Moderator: Moderafo's
jamillah schreef:Ik ga liever niet op vakantie dan dat ik moet beknibbelen op eten. Mijn man maakt ontzettend veel uren en wil dan ook wel lekker eten alstie thuis komt...
LauraC schreef:jamillah schreef:Ik ga liever niet op vakantie dan dat ik moet beknibbelen op eten. Mijn man maakt ontzettend veel uren en wil dan ook wel lekker eten alstie thuis komt...
Hahaha, dat hebben we hier ook!
@Lammetje, ik wilde een foto maken van mijn bonnetje van de grote boodschappen, maar jij bent me voor geweest
MissF schreef:Ik begrijp alleen niet waarom iemand perse alles 'kwaliteit' wil hebben. Het is echt niet altijd gezonder (net als mensen die nog steeds geloven dat verse groenten gezonder zijn dan blikjes en potjes groenten, dat is allang achterhaald). Dat is gewoon maar het idee.
Sabra schreef:MissF schreef:Ik begrijp alleen niet waarom iemand perse alles 'kwaliteit' wil hebben. Het is echt niet altijd gezonder (net als mensen die nog steeds geloven dat verse groenten gezonder zijn dan blikjes en potjes groenten, dat is allang achterhaald). Dat is gewoon maar het idee.
Voor mij is dat heel simpel, het smaakt veel beter. Zo zijn bijv. verse sperziebonen zijn veel lekkerder dan die uit een potje.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 59 gasten