Refoweb kids deel 7

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

elvira (gast)
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor elvira (gast) » 20 nov 2008 15:50

@ajl: hihihi... nou ja, je gaat er ook niet vanuit dat het in 1 x gaat lukken, toch? En ik maak de strip wel netjes af, denk ik.

Weet iemand trouwens of de pil daarna nog schadelijk kan zijn voor een evt. kindje (nou ja, de evt. bevruchte eicel dan), oftewel: Kun je daarna meteen 'aan de slag' of kun je beter eerst nog een tijdje met condooms vrijen totdat de hormonen uit je lichaam zijn?

Lenny
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Lenny » 20 nov 2008 16:01

Volgens mij kun je meteen 'aan de slag' hihi grappige uitdrukking trouwens :mrgreen:
Ik ga aan het einde van deze strip ook stoppen met de pil..!

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 20 nov 2008 16:11

elvira (gast) schreef:@ajl: hihihi... nou ja, je gaat er ook niet vanuit dat het in 1 x gaat lukken, toch? En ik maak de strip wel netjes af, denk ik.

Weet iemand trouwens of de pil daarna nog schadelijk kan zijn voor een evt. kindje (nou ja, de evt. bevruchte eicel dan), oftewel: Kun je daarna meteen 'aan de slag' of kun je beter eerst nog een tijdje met condooms vrijen totdat de hormonen uit je lichaam zijn?

Nee hoor je kan direct beginnen :wink:

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 20 nov 2008 16:28

Die hormonen zijn de volgende dag al weg, anders zou je ook niet elke dag dat pilletje hoeven slikken :)
Maar volgens mij is het wel handig om te kijken hoe je cyclus is, anders kun je nog niet op de goede dag 'mikken' (wow, wat klinkt dat platvloers :D )

Wat een fantastisch poppenwagentje, dat roze. Schattig!
Ik heb boven op zo'n rieten wagentje met een roze kapje met witte stipjes staan. Heb ik zelf mee gelopen. Tijdje terug was mijn nichtje er, en die heeft er buiten meegelopen, zo schattig! Maar hij doet het niet meer zo goed (nee, na 22 jaar mag dat ook wel ;) ). Ik hoop dat als we een keer een dochterje krijgen, het ding weer opgelapt kan worden.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Lenny
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Lenny » 20 nov 2008 16:32

maar je cyclus is toch niet gelijk weer normaal als je stopt?

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 20 nov 2008 16:35

Dat poppenwagentje is erg leuk liefje! Die van de prenatal is ook erg leuk. Heb mijn man ook al geinstrueerd wat die mag kopen als het een meisje word :mrgreen: .

Heb een heleboel leuke foto's voorbij zien komen!
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 20 nov 2008 16:45

Lenny schreef:maar je cyclus is toch niet gelijk weer normaal als je stopt?

Kan best. Dat is bij iedereen verschillend. Ik was het meteen super regelmatig (en was ik nooit, dus voor mij was dat niet normaal, maar wel fijn :D )
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 20 nov 2008 21:23

Lenny schreef:Volgens mij kun je meteen 'aan de slag' hihi grappige uitdrukking trouwens :mrgreen:
Ik ga aan het einde van deze strip ook stoppen met de pil..!

Spannend Lenny!

*|Scatie
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor *|Scatie » 20 nov 2008 22:55

Ja dat kan prima. Alleen moet je wel 4 weken voor het stoppen van de pil al beginnen met het slikken van foliumzuur.

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 21 nov 2008 06:36

Mijn huisarts raadde toen aan om 2 maanden te "wachten", ik heb 1 maand volgehouden en toen was het ook meteen raak. Foliumzuur heb ik nooit geslikt eigenlijk.

Sientje, je bent er niet vaak! Maar je hebt wel gave kinders om te zien! En die Timon in de afwasmachine, die lijkt al ouder dan hij is, vind ik.
ja, dat is mijn mening dan he.....

Lenny
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Lenny » 21 nov 2008 08:24

LauraC schreef:Spannend Lenny!

Ja een beetje wel, maar ach we zien t wel.. We zijn dan 2 maanden getrouwd en kwil gewoon niet langer die pil slikken, wordt r altijd btje misselijk van dus.

Lenny
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Lenny » 21 nov 2008 08:25

(sorry tis een btje offtopic hier)

Heidebloem
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Heidebloem » 21 nov 2008 10:34

Wat een leuke foto's heb ik weer gezien!

Mijn nichtjes hebben duzzz zo'n wagen:

Afbeelding

Eerst vond ik het ook maar niets, maar eenmaal in gebruik is het toch wel heel handig, mn omdat hij zo compact is, je kunt overal goed doorheen/langs en in de gang neemt hij ook niet veel ruimte in. Mijn nichtje loopt er dus vaak achter, ook handig om vast te houden :D

In het begin lag mijn jongste nichtje dus achterin plat en het stoeltje wat nu achterin zit zat er bovenop zeg maar.
Dat vond ik iets minder handig dan nu, maar dat was toch maar voor een paar maandjes.
AfbeeldingAfbeelding

elsb

Berichtdoor elsb » 21 nov 2008 11:01

Op zich wel een mooie wagen om te zien.
Alleen lijkt me het lastig om het kindje wat onderin zit er in te zetten en eruit te halen.

Heidebloem
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Heidebloem » 21 nov 2008 12:20

Dat is wel een beetje lastig ja, maar ze klimt er nu al bijna zelf in.
AfbeeldingAfbeelding

Terug naar “Archief”