Moderator: Moderafo's
liefje schreef:Heb ook geen geen benul wat normaal is, ik breng haar daar in ieder geval sowieso niet heen
liefje schreef:Ze mogen hier als ze 3 zijn al naar een nulgroep klasje, dan kan ze alsnog wel ontwikkelen. En verder hebben we veel neefjes en nichtjes en oppas bij de kerk daar heeft ze genoeg voorbeelden
jamillah schreef:liefje schreef:Ze mogen hier als ze 3 zijn al naar een nulgroep klasje, dan kan ze alsnog wel ontwikkelen. En verder hebben we veel neefjes en nichtjes en oppas bij de kerk daar heeft ze genoeg voorbeelden
Zijn dan de kosten hetgene wat je ervan weerhoud of vind je het om andere redenen niet goed om je kindje daar te brengen?
Boudin gaat 1 ochtendje in de week en ik betaal daar 20 euro voor in de maand.
lammetje schreef:ja dan is het maar voor een paar maanden, beetje onzin![]()
De oppas in de kerk gaat Sarah niet meer heen. De babyoppas vind ik slecht geregelt en de kinderoppas zijn ontzettend veel kinderen in een benauwde ruimte, daar hoeft ze van mij niet te spelen! Misschien als we ooit de kerk gaan verbouwen, maar tegen die tijd zit Sarah al in de kerk denk
MissF schreef:....
Ook met school zo. Als een kind van 4 het nog niet aankan elke dag, dan toch niet? Dan toch gewoon halve dagjes? (5 jaar is de leerplicht toch?)
Al dat gemoet met kinderen, volgens mij moet je kijken waar ze zelf aan toe zijn
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten