Een koffertje met een plastic serviesje vind ik ook een leuk idee ja! Ze heeft al wel een stenen serviesje gekregen voor haar geboorte, maar daar laat ik haar nu toch nog niet mee spelen.
Glijbaan hebben we al, zo'n houten huis met een zandbak eronder en glijbaan eraan. Ze durft er trouwens toch niet van af, hij gaat te hard voor haar, denk ik. Puzzels hebben we ook zat, Jurian vond puzzelen al heel jong erg leuk. En dan idd eerst die met 4,8 en 12 stukken. Nu legt hij zelf de puzzels van 100 stukjes voor het grootste deel dus hij was dolblij toen de buurvrouw pas met een aantal puzzels aankwam die ze wegdeed. Maar Frederiek taalt er nog niet naar, die inlegpuzzels ook niet, het lukt haar niet op de een of andere manier.
eigenlijk is Frederiek gewoon onwijs makkelijk, ze speelt met niks

Maar het maakt het wel lastiger om iets te verzinnen voor haar lijstje. Nouja, als de tips zo blijven komen, wordt die toch wel steeds langer

juffiejuf, leuk he, dat lopen! Fijn dat jullie zo genieten van hem
Zijn jullie kinderen ook weer zo verkouden? Ze hoesten hier weer de longen uit hun lijf. Dacht ik toch echt dat het met lekker weer wel over zou zijn, maar helaas. Frederiek had woensdag ook flinke koorts, gister niet op gemeten, maar ik vermoed dat ze 's avonds wel weer koorts had. Nu ligt ze ook alweer in bed, en sliep meteen. Maar wat het nu precies is weet ik ook niet. Ze klaagt wel regelmatig over pijn, in haar arm, oren, ogen, keel, maar dat wisselt per minuut, dus ik vraag me af of dat echt zo is. Nouja, zal vast weer over gaan.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...