Morgen na de kapster weer aan de slag, want dan liggen hier overal haren.
Moderator: Moderafo's
Acire schreef:Pfjoe... Ben blij dat ik jouw kind niet ben!
Het 'speelgoed' van de volwassenen ligt toch ook in de kamer? (Denk aan: krant, TV, CD's enz.) Waarom dat van de kids toch niet?
Het huis is toch van allemaal?
Lalage schreef:Lekker nuttig dat je bed opgemaakt moet zijn. Kan het ook niet luchten...
Acire schreef:Enne, als ik jouw broertjes was zou ik jou enorm irrant vinden dat jij je bemoeit met wat zij moeten doen. Als ik je moeder (en vader) was trouwens ook. Waarom ga je eigenlijk niet op kamers? Kun je doen wat je zelf wilt! Lijkt me echt wat voor jou!
Tuinfluiter schreef:Beste meiden, het is niet zo gezellig om Annette zo aan te vallen denk ik.
Dit is toch haar keus om het zo te willen doen?
Een ieder doet het om zijn eigen manier en dat kunnen we beter maar zo laten.
Er zijn wel ergere dingen als dat een kind bijvoorbeeld het liefst alleen maar in de speelkamer mag spelen, denk bijvoorbeeld aan een moeder die 5 dagen in de week werkt en niet gezellig een keertje met de kinderen kan gaan zitten spelen.
Lalage schreef:Een zekere mate van orde en netheid is natuurlijk heel goed, maar je kunt ook doorslaan. Een kind moet wel kind kunnen zijn, althans dat is in deze cultuur wel de gebruikelijke mening.
Annette heeft haar post gelukkig al een beetje genuanceerd. 't Zal heus wel goed komen
Acire schreef: oh, ik bedoel het ook helemaal niet om haar aan te vallen. Als zij dat zo wil doen, best, ze doet maar!
Maar misschien mag ik daar ook een mening over hebben
Evelien schreef:De was zit in de machine! En die is bijna klaar, die ga ik straks ophangen! Daarna mijn slaapkamer stofraggen, ramen zemen en stofzuigen.
Galateia schreef:Evelien schreef:De was zit in de machine! En die is bijna klaar, die ga ik straks ophangen! Daarna mijn slaapkamer stofraggen, ramen zemen en stofzuigen.
Waarom lees ik mee in dit topic. Het voedt mijn minderwaardigheidscomplex
Evelien schreef:Galateia schreef:Evelien schreef:De was zit in de machine! En die is bijna klaar, die ga ik straks ophangen! Daarna mijn slaapkamer stofraggen, ramen zemen en stofzuigen.
m'n slaapkamer is al een jaar niet gedaan dus..
Galateia schreef:Evelien schreef:Galateia schreef:Evelien schreef:De was zit in de machine! En die is bijna klaar, die ga ik straks ophangen! Daarna mijn slaapkamer stofraggen, ramen zemen en stofzuigen.
m'n slaapkamer is al een jaar niet gedaan dus..
Gelukkig maar. Ik zou niet weten wat hier wel en niet gedaan is. De werkster doet het een en ander, maar dat regelt mijn man allemaal... ik MAG me er niet eens mee bemoeien!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten