http://www.telegraaf.nl/mijnbedrijf/per ... n____.html
Vind ik ook. Je moet ook gewoon kunnen zeggen ik wil geen of wel een Marokkaan.
Moderator: Moderafo's
benefietdiner schreef:
ineke-kitty schreef:Laat ze maar komen!!!
ineke-kitty schreef:En wie "pikken" onze banen in, ALS ze al niet te lui zijn om te werken, en graag [mis] bruik maken van onze sociale voorzieningen.
Anoniem_89 schreef:Vind ik niet, iedereen is gelijk.
Zitten overal rotte appels tussen..
ineke-kitty schreef:En wie "pikken" onze banen in, ALS ze al niet te lui zijn om te werken, en graag [mis] bruik maken van onze sociale voorzieningen.
Faramir schreef:Als we kijken naar mensen die te lui zijn om te werken kan je beter naar volksbuurten kijken waar autochtone Nederlanders aan de onderkant van de maatschappij al generaties uiterst hun best doen om niet te hoeven werken.
En ze pikken onze banen niet in. Ze zijn namelijk ook gewoon onderdeel van onze samenleving en hebben evenveel recht op een baan als ieder ander. Als ze je baan hebben ingepikt zullen ze wel harder gewerkt hebben of beter gekwalificeerd zijn geweest.
benefietdiner schreef:'Alleen Hollands personeel aannemen? Moet kunnen!'
http://www.telegraaf.nl/mijnbedrijf/per ... n____.html
Marnix schreef:
Of geen christenen want die willen niet werken op zondag.... moet je ze dan es horen....
Beetje sneu, als Marokkanen worden beschuldigd van niet willen werken, uitkeringen trekken... en vervolgens roepen dat mensen best mogen zeggen: Ik wil alleen maar Nederlanders. Met dit soort hersenloze opmerkingen worden de problemen alleen maar groter ipv kleiner.
hettys schreef:Ik vindt die uitspraak hysterisch lachwekkend. de domheid is verpletterend. Te lui om te werken en toch pikken 'ze' onze banen in. Iemand die jaren gestudeerd heeft mag geen baan van de hollanders 'inpikken' (solliciteren) want ze zullen waarschijnlijk alleen uit hun neus zitten te eten in plaats van nut te zijn voor de maatschappij. HAHA.
'Ze' mogen niet thuis zitten van ineke-kitty, maar 'ze' mogen ook niet werken. 'ze' mogen helemaal niets.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 333 gasten