het borstvoedingstopic

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Re: het borstvoedingstopic

Berichtdoor paprikameisje2 » 19 jan 2011 17:19

neeh, ik geef nog steeds, zolang als er nog is, mag hij, al is het wel met minder druk, merk wel dat het iets terug loopt omdat ik nu pas ga kolven op het moment dat ik het voel, dus zo langszamerhand hobbelt het wel achteruit. Ik mix nog steeds, half half, en dat lijkt aardig te gaan. Hij is nu ziek, heb nog heel veel bv staan van van de week, dus krijgt hij nu volledig bv, hij heeft nl griep, koorts en waterige ogen, juul heeft het ook, dus veel drinken end an is het zo vaak weer weg!

Hij vind dat geen straf en drinkt braaf zijn flessen leeg! zo komen we ook door de berg heen!

Schipje
Majoor
Majoor

Berichtdoor Schipje » 19 jan 2011 20:20

Fijn dat het nu zo gaat! Beterschap met je kinders!

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 20 jan 2011 07:24

altijd altidj gebeurd het op momenten dat hetniet uitkomt. mijn kolf is kapot ](*,) net nu marijn voor het eerst weer eens een nacht heeft gemaakt van 11 tot 6, heb vanaf gisteravond 10 niet meer gekolfd sta dus op springen ](*,)
k moet nog werken ook, dus straks maar even bij de da kijken hier en dan op het werk maar ff kolven, heb gelukkig een stagiaire in de klas, dan kan die de boel wel van mij overnemen ](*,)

mooi balen dus!

J.A.
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor J.A. » 20 jan 2011 10:07

o wat akelig, ppm!! sjonge, hoop dat je een kolf kan kopen en snel de spanning eraf kan krijgen...succes hoor!

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 21 jan 2011 22:32

he balen ppm

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 21 jan 2011 22:37

ik geef nog altijd borstvoeding.. we zien wel hoelang we doorgaan!

kamille1984
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor kamille1984 » 22 jan 2011 01:25

ik geef ook nog 2x dd. hij is in dec 1 geworden.heerlijk.....gewoon een momentje van ons samen. tis smorgens vroeg en savonds voor slapen gaan.
sommigen zijn helemaal verbaasd en vragen elke keer wanneer ik stop.
Laatst gewijzigd door kamille1984 op 25 jan 2011 20:29, 1 keer totaal gewijzigd.

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 22 jan 2011 13:47

haha... hier is wijzen naar de borsten al verboden, ze zijn nu van marijn :lol:

Schipje
Majoor
Majoor

Berichtdoor Schipje » 22 jan 2011 17:53

kamille1984 schreef:ik geef ook nog 2x dd. hij is in dec 1 geworden.heerlijk.....gewoon een momentje van ons samen. tis smorgens vroeg en savonds voor slapen gaan.

Ja, heerlijk he zo'n momentje! Hier is't niet veel meer. Dochterlief drinkt alleen 's morgens nog en echt letterlijk een paar slokjes, dan is het 'beeb' (op). Ik ben benieuwd hoe het zal gaan met de borstvoeding nu tegelijk met de zwangerschap. Ik ben na bijna vier maanden zwangerschap nog maar een halve kilo aangekomen. De vorige keer zat er al 5 kg aan. Ik denk dat het door de bv komt.

tj, volgens mij gaat het bij jou wel zijn gangetje he? fijn! Hoe lang heb je de vorige keren gevoed?

Memmem
Moderator

Berichtdoor Memmem » 22 jan 2011 21:46

kamille1984 schreef:ik geef ook nog 2x dd. hij is in dec 1 geworden.heerlijk.....gewoon een momentje van ons samen. tis smorgens vroeg en savonds voor slapen gaan.
sommigen zijn helemaal verbaasd en vragen elke keer wanneer ik stop.
misschien stomme vraag :-oo : ervaren jullie ook dat als je bv geeft je borsten op bepaalde manier minder gevoelig zijn?

J is in nov 1 geworden en krijgt ook nog 2 x per dag. Heerlijk vindt zij (en ik) dat.
Hier ook ik s'morgens en s'avonds. Stoppen doen we wel wanneer zij niet meer wil of ik moet het helmaal hebben gehad wmaar dat duurt, hoop ik, nog wel eventjes.

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 22 jan 2011 21:50

Schipje schreef:tj, volgens mij gaat het bij jou wel zijn gangetje he? fijn! Hoe lang heb je de vorige keren gevoed?
op de paar keer spruw na gaat het wel goed.. al twijfel ik nu of ik nog wel genoeg heb.. maar goed.. vorige keren beide 11,5 maand en toen zijn ze zelf gestopt! ik hoop dit keer toch wel een jaar vol te maken!

Sophie77
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Sophie77 » 24 jan 2011 08:42

Onze jongste is in december 1 geworden en krijgt nog zo'n 5 a 6 x per 24 uur bv. Ze weigert nl. nog steeds uit een (tuit)beker te drinken, wat ik ook probeer. Gelukkig ben ik het nog niet zat, dus gaan we nog vrolijk door. We blijven wel steeds ander drinken aanbieden op allerlei manieren, want eens moet ze dat toch wel gaan doen :mrgreen: !

J.A.
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor J.A. » 24 jan 2011 10:45

Heerlijk dat het voeden nog goed gaat bij iedereen, ben wel een beetje jaloers als ik er weer aan terugdenk :oops: :wink:

Heb je drinken met een rietje al geprobeerd Sophie? Onze kleinste weigerde ook uit een fles of tuitbeker te drinken,
maar een rietje ging heel goed! Nu drinkt ze graag uit zo'n rietjesbeker (van Nuby :?: )
is wat fijner bij zo'n kleintje als een open beker :mrgreen:

Sophie77
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Sophie77 » 24 jan 2011 11:06

Nee, dat heb ik nog niet geprobeerd! 'k Heb een keer via Felicitas zo'n pakket met allerlei flessen en bekers gekocht, volgens mij zit daar een rietjesbeker bij. 'k Denk dat ze op de vliering liggen en daar is het op 't moment nogal een troep :mrgreen:. Als ik moed verzameld heb, zal ik er eens naar op zoek gaan, want wie weet drinkt ze daar wel uit ... Bedankt voor de tip i.i.g.!

J.A.
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor J.A. » 24 jan 2011 11:39

Ze kan het ook met een gewone beker met een rietje erin, misschien makkelijker om te proberen?! Succes met je rommel, :mrgreen:

Terug naar “Archief”