Moderator: Moderafo's
654321 schreef:Ik snap niet hoe mensen het dan kunnen om op een leuke manier (voor jezelf maar ook voor de rust in huis) 3 dagen kunnen werken? Hoe doe je dat dan? Wat doe ik dan verkeerd... .?
Ik heb nog in mn hoofd een keer de kelder een goede beurt, een keer alle kleren uitzoeken, de zolder op, de tuin in, foto-album bijplakken, enz enz. Maar zulke dingen kom ik nu voor mn gevoel al amper aan toe, hoe doen jullie dat dan?
Ach ja, ik zal eerst de computer maar eens een paar daagjes uitlaten...
ajl schreef:Kasten schoonmaken etc Dat doe ik elke keer in mijn verlof. Wanneer ik het moet gaan doen als ik geen zwangerschapsverloven heb, weet ik nog niet Dan zal het waarschijnlijk een keer op een avondd worden als manlief weg is. En ik moet eerlijk zeggen als ik het op mijn werk opper dat er een kast wordt schoongemaakt dan kijken ze mij echt aan alsof ik niet goed wijs ben. Het vrouwlijk deel op mijn werk doet dat dus echt nooi
vpk schreef:[ik vind dit wel heel herkenbaar wat je schrijft, 654321!
dit denk ik ook vaak bij mijzelf. kom voor mijn gevoel ook tijd tekort, terwijl ik maar 1 dag per week werk momenteel. maar ik denk wel dat je je tijd misschien wat efficiënter indeelt als je 3 volle dagen per week werkt.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten