Dank je wel allemaal, hij is ook een heerlijk kereltje, ben soms opeens helemaal verliefd op hem
Dippie, wat vervelend zeg dat het niet zo loopt op je werk. Dan lijkt het me dubbel lastig om je meisje achter te laten. Breng je haar zelf weg? Ik vond dat bij Jurian nooit zo fijn, hem wegbrengen met een late dienst. Ophalen was veel leuker

Nu ben ik er zo aan gewend, en loopt het zo fijn bij de gastouder dat ik het geen probleem meer vindt, maar bij die eerste was het wel rot soms. Maar ik kreeg er wel bergen energie van om te werken. Maarja, als de sfeer dan zo slecht is..

Geweldig tj!
Mooie foto jeepeecee! En wat een bos haar (ik ben heeeelemaal niet jaloers...

)
Gaaf Liefie!
Jurian is in januari 3 geworden. Frederiek is opeens niet zo'n hongerwolfje meer. Ze krijgt nu 's morgens een bord pap, en 's avonds een fles pap, omdat ze het vaak niet zo lang volhoudt, meestal ligt ze rond 6 uur wel in bed voor de nacht. Dus dan doen we als ze wakker wordt rond 7 uur a half 8 nog een fles pap.
En dan 's middags een keer een fles melk, maar daar drinkt ze eigenlijk niet zoveel meer van. Opeens moest ik dus echt iets anders qua vocht aan gaan bieden. Maar de tuitbeker snapt ze helemaal niks van, ze pakt em niet beet, zuigt er niet eens aan. Dus toen maar zonder tuit geprobeerd, en dat vindt ze prachtig. Dus dan maar een gewone beker gebruiken

(of de fles, gaat toch schoner en sneller

)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...