trouwen, tips enz. deel2

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Re: trouwen, tips enz. deel2

Berichtdoor Lalage » 06 mar 2010 00:03

Dat gaat goed Liesien, fijn :)

kirsten
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor kirsten » 06 mar 2010 13:06

Gefeliciteerd Liesien,

Buys ballotstraat is ook aardig in de buurt bij de uithof, ook wel prettig (je studeert toch in Utrecht?)

Liesien
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Liesien » 06 mar 2010 15:42

Dankjulliewel :)

Ja, ik moet momenteel inderdaad elke dag naar de uithof. Dus we zitten mooi tussen t centrum en de uithof in, ideaal.

Nieuwe trouwdatum is overigens 26-08-10 geworden.
Wacht niet, tot de dag voorbij is...
N'attends pas que le jour se lève...
=)

Nina87
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Nina87 » 06 mar 2010 19:04

Gaaf Liesien, gefeliciteerd! Wat leuk ook dat jullie nu eerder kunnen gaan trouwen, eerst was de planning toch pas januari?
Weak is the effort of my heart,
And cold my warmest thought;
But when I see Thee as Thou art,
I’ll praise Thee as I ought.

Liesien
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Liesien » 07 mar 2010 22:30

Ja klopt! Dus nu 5 maanden eerder. Komende week waarschijnlijk bij een feestlocatie kijken, ben benieuwd.

=)

kirsten
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor kirsten » 08 mar 2010 14:34

Dat is even wennen. Gelukkig hebben jullie nog tijd zat.

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 08 mar 2010 15:52

Wat een ontwikkelingen, Liesien. Leuk! Succes en plezier met alle voorbereidingen en met inrichten van jullie appartementje!
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Dine
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Dine » 08 mar 2010 21:10

Leuk Liesien!
Wij zijn ook in onderhandeling om een appartementje.. er moet nog wel wat aan opgeknapt worden, maar ik vind het nu al helemaal leuk!:) Hopen dat het doorgaat!
Verder hebben wij de fotolocatie geregeld en ga ik deze week achter een kapster aan.
Kom naar Mij toe, allen die vermoeid en belast bent, en Ik zal u rust geven.

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 09 mar 2010 11:00

Liesien schreef:Vandaag gesprek met de eigenaar en t gaat definitief door. Volgende week huurcontract tekenen en dan is het helemaal geregeld.

Per mei is t appartementje van 'ons'. Op dat moment eigenlijk van Arne, die er dan met een sola-genoot ingaat voor een paar maanden. Naar alle waarschijnlijkheid gaan we nu toch eerder trouwen en dan eind augustus/begin september. Dat is wel eng snel ineens :mrgreen:
Verder is t om precies te zijn in de buys ballotstraat.

Trouwen in Utrecht wordt em denk ik niet. Aangezien mijn urker familie dan gaat steigeren. Uiteraard is t wel 'onze' bruiloft, maar tis ook niet leuk als er veel mensen niet gaan komen. Dus waarschijnlijk wordt het de gulden middenweg, érgens tussen Urk en Utrecht in. Dan kunnen we nog alle kanten op in ieder geval.

Hm, waarom zou je familie gaan steigeren? Een uurtje rijden voor een bruiloft is toch geen punt? Er gaat toch niet allemaal familie wegblijven als ze een uurtje moeten rijden? Als mensen zo'n houding hebben zou ik me afvragen of ik ze wel op mijn bruiloft zou willen. Als dat al teveel moeite is.....
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 09 mar 2010 11:48

Dan ken jij de urkers nog niet.. :wink:

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 09 mar 2010 13:37

Nou, mijn familie komt mooi allemaal naar Arnhem. En ik zou ze hard uitlachen als ze dat niet zouden willen. Dan missen zij toch mooi een gezellig feest :lol:

[frustratiemodus]
Het schiet niet op met onze kaarten. Eerst had de drukker problemen met zijn machines, waardoor hij tot twee keer toe niet tevreden was over de kwaliteit. Vervolgens had hij goede kaarten gedrukt, maar bij het verkeerde bruidspaar in de doos gestopt. Dus nu zit ik voor de zoveelste dag (met smart :)) te wachten tot het TNT-mannetje aan gaat bellen.
Geruststelling: hij is echt onderweg, volgens track & trace. Sommige dingen kosten zoveel meer tijd en geduld dan ingepland... [/frustratiemodus]

Over een week of 5 gaan we trouwen! :D
pobody's nerfect

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 09 mar 2010 13:44

Evelien schreef:Dan ken jij de urkers nog niet.. :wink:

Misschien niet... wordt tijd dat ze dan een keer integreren in Nederland. We gaan heus niet tussen Arnhem en Brabant trouwen omdat de Brabanders anders niet komen... die komen gewoon lekker naar Arnhem... ik zie het probleem niet zo. Ik zou daar mijn trouwstad / locaties echt niet op gaan aanpassen.
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

Nina87
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Nina87 » 09 mar 2010 14:17

Moet je eens in het buitenland gaan trouwen, dan hoor je de familie pas ;)

Maar als het jezelf niet zoveel uitmaakt is het natuurlijk een kleine moeite om je aan te passen aan de familie.
Weak is the effort of my heart,
And cold my warmest thought;
But when I see Thee as Thou art,
I’ll praise Thee as I ought.

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 09 mar 2010 16:17

Jo'tje schreef:Nou, mijn familie komt mooi allemaal naar Arnhem. En ik zou ze hard uitlachen als ze dat niet zouden willen. Dan missen zij toch mooi een gezellig feest :lol:

[frustratiemodus]
Het schiet niet op met onze kaarten. Eerst had de drukker problemen met zijn machines, waardoor hij tot twee keer toe niet tevreden was over de kwaliteit. Vervolgens had hij goede kaarten gedrukt, maar bij het verkeerde bruidspaar in de doos gestopt. Dus nu zit ik voor de zoveelste dag (met smart :)) te wachten tot het TNT-mannetje aan gaat bellen.
Geruststelling: hij is echt onderweg, volgens track & trace. Sommige dingen kosten zoveel meer tijd en geduld dan ingepland... [/frustratiemodus]

Over een week of 5 gaan we trouwen! :D

voor mij een extra reden om ze nu al achter hun vodden aan te zitten :mrgreen:
Vandaag hebben we 3 kaarten gekregen en hebben we net ook gelijk aangegeven welke wij het mooist vinden. Aan de tekst wordt nog gewerkt door Optimatus. (handig dat hij van de tekst is en ik van de vormgeving) Daarna kunnen ze gedrukt worden. Als het goed is hebben we ze voor pasen in huis en de week er na gaan ze de deur uit.

Wanneer moeten jullie kaarten de deur uit?

Wanneer trouwt iedereen hier eigenlijk? ik zie verschillende data langs komen van mensen. Volgens mij trouwen er aardig wat mensen dit jaar.
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

Liesien
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Liesien » 09 mar 2010 23:02

Marnix schreef:
Evelien schreef:Dan ken jij de urkers nog niet.. :wink:

Misschien niet... wordt tijd dat ze dan een keer integreren in Nederland. We gaan heus niet tussen Arnhem en Brabant trouwen omdat de Brabanders anders niet komen... die komen gewoon lekker naar Arnhem... ik zie het probleem niet zo. Ik zou daar mijn trouwstad / locaties echt niet op gaan aanpassen.

Dan ken je idd de urkers nog niet. Ik snap wel dat het je vreemd in de oren klinkt, maar het is helaas niet anders. Zelfs mn ouders steigeren al bij de gedachte dat ze langer dan een half uur á drie kwartier zouden moeten rijden. En t zou ook wel sneu zijn als er van mijn familie helemaal niemand aanwezig is...
Maar goed, laten we daar maar niet verder over gaan discussieren :) Morgen in ieder geval bij een feestlocatie in Harderwijk kijken.

Succes allemaal met de regeldingetjes :)

=)

Terug naar “Archief”