meribel schreef:..en de bedden opmaken nog voordat ze naar school gaan?...ik trek het weer recht als ze er weer in gaan liggen..

Moderator: Moderafo's
meribel schreef:..en de bedden opmaken nog voordat ze naar school gaan?...ik trek het weer recht als ze er weer in gaan liggen..
lammetje schreef:
Dat kunnen ze zelfHier liggen ze allemaal netjes open gevouwen tot ze er weer in gaan. Is idd beter dan meteen weer dichttrekken, waaorm weet ik niet meer maar dat heb ik onthouden en vind het wel handig
jaccootje85 schreef:Ik heb een vraag aan de ouders van rokjes-dragende dochters![]()
Onze kleine meid wil graag buiten spelen, maar kan alleen nog maar kruipen... Wat trekken jullie aan naast een jas? Gewoon met rokjes/jurkjes en maillot of een broek? En schoeisel? Ik heb alleen een paar ballerina's en vind het jammer als ze helemaal kaal gekropen worden op de tegels buiten. Ik vind het persoonlijk nogal onzinnig om meerdere paren schoenen aan te schaffen voor een puk die volop in de groei is...
ik hoor het graag van jullie
Sterretje schreef:Over het 's ochtends.
Idd is het beter het bed in ieder geval even een uurtje open te laten (tegen huisstofmijt)
Ze moeten het bed van mij gewoon netjes naar achteren slaan. Ik zet alle ramen open en na het ontbijten ga ik naar boven alle bedden netjes maken en ramen dicht. Ik wil ook altijd alle ontbijtboel opgeruimd hebben voor ik weg ga. Ik vind het zo vervelend om thuis te komen in rommelDan maar iets eerder uit bed. 6.15 Start ik met voeden, om 6.30 gaat AJS haar wekker en dan komt ze ff knuffelen en dan wassen en aankleden, zelfde geldt voor RJB. Hun kleren liggen klaar. Waar nodig help ik RJB ff. Ondertussen kleed ik mijzelf en de tweeling aan. Als AJS beneden komt moet ze haar tas in pakken (manlief maakt haar eten/drinken klaar) haar jas en schoenen klaar zetten en haar haarspullen pakken. Tijdens het ontbijten ben ik vaak net wat eerder klaar met eten en doe AJS haar haren. Na het eindigen hebben ze vaak nog 20 minuten om te spelen en ruim ik alles op. En dan is het 8.15, time to go
. Als ik niet hoef te brengen vind ik het ook wel lekker, dan heb je voor het 'koffiedrinken' al zoveel gedaan.
Ik vind rustig eten samen echt wel belangrijk. Dan maar wat vroeger uit de veren.
meribel schreef:
ken je dat programma 'jouw vrouw, mijn vrouw' ? dan wisselen vrouwen een weekje van huishouden, en de eerste dagen moeten ze het schema volgen wat daar gebruikelijk is en de laatste dagen gooien ze hun eigen schema erin..
ik moet nu al zo lachen van het idee dat ajl en boerin ( of ik ) een weekje zouden ruilen![]()
![]()
![]()
zie ik me zo op het lijstje staan kijken..'elke avond strijken' 'dagelijks schone kleren' 'elke week het bed verschonen'
en ajl hier bij mij..ik laat de ontbijtboel altijd staan tot 's middags....scheelt een afwas...en pas na het middageten gooi ik het in de vaatwasser..die tip heb ik van mijn man overigens, die begon daar mee
mijn strijkplank heb ik weggegeven via marktplaats
en ik rol 's ochtends om 7:15 mijn bed uit om precies om 8:10 weg te fietsen en dan is alles redelijk rustig verlopen
( man vertrekt overigens om 7:00 ...is blij dat hij rustig wegsluipt voor iedereen wakker wordt )
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten