Situatie in Israel (deel 2)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

salty
Luitenant
Luitenant

Re: Situatie in Israel (deel 2)

Berichtdoor salty » 12 feb 2013 22:52

@ optimatus -----mijn israel filie---- hahaha man ! je bent niet lekker !
Ik woon hier toevallig"" en als er een is die weet dat het hier niet 100 % een perfekt paradijs is - en dat er zeker - zoal overal -misstanden zijn - ben ik het wel . Geloofme dat hoef jij niet uit te kramen
hoe zeer "de joden " de arabieren wel niet haten
---> andersom THEY just LOVE US - rauw : zonder peper en zout

--------------

And if one thinks that the Muslim have evolved into a modern mindset, one must remember what took place in Ramallah in which two Israeli soldiers were beaten and tortured to death, their bodies thrown down a window to the sounds of “Allahu Akbar”, and their flesh then chewed by the crowd.

Arabieren met de ----ingewanden !! van 2 afgeslachtte soldaten in Ramallah

Afbeelding
Ik e
Muslims in Ramallah held body parts of Israeli while they cried out “Ik eetet het vlees van de bezetter!”

en dan heb jij het over voetbal rellen ! hypocrite !
For YHWH the LORD is our judge,
the YHWH the LORD is our lawgiver,
the YHWH the LORD is our king;
it is HE who will save us.
Isaiah 33:22

Optimatus
Maarschalk
Maarschalk
Contacteer:

Berichtdoor Optimatus » 12 feb 2013 22:56

Probeer voor de verandering eens in te gaan op wat anderen zeggen.

Toon nou eens aan waar ik zou hebben gezegd dat Israel in een rokende puinhoop zou moeten veranderen. Waar zou ik dat gezegd hebben? En waar zou ik gezegd hebben dat het land geen bestaansrecht zou hebben?

Indien je dit niet aan kunt tonen middels citaten, dan lijkt het mij dat je hier publiekelijk toegeeft dat je de waarheid niet gesproken hebt. Ik ben benieuwd of je die ridderlijkheid op kunt brengen.

Of ben je toch gewoon een Feigling mit 'ner großen Klappe?
Ceterum censeo imperium putinis delendum esse.

salty
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor salty » 12 feb 2013 23:12

Wat we om ons heen zien gebeuren is gewoon een feit --- de muslim wereld wil van" Israel "af en hier een 24e arabische mogendheid creeeren onder de vlag palestina --- met de islam als godsdienst - net als in de buurlanden - Jij hebt Arafat ook nooit in het arabisch horen praten ------ de muslim spreekt met twee talen ---- een taal voor de niet muslims - en een taal onderling : islam solidariteit.
Het gaat niet over LAND---- het gaat om een ideologie -- een politiek -- waarom worden overal buiten israel de kerken gesloopt en de christenen vervolgd - gemarteld weggejaagd naar het westen , de usa canada australie- http://www.abnsat.com/
:?: wie is dan de winnaar - wie is de verliezer - wie is het slchtoffer-----> welke God aanbidden we !

mohamed

Berichtdoor mohamed » 12 feb 2013 23:13

salty schreef:@ optimatus -----mijn israel filie---- hahaha man ! je bent niet lekker !
Ik woon hier toevallig"" en als er een is die weet dat het hier niet 100 % een perfekt paradijs is - en dat er zeker - zoal overal -misstanden zijn - ben ik het wel . Geloofme dat hoef jij niet uit te kramen
hoe zeer "de joden " de arabieren wel niet haten
---> andersom THEY just LOVE US - rauw : zonder peper en zout

--------------

And if one thinks that the Muslim have evolved into a modern mindset, one must remember what took place in Ramallah in which two Israeli soldiers were beaten and tortured to death, their bodies thrown down a window to the sounds of “Allahu Akbar”, and their flesh then chewed by the crowd.

Arabieren met de ----ingewanden !! van 2 afgeslachtte soldaten in Ramallah

Afbeelding
Ik e
Muslims in Ramallah held body parts of Israeli while they cried out “Ik eetet het vlees van de bezetter!”

en dan heb jij het over voetbal rellen ! hypocrite !

Er gaan ook verhalen over joden die met Pasen Matses met christenbloed eten, dat geloof je zeker ook?

Afbeelding

salty
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor salty » 12 feb 2013 23:17

daar ga je mee akkoord---- als je je zo opstelt----- je zou het>>>> laten gebeuren !!!
:roll:
van:" ik woon veilig in nederland- en" ik kan gezellig op vakantie naaar oostenrijk" --

Optimatus
Maarschalk
Maarschalk
Contacteer:

Berichtdoor Optimatus » 12 feb 2013 23:21

Ik ben inderdaad niet van plan om me militair te mengen in welk conflict dan ook in de wereld.
Verder heb je nog steeds niet aangetoond dat ik Israel van de kaart wil laten vegen. Tot op heden heb je dus gewoon ranzige laster over dit forum uitgekotst.

En ja, ik ben blij dat ik in Nederland woon. Mag dat anno 2013?

mohamed

Berichtdoor mohamed » 12 feb 2013 23:24

salty schreef:de heer optimatus - is weer zo met zichzelf ingenomen---natuurlijk kan hij meepraten --- -Hij is expert - en weet precies waarom de joden minderwaardig zijn
----gallish !----miesgasser !>> Hij zou het liefst heel israel gereduceerd zien tot een hoop rokend puin- omdat de joden de messias hebben afgewezen ! en Israel in zijn ogen geen bestaansrecht heeft .
zielepoot- Je hebt er helemaal niets van begrepen !!

Johannes de Doper leerde dat Gods toorn rust op een ieder die de Zoon afwijst, maar volgens jou zal dat dan ook wel verkapt antisemitisme zijn geweest. Waar jij aan doet is mensenverering terwijl orthodoxe joden jou als een nepper beschouwen, om precies te zijn als een christen die zich verkleedt als jodin.

Optimatus
Maarschalk
Maarschalk
Contacteer:

Berichtdoor Optimatus » 12 feb 2013 23:25

Zijn we het toch een keer eens, Mo. :mrgreen:

salty
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor salty » 12 feb 2013 23:30

@MO het feit alleen al dat dat wordt beweerd --- door onze buren bewijst dat we met dezelfde antisemitische geest te maken hebben als een paar honderd jaar geleden !------ met het verschil dat de cannibalen foto authentiek is - terwijl onze vijanden van alles over ons BEWEREN !

en optimatus ----- dat is weer heel iets anders ---- ! bij jou blijft het de ver-van - mijn -bed- show !
dus: WELTERUSTEN ! en denk niet dat jij de expert bent om hier een democratie te kunnen creeren . en hou je mond over: de joden dit -en de joden- dat !

ja MO>>> de orthodoxe joden hebben problemen met de messiaanse visie - en laten zich vaak van een lelijke kant zien- maar ze hebben nog nooit iemand vermoord of gevangen laten zetten --- dus waar is jouw realiteits besef over de israeliers !

Faramir

Berichtdoor Faramir » 12 feb 2013 23:32

Optimatus schreef:Ik ben inderdaad niet van plan om me militair te mengen in welk conflict dan ook in de wereld.

En welk weldenkend mens zou dat wel willen. Dat een groot deel (ook dat stukje waarop wij leven) al tijden geen oorlog heeft gezien is geweldig.

boer
Majoor
Majoor

Berichtdoor boer » 13 feb 2013 07:38

kwestie van tijd,
''Vrede is het alleen in de pauze''
- W.L.Brugsma.

boer
Majoor
Majoor

Berichtdoor boer » 13 feb 2013 07:39

Optimatus schreef:Ik ben inderdaad niet van plan om me militair te mengen in welk conflict dan ook in de wereld.

hoe ''dopers''.... :-)

Optimatus
Maarschalk
Maarschalk
Contacteer:

Berichtdoor Optimatus » 13 feb 2013 10:09

salty schreef:en hou je mond over: de joden dit -en de joden- dat !

Zozo, een ongezouten grote waffel klinkt uit Jeruzalem en probeert op een Nederlands forum een Nederlandse gebruiker de mond te snoeren.

Voor alle duidelijkheid: nice try, but no banana. En jij bent wel de laatste door wie ik me iets laat zeggen. Liever paaps dan verzilt.

mohamed

Berichtdoor mohamed » 13 feb 2013 10:33

salty schreef:@MO het feit alleen al dat dat wordt beweerd --- door onze buren bewijst dat we met dezelfde antisemitische geest te maken hebben als een paar honderd jaar geleden !------ met het verschil dat de cannibalen foto authentiek is - terwijl onze vijanden van alles over ons BEWEREN !

Nou als jij het zegt dan zal dat wel zo zijn! ::))
salty schreef:ja MO>>> de orthodoxe joden hebben problemen met de messiaanse visie - en laten zich vaak van een lelijke kant zien- maar ze hebben nog nooit iemand vermoord of gevangen laten zetten --- dus waar is jouw realiteits besef over de israeliers !

Een tip: lees het NT eens en begin bij handelingen 7. Orthodoxe joden hadden al miljoenen christenen gedood voordat er moslims bestonden, maar omdat het joden waren zie jij dat maar wat graag door de vingers. Of heb je misschien zelf zin in een matse met christenbloed? Als de persoon een antisemiet was smaakt de koek des te zoeter.

Optimatus
Maarschalk
Maarschalk
Contacteer:

Berichtdoor Optimatus » 13 feb 2013 10:42

Salty neigt er naar de waarheid grof geweld aan te doen (ergo: te liegen). Gruwelijke foto's worden vaker gecreëerd in plaats van gemaakt.

Nee, het is wel duidelijk dat Salty vooral zijn visie op de werkelijkheid poogt te etaleren en alles wat hem weerspreekt de mond wil snoeren.

Met zulke vrienden heeft Israel geen vijanden meer nodig.
Baggerpropaganda.

Terug naar “Archief”