Uitspraak G. Wilders n.a.v. zijn verkiezingsoverwinning

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

benefietdiner
Kolonel
Kolonel

Re: Uitspraak G. Wilders n.a.v. zijn verkiezingsoverwinning

Berichtdoor benefietdiner » 24 apr 2014 15:54

'Alleen Hollands personeel aannemen? Moet kunnen!'
Afbeelding
http://www.telegraaf.nl/mijnbedrijf/per ... n____.html

Vind ik ook. Je moet ook gewoon kunnen zeggen ik wil geen of wel een Marokkaan.

ineke-kitty
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor ineke-kitty » 24 apr 2014 15:55

anoniem: "...... een dezer dagen op je stoep kunnen staan en ze je zonder pardon opruimen"

:lol: Laat ze maar komen!!!

Anoniem_89

Berichtdoor Anoniem_89 » 24 apr 2014 16:47

benefietdiner schreef:

Vind ik niet, iedereen is gelijk.
Zitten overal rotte appels tussen..

ineke-kitty schreef: :lol: Laat ze maar komen!!!

Die Edward Snowden willen ze daar in de VS ook al dood hebben, dus klokkenluiders zijn daar niet echt welkom..

ineke-kitty
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor ineke-kitty » 24 apr 2014 18:12

quote: "vind ik niet, iedereen is gelijk"

Ja hoor, dat moet je tegen een 64 jarige vrouw zeggen, die nergens meer aan de bak komt, vanwege haar leeftijd, en dus gedwongen al 2 jaar in de bijstand zit, en graag een reguliere baan zou willen.

Gelukkig wordt zij over een klein half jaar 65, en krijgt dan haar AOW.
Dus hoezo "iedereen gelijk".
Men is hier in Nederland sowieso bezig met discriminatie , omdat jong volk [ zo rond de 14/15] stukken goedkoper is dan iemand met jarenlange ervaring in het arbeidsproces.
En wie "pikken" onze banen in, ALS ze al niet te lui zijn om te werken, en graag [mis] bruik maken van onze sociale voorzieningen.

rotterdam
Generaal
Generaal

Berichtdoor rotterdam » 24 apr 2014 18:22

ineke-kitty schreef:En wie "pikken" onze banen in, ALS ze al niet te lui zijn om te werken, en graag [mis] bruik maken van onze sociale voorzieningen.

U bent een naar mens - bah / walgelijk.

Faramir

Berichtdoor Faramir » 24 apr 2014 18:24

Anoniem_89 schreef:Vind ik niet, iedereen is gelijk.

Ik vind dat iedereen verschillend is en overeenkomstig behandeld moet worden. Als iedereen hetzelfde behandeld werd zou dat volgens mij een groot onrecht zijn.
Zitten overal rotte appels tussen..

Klopt. Maar stel je gaat boodschappen doen. De groenteboer heeft appels en peren. Je wil een kilo. Het maakt je eigenlijk niet uit welke want beide zijn even lekker. Je ziet het schap met appels en daar is 20% rot. Je ziet ook het schap met peren en daarvan is 60% rot. Toch zal je een keuze moeten maken. Ikzelf zou eerder voor de appels kiezen ondanks dat ik daar ook de kans van heb dat er een rotte tussen zit. Die kans is namelijk behoorlijk wat kleiner.

Faramir

Berichtdoor Faramir » 24 apr 2014 18:27

ineke-kitty schreef:En wie "pikken" onze banen in, ALS ze al niet te lui zijn om te werken, en graag [mis] bruik maken van onze sociale voorzieningen.

Als we kijken naar mensen die te lui zijn om te werken kan je beter naar volksbuurten kijken waar autochtone Nederlanders aan de onderkant van de maatschappij al generaties uiterst hun best doen om niet te hoeven werken.

En ze pikken onze banen niet in. Ze zijn namelijk ook gewoon onderdeel van onze samenleving en hebben evenveel recht op een baan als ieder ander. Als ze je baan hebben ingepikt zullen ze wel harder gewerkt hebben of beter gekwalificeerd zijn geweest.

ineke-kitty
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor ineke-kitty » 24 apr 2014 19:58

rotterdam: "u bent een naar mens - bah/walgelijk"

Tuurlijk!

Boerin
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boerin » 24 apr 2014 20:47

Faramir schreef:Als we kijken naar mensen die te lui zijn om te werken kan je beter naar volksbuurten kijken waar autochtone Nederlanders aan de onderkant van de maatschappij al generaties uiterst hun best doen om niet te hoeven werken.

En ze pikken onze banen niet in. Ze zijn namelijk ook gewoon onderdeel van onze samenleving en hebben evenveel recht op een baan als ieder ander. Als ze je baan hebben ingepikt zullen ze wel harder gewerkt hebben of beter gekwalificeerd zijn geweest.

