We verwachten natuurlijk wel een foto binnenkort he

Moderator: Moderafo's
Lijntjuh schreef:HOERAAAHHHH!!
Gisterenavond ben ik tante geworden!! Het is een heeeel lief meisje, genaamd Febe.
Op de uitgerekende dag, 3475 gr.
De tonic heeft dus toch geholpen!!![]()
Maar het is natuurlijk het allermooiste meisje wat ooit geboren is...
MissF schreef:essieee schreef:Is het Fébè qua uitspraak????
Errug mooi..zo sereen!
Of Fiebie? (net als in Friends zeg maar)
Gefeliciteerd joh!!
Maaikje schreef:Lijntjuh schreef:HOERAAAHHHH!!
Gisterenavond ben ik tante geworden!! Het is een heeeel lief meisje, genaamd Febe.
Op de uitgerekende dag, 3475 gr.
De tonic heeft dus toch geholpen!!![]()
Maar het is natuurlijk het allermooiste meisje wat ooit geboren is...
FeliMaar mijn nichtjes zijn toch het allermooist!
Lijntjuh schreef:Alleen lezen als je echt geinteresseerd bent:![]()
Extra aanvulling: kleine kinderen hebben snel hoge koorts als ze niet zo lekker zijn. Dat komt omdat het kleine lijfje de warmte niet zo goed kwijt kan. Koorts is niet erg, het is juist nuttig, zo vecht het lichaam tegen een ziekte. (Bacterieen houden niet van hoge temperaturen) Tot 41,5 graad kan koorts geen kwaad.
rosekapje schreef:Lijntjuh schreef:Alleen lezen als je echt geinteresseerd bent:![]()
Extra aanvulling: kleine kinderen hebben snel hoge koorts als ze niet zo lekker zijn. Dat komt omdat het kleine lijfje de warmte niet zo goed kwijt kan. Koorts is niet erg, het is juist nuttig, zo vecht het lichaam tegen een ziekte. (Bacterieen houden niet van hoge temperaturen) Tot 41,5 graad kan koorts geen kwaad.
41,5 is toch echt te hoog. als een baby over de 40 heeft gelijk contact opnemen met een arts (ik heb christiaan ooit een aantal dagen door laten sukkelen met koorts, moest gelijk met hem naar het ziekenhuis en daar werd me verweten dat ik niet gelijk was gekomen... wist ik veel).
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten