Moderator: Moderafo's
Smurffie schreef:Acire schreef:Smurffie schreef:Acire schreef:Zo, komt er weer rust in de tent nu Aragorn geband is, en Raaf daarmee ook vertrekt?? Lekker!
Dat eindeloze gejammer, ingaan op details en niet op de hoofdlijn, niets willen snappen van regels, altijd de grenzen op zoeken, dat zogenaamd tolerante gedoe, en als gevolg daarvan het eindeloze gezeik op mods, ben ik nu weleens zat!
Dus wat mij betreft: blijf lekker weg. Richt je eigen forum op en ga daar zogenaamd 'cool' zitten doen. Doei!
Je weet niet wat er precies gebeurd is. Overigens vind ik dit net zulk kinderachtig gedrag als Ara en Rafaell wel eens kunnen vertonen.
Het is geen gezeik op mods, maar gewoon het vragen van een verklaring van hoe of wat. Mods en beheerders zijn evengoed mensen met fouten als gebruikers. Als we het op een normale manier kunnen oplossen is er niets aan de hand.
Ik weet niet wat er gebeurd is, ik hoop ook niet dat ik alles moet weten voor ik er een mening over mag hebben. Maar ik zie wel dat het constant, steeds, telkens weer opnieuw dezelfde personen zijn die dingen niet willen snappen, en steeds om uitleg vragen van dingen die ze zelf ook wel kunnen bedenken als ze zich even in zouden leven. Dat irriteert enorm!
En daarom zeg ik met een gerust hart: doei, ga maar weg.
Je kwam simpelweg ongnuanceerd over.
BJ schreef:Nee, daar is geen reden voor. Bovendien zou er dan wel een topic geopend worden over het feit dat dit topic gesloten is(We kennen jullie
).
Het feit dat iemand een ban krijgt is vervelend. Maar zoals de ervaren gebruikers van dit forum weten is het een zeer lange weg voordat je een ban krijgt. Als je die eindelijk krijgt heb je minstens een paar berichten van te voren als waarschuwing gehad. En, tenzij je het heel bond gemaakt hebt, is er ook al minstens een indicatie richting ban gegeven. Kortom, een ban komt niet als donderslag bij heldere hemel.
Dan de discussies die er over ontstaat nu tussen de "achterblijvers". Wij zullen nooit persoonlijke info over de banneling naar buitenbrengen via deze weg. Mocht je klachten hebben en goede redenen hebben om te menen dat de ban onterecht is dan moet je dit eerst met de banneling overleggen. Dan, en alleen dan, mag je dat eventueel eens in een goed onderbouwde e-mail sturen aan de forumleiding. Dan kan er namelijk ook rustig naar gekeken worden zonder het commentaar van anderen wat alleen negatieve invloeden kan hebben.
Kortom, een vriendelijk verzoek. Stop hier nu met de discussies over deze ban.
Hippieblijhoofd schreef:Kortom, een ban komt niet als donderslag bij heldere hemel.
Voor de users, die van dit alles weinig meekrijgen, wel.
En terecht, netjes dat jullie geen persoonlijke info naar buitenbrengen, dat wordt ook niet van jullie gevraagd. Maar het zou fijn zijn als er gewoon gezegd werd 'die-en-die is geband, daarom'. Dat heeft niets met persoonlijke info te maken.
Smurffie schreef:topkok schreef:als er ooit nog een troffee voor beste doorzeiker moet worden uitgereikt moeten ze hier maar even zoeken.. kom op man.. je komt hier toch voor je plezier en als je zo graag met Ara wil praten ga ff naar hem toe en doe en biertje samen.. geen mod die je daarvan af houd!!
Ow, nog even in het algemeen; Kunnen mensen die alleen in staat zijn loze opmerkingen te plaatsen (Acire, Topkok) en er niets mee te maken hebben dit topic gewoon mijden eventueel?
Hippieblijhoofd schreef:Of Ara's ban terecht is of niet, geen idee, daarvoor weet ik er te weinig af ('t is mij niet opgevallen dat hij wat-dan-ook heeft gezegd wat niet toegestaan is de laatste tijd, maar dat zal wel al verwijderd zijn oid). Maar wat ik echt heel vreemd vind, is dat ineens (er zal een aanleiding voor zijn geweest, maar omdat posts verwijderd worden zien wij als user die niet) een uiterst trouw gebruiker geband word, zonder dat de rest van de gebruikers daar IETS van te horen krijgt.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten