Moderator: Moderafo's
Liesien schreef:Vandaag gesprek met de eigenaar en t gaat definitief door. Volgende week huurcontract tekenen en dan is het helemaal geregeld.
Per mei is t appartementje van 'ons'. Op dat moment eigenlijk van Arne, die er dan met een sola-genoot ingaat voor een paar maanden. Naar alle waarschijnlijkheid gaan we nu toch eerder trouwen en dan eind augustus/begin september. Dat is wel eng snel ineens![]()
Verder is t om precies te zijn in de buys ballotstraat.
Trouwen in Utrecht wordt em denk ik niet. Aangezien mijn urker familie dan gaat steigeren. Uiteraard is t wel 'onze' bruiloft, maar tis ook niet leuk als er veel mensen niet gaan komen. Dus waarschijnlijk wordt het de gulden middenweg, érgens tussen Urk en Utrecht in. Dan kunnen we nog alle kanten op in ieder geval.
Evelien schreef:Dan ken jij de urkers nog niet..
Jo'tje schreef:Nou, mijn familie komt mooi allemaal naar Arnhem. En ik zou ze hard uitlachen als ze dat niet zouden willen. Dan missen zij toch mooi een gezellig feest![]()
[frustratiemodus]
Het schiet niet op met onze kaarten. Eerst had de drukker problemen met zijn machines, waardoor hij tot twee keer toe niet tevreden was over de kwaliteit. Vervolgens had hij goede kaarten gedrukt, maar bij het verkeerde bruidspaar in de doos gestopt. Dus nu zit ik voor de zoveelste dag (met smart) te wachten tot het TNT-mannetje aan gaat bellen.
Geruststelling: hij is echt onderweg, volgens track & trace. Sommige dingen kosten zoveel meer tijd en geduld dan ingepland... [/frustratiemodus]
Over een week of 5 gaan we trouwen!
Marnix schreef:Evelien schreef:Dan ken jij de urkers nog niet..
Misschien niet... wordt tijd dat ze dan een keer integreren in Nederland. We gaan heus niet tussen Arnhem en Brabant trouwen omdat de Brabanders anders niet komen... die komen gewoon lekker naar Arnhem... ik zie het probleem niet zo. Ik zou daar mijn trouwstad / locaties echt niet op gaan aanpassen.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 97 gasten