Gezin en financiën (deel 2)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

rafaell

Berichtdoor rafaell » 13 dec 2008 19:29

Ik moet nog een week doen met 100 euro :shock:

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 13 dec 2008 19:32

ach jongen toch. Als je nou eens een bezoekje brengt aan a'sfoort dan wil ik je wel wat toestoppen hoor.. 8)

Saskia
Majoor
Majoor

Berichtdoor Saskia » 13 dec 2008 19:46

off topique-smile @Evelien: Als ik dat geweten had, ik stond twee weken terug ook op het station in A'foort en ik had nog honger ook :mrgreen:

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 13 dec 2008 19:51

Saskia schreef: off topique-smile @Evelien: Als ik dat geweten had, ik stond twee weken terug ook op het station in A'foort en ik had nog honger ook :mrgreen:

nou meid, wat let je.

de volgende keer gewoon doen hoor... :wink:

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 13 dec 2008 19:57

jamillah schreef:Ik ga liever niet op vakantie dan dat ik moet beknibbelen op eten. Mijn man maakt ontzettend veel uren en wil dan ook wel lekker eten alstie thuis komt...

Hahaha, dat hebben we hier ook!
@Lammetje, ik wilde een foto maken van mijn bonnetje van de grote boodschappen, maar jij bent me voor geweest ;)

Funlover
Majoor
Majoor

Berichtdoor Funlover » 13 dec 2008 20:25

LauraC schreef:
jamillah schreef:Ik ga liever niet op vakantie dan dat ik moet beknibbelen op eten. Mijn man maakt ontzettend veel uren en wil dan ook wel lekker eten alstie thuis komt...

Hahaha, dat hebben we hier ook!
@Lammetje, ik wilde een foto maken van mijn bonnetje van de grote boodschappen, maar jij bent me voor geweest ;)

Ik zou het volgende week ook eens bijhouden.
Ik doe vaak kleine boodschapjes, vind ik leuker, ongemerkt loopt het dan best op...
Alles komt goed, hoe dan ook. Zo niet, dan toch!

Sabra
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Sabra » 13 dec 2008 20:36

MissF schreef:Ik begrijp alleen niet waarom iemand perse alles 'kwaliteit' wil hebben. Het is echt niet altijd gezonder (net als mensen die nog steeds geloven dat verse groenten gezonder zijn dan blikjes en potjes groenten, dat is allang achterhaald). Dat is gewoon maar het idee.

Voor mij is dat heel simpel, het smaakt veel beter. Zo zijn bijv. verse sperziebonen zijn veel lekkerder dan die uit een potje.

rafaell

Berichtdoor rafaell » 13 dec 2008 20:48

Inderdaad, eten moet gewoon lekker zijn.

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 13 dec 2008 21:03

eten moet idd wel lekker zijn. Daarom koop ik altijd goede goedkope kwaliteit :wink:
Zuurkool is gewoon goedkoop, 0.29 cent en het smaakt heerlijk hoor! Vooral met een blikje annanas en rozijntjes erdoorheen! Rookworst netzo, natuurlijk is die van de slager nóg lekkerder, maar dat interesseert mij echt niet, lekker is goed genoeg, nog lekkerder hoeft niet perse

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 13 dec 2008 21:46

Sabra schreef:
MissF schreef:Ik begrijp alleen niet waarom iemand perse alles 'kwaliteit' wil hebben. Het is echt niet altijd gezonder (net als mensen die nog steeds geloven dat verse groenten gezonder zijn dan blikjes en potjes groenten, dat is allang achterhaald). Dat is gewoon maar het idee.

Voor mij is dat heel simpel, het smaakt veel beter. Zo zijn bijv. verse sperziebonen zijn veel lekkerder dan die uit een potje.

maar verse boontjes zijn vaak ook goedkoper dan uit een potje.. teminste, hier waren ze 59 cent 500 gram. En bij een potje ben je dat ook kwijt!

alleen doperwten en bruine bonen zijn in potten goedkoper.

Daarbij ben ik et met lammetje eens! lekker is goed! en beetje variatie in bereiding, bv opgebakken spruiten zijn ookheeeeerlijk!

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 13 dec 2008 23:02

Tja, ik vind eten niet belangrijk genoeg denk ik :) Ik eet omdat ik in leven moet blijven. Maar of ik nu een slavink van de slager of van de supermarkt eet, het boeit me weinig. Natuurlijk proef ik verschil, maar dat zegt voor mij nog niet dat ik dan ook opeens slavinken van de slager moet hebben.
Ik denk niet dat het echt goed is om zo gefixeerd te zijn op eten. Of tenminste, ik vind het voor mezelf echt niet nodig. En af en toe wat chips is heerlijk hoor, maar ook dan vind ik het niet zo belangrijk dat ik perse chips van Lays wil. Toch wel handig hoor, om hier makkelijk in te zijn. Leeft wel lekker goedkoop :D
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 13 dec 2008 23:23

Idd, missF, het maakt het leven een stuk eenvoudiger als je daar niet zo zwaar aan tilt :wink:

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 14 dec 2008 07:52

Ik hoor net dat in januari de supermarkten weer gaan stunten. En voor goedkope vakanties
www.rpholidays.nl

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 14 dec 2008 12:17

Ik snap niet waar je een zak appels voor 1 euro kan halen. Ik heb altijd een zak voor 2.49.. Wel lekkere appels trouwens 8)

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 14 dec 2008 12:30

ik heb appels van de fruitteler 50cent de kilo :D wordt gewoon aan huis verkocht elke zaterdag.

Terug naar “Archief”