Kben benieuwd of het me lukt, maar kga dr voor!!!

Moderator: Moderafo's
essieee schreef:Johanne schreef:MissF schreef:Heeel irritant, alles in mijn kledingkast is te groot
Ik ken het gevoel ja.. gelukkig heb ik het geluk dat er in bijna alle maten nog wel iets in mn kast hangt..
Ik ben inmiddels gek op winkelen![]()
!
@johanne, hoeveel nog???
Johanne schreef:essieee schreef:Johanne schreef:MissF schreef:Heeel irritant, alles in mijn kledingkast is te groot
Ik ken het gevoel ja.. gelukkig heb ik het geluk dat er in bijna alle maten nog wel iets in mn kast hangt..
Ik ben inmiddels gek op winkelen![]()
!
@johanne, hoeveel nog???
Kleding of kilo's..?
MissF schreef:Ik ben er 10 kwijt nu
Zonder echt te lijnen, die laatste kilo.
Maar nu ga ik echt weer beginnen om de laatste, minimaal 1, eraf te krijgen voor de zomer
Heeel irritant, alles in mijn kledingkast is te groot
tweetietwee schreef:ik ben trots op jullie! (behalve als het stiekum anorexia is, maar daar gaan we maar even niet van uit....) onder de 55 kg. hoef je niet meer door te lijnen hoor!
Johanne schreef:tweetietwee schreef:ik ben trots op jullie! (behalve als het stiekum anorexia is, maar daar gaan we maar even niet van uit....) onder de 55 kg. hoef je niet meer door te lijnen hoor!
Joh..
Ik verwacht ook niet dat ik daar ooit van mijn levensdagen onder, of zelfs maar in de buurt zal komen..
aurora schreef:tweetietwee schreef:ik ben trots op jullie! (behalve als het stiekum anorexia is, maar daar gaan we maar even niet van uit....) onder de 55 kg. hoef je niet meer door te lijnen hoor!
Waar haal je die 55 vandaan?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten