](./images/smilies/eusa_wall.gif)
[quote=Pluk01"]
Daar op voort bordurend: kent iemand hier het boek 'Elk kind heeft een biddende moeder nodig' van F. Nichols? En zijn er hier moeders die met een gebedsgroep voor hun kinderen en de school van hun kinderen bidden?[/quote]
ik ben 'em aan het lezen, mooi boekje! ik zou zo'n gebedsgroep ook heel mooi/waardevol vinden, hoewel ik wel een drempel over zou moeten om in een groep hardop te bidden

@ liefie: Em lustte ook geen pap, daarom kreeg zij, vanaf dat ze begon met brood, 's ochtends altijd gewoon een boterham met een beker/flesje melk.
ik had hier ook altijd het ideaalbeeld van alleen water/thee drinken. totdat ik merkte dat dochterlief bij oma altijd suiker in de thee kreeg.. en vadertje hier vindt het 'zielig' om haar thee zonder suiker te geven dus hij doet er altijd een flinke schep in, wat ik er ook van zeg

lastiger vind ik het met snoep en koek. ze vraagt er heel veel om, meestal doe ik 's ochtends bij de koffie een koekje (biskwietje/sultana oid) en 's middags bij het drinken een snoepje, maar ze staat soms zo weer bij de la. en ook als je zelf een koek bij de koffie hebt wil zij ook wel zo één.. maar vooral als je ergens bent en ze geven haar zo weer wat, vind ik erg vervelend en ook wel eens lastig om wat van te zeggen...
Em praat ook goed voor haar leeftijd. ik vind het erg gezellig en ook wel handig want het is makkelijk voor iedereen om haar te begrijpen (wel goed opletten dus wat je zegt in haar bijzijn

@ laura, houdt hij bijv. van kleuren? dan zou je per zondag hem bijv een verhaal uit de bijbel kunnen vertellen en dan een kleurplaat daarbij maken (vast wel op internet te vinden). of misschien zijn er speciale boekjes voor te krijgen voor dingen die je kunt behandelen? je hebt bijv ook boekjes over de kerkgeschiedenis voor kinderen maar misschien is hij daar nog wat te jong voor, heb nog geen ervaring met die boekjes..