeite mee?

ik vind het heerlijk dat ik de baas ben over mijzelf!!

klinkt misschien wel dwangmatig maar zo is het absoluut niet hoor!!
iedereen heeft zijn eigen eigenaardigheden zo heb ik er ook wat!!!!

dorine88

Berichtdoor dorine88 » 18 mei 2007 12:18

Haha, dat is mooi dan. Van de week vroegen ze in een sollicitatiegesprek aan mij wat mijn sterke punten zijn. Toen zei ik onder andere dat ik een doorzetter ben. In gedachten wilde ik dat aanvullen: 'maar niet op het gebied van eten'.

Weeg niet veel maar heb toch een buikje en ben gek op snoepjes... :roll:

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 19 mei 2007 13:26

Nu ben ik twee kilo afgevallen en spontaan is m'n hele menstruatiecyclus in de war. Ik ben er net vanaf, begint het weer :? Zijn er hier meer mensen die daar last van hebben? (En wat is nu 2 kilo?) Of misschien omdat ik anders eet nu.

André

Berichtdoor André » 19 mei 2007 13:30

Smurffie schreef:Nu ben ik twee kilo afgevallen en spontaan is m'n hele menstruatiecyclus in de war. Ik ben er net vanaf, begint het weer :? Zijn er hier meer mensen die daar last van hebben? (En wat is nu 2 kilo?) Of misschien omdat ik anders eet nu.
60 - 2 = 58 8)

Zijn er ook mensen die pogen af te vallen met gebruik van medicatie die het tegendeel bewerkstelligen?

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 19 mei 2007 13:34

André schreef:
Smurffie schreef:Nu ben ik twee kilo afgevallen en spontaan is m'n hele menstruatiecyclus in de war. Ik ben er net vanaf, begint het weer :? Zijn er hier meer mensen die daar last van hebben? (En wat is nu 2 kilo?) Of misschien omdat ik anders eet nu.
60 - 2 = 58 8)

Zijn er ook mensen die pogen af te vallen met gebruik van medicatie die het tegendeel bewerkstelligen?

59-2=57 :)

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 19 mei 2007 15:27

En wat is je BMI nu?

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 19 mei 2007 19:09

Aragorn schreef:En wat is je BMI nu?

19. Geen ondergewicht heur :)

Hippieblijhoofd
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Hippieblijhoofd » 19 mei 2007 22:07

Ja, heb ik ook. Ik denk tenminste dat het met mijn gewicht te maken heeft, anders zou ik het ook niet weten. Ik ben afgelopen tijd ook eerst 2 kilo aangekomen, en toen in vrij korte tijd weer die 2 kilo kwijtgeraakt en m'n menstruatiecyclus is weer stuk :roll:

Dippie
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Dippie » 19 mei 2007 22:10

Hippieblijhoofd schreef:

Ja, heb ik ook. Ik denk tenminste dat het met mijn gewicht te maken heeft, anders zou ik het ook niet weten. Ik ben afgelopen tijd ook eerst 2 kilo aangekomen, en toen in vrij korte tijd weer die 2 kilo kwijtgeraakt en m'n menstruatiecyclus is weer stuk :roll:

Euh....nee. Heb ik gene last van! Ik ben inmiddels iets van 10 kg afgevallen (*heeft al weken niet gewogen, maar goed 8) ) maar heb nog geen enkel last gehad daarvan...!
Afbeelding

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 20 mei 2007 08:06

Volgens mij komt het niet door het kilo's afvallen op zich, maar de manier waarop het gaat. Of te snel, maar meer kans nog doordat je niet voldoende voedings- en bouwstoffen binnen krijgt.

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 20 mei 2007 08:06

Smurffie schreef:

Hoe oud ben je dan?
Ik dacht dat een BMI over het algemeen (voor jonge vrouwen) tussen de 20 en 25 moet zijn!?

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 20 mei 2007 09:31

rosalie83 schreef:
Smurffie schreef:

Hoe oud ben je dan?
Ik dacht dat een BMI over het algemeen (voor jonge vrouwen) tussen de 20 en 25 moet zijn!?

21. Bij 54 kilo heb ik ondergewicht geloof ik. Dus het is gewoon goed :)
En ik eet echt niet te weinig. Paar postings geleden heb ik opgeschreven wat ik zoal eet. Alleen gisteren had ik bijv. te weinig suiker op volgens mij. Ik raakte uit evenwicht en toen heb ik een paar miniwafeltjes genomen, daarna was het over. (Ik had wel gewerkt, half 4 uit bed enzo) Dan heb je uiteraard meer nodig dus heb ik tussendoor meer op. Een broodje en een appel extra.

Airke
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Airke » 20 mei 2007 12:31

rosalie83 schreef:
Smurffie schreef:

Hoe oud ben je dan?

BMI ´moet´ minimaal 18,5 zijn.

Funlover
Majoor
Majoor

Berichtdoor Funlover » 21 mei 2007 07:14

Airke schreef:
rosalie83 schreef:
Smurffie schreef:

Hoe oud ben je dan?

Idd, al vond de dokter 19 ook wel ´vrij laag´ maar ik wed dat de hare nog lager ligt :P
Alles komt goed, hoe dan ook. Zo niet, dan toch!

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 21 mei 2007 08:46

Funlover schreef:
Airke schreef:
rosalie83 schreef:
Smurffie schreef:

Hoe oud ben je dan?

Idd, al vond de dokter 19 ook wel ´vrij laag´ maar ik wed dat de hare nog lager ligt :P

Van mij? Er staat 19, maar daar heb je vast overheen gelezen :wink:

Terug naar “Archief”