Tuig van de richel is het. We hebben ze hier naartoe laten komen om onze rotklussen op te knappen, niet om ook steun te gaan trekken. Iedereen is lui, mensen met een mooie baan en opleiding zijn ook te lui om wc's schoon te maken als ze hun baan kwijtraken.
Zach91
I'm a 23 year undergrad. I know everything, so it's futile to argue with me.

Anoniem_89

Berichtdoor Anoniem_89 » 24 apr 2014 20:50

Wat een opmerking van een christen :? :(

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 25 apr 2014 09:06

Als christen moet je tegenwoordig ook maar allerlei onchristelijke dingen kunnen roepen he.

benefietdiner schreef:'Alleen Hollands personeel aannemen? Moet kunnen!'
Afbeelding
http://www.telegraaf.nl/mijnbedrijf/per ... n____.html

Of geen christenen want die willen niet werken op zondag.... moet je ze dan es horen.... :)

Beetje sneu, als Marokkanen worden beschuldigd van niet willen werken, uitkeringen trekken... en vervolgens roepen dat mensen best mogen zeggen: Ik wil alleen maar Nederlanders. Met dit soort hersenloze opmerkingen worden de problemen alleen maar groter ipv kleiner.
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

Boerin
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boerin » 25 apr 2014 09:20

Marnix schreef:
Of geen christenen want die willen niet werken op zondag.... moet je ze dan es horen.... :)

Beetje sneu, als Marokkanen worden beschuldigd van niet willen werken, uitkeringen trekken... en vervolgens roepen dat mensen best mogen zeggen: Ik wil alleen maar Nederlanders. Met dit soort hersenloze opmerkingen worden de problemen alleen maar groter ipv kleiner.

Ja inderdaad. Ik las laatst in de krant dat veel jonge Marokkanen een mbo opleiding doen voor administratief werk bijvoorbeeld en daar is juist helemaal geen werk meer in.
Die Marokkanen worden altijd al gediscrimineerd met sollicitaties, als ze zo'n naam zien hebben ze direct veel minder kans.
M'n broer heeft een sollicitatiebrief voor een Marokkaanse vriend geschreven, want z'n Nederlands was echt belabberd. Die maakte geen kans.
Zach91
I'm a 23 year undergrad. I know everything, so it's futile to argue with me.

hettys
Majoor
Majoor

Berichtdoor hettys » 25 apr 2014 19:48

Ik vindt die uitspraak hysterisch lachwekkend. de domheid is verpletterend. Te lui om te werken en toch pikken 'ze' onze banen in. Iemand die jaren gestudeerd heeft mag geen baan van de hollanders 'inpikken' (solliciteren) want ze zullen waarschijnlijk alleen uit hun neus zitten te eten in plaats van nut te zijn voor de maatschappij. HAHA.

'Ze' mogen niet thuis zitten van ineke-kitty, maar 'ze' mogen ook niet werken. 'ze' mogen helemaal niets.
Ook gif is geschapen.

ineke-kitty
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor ineke-kitty » 26 apr 2014 12:30

quote Boerin: " We hebben ze hier naartoe laten komen om onze rotklussen op te knappen".

Wel, dan hadden die Gibeonieten nog "geluk" dat ze gedegradeerd werden tot houthakkers en waterputters.
Jozua 9:1-27.

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor schelpje3 » 26 apr 2014 13:49

hettys schreef:Ik vindt die uitspraak hysterisch lachwekkend. de domheid is verpletterend. Te lui om te werken en toch pikken 'ze' onze banen in. Iemand die jaren gestudeerd heeft mag geen baan van de hollanders 'inpikken' (solliciteren) want ze zullen waarschijnlijk alleen uit hun neus zitten te eten in plaats van nut te zijn voor de maatschappij. HAHA.

'Ze' mogen niet thuis zitten van ineke-kitty, maar 'ze' mogen ook niet werken. 'ze' mogen helemaal niets.

Ze, daar vallen de Polen, Hongaren, Letten, en andere Oostblokkers dan ook onder.
Ik hoorde juist dat Amstelveen een zeer groot aantal expats in de gemeente heeft wonen, uit India.
Dus ook daar komen de inpikkers vandaan.
Mijn lieve Marokkaanse overburen zijn onlangs verhuisd. Ze gaan over een maand voorgoed terug naar Marokko. Niet omdat het luie, slecht Nederlands sprekende mensen zijn, o nee, ze spraken vloeiend Nederlands, hij heeft een goede baan, net als zij en het laatste kind is de deur uit.
Hun beide hoogbejaarde ouders leven nog en zij hopen die de laatste jaren nog bij te kunnen staan. Kijk, dat is andere koek Ineke Kitty!
Wat betreft de zorg en het respect voor de ouders, kunnen wij Nederlanders daar nog wat van leren.
Zij begrijpen niet dat wij hier onze oude moeder en vader, zomaar in een kamertje van 4 x 4 kunnen dumpen.

Terug naar “Archief”