Refowebkids deel 16

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

ajl
Generaal
Generaal

Re: Refowebkids deel 16

Berichtdoor ajl » 29 mar 2012 13:21

vpk schreef:ajl: en hoe ging het bij jou, met j op het kdv?

.

Ik moet er echt nog inkomen en heb er eerlijk gezegd ook wel moeite mee om ze ( ineens weer alle 3 de kinderen) achter te laten. Ik merk dat J mij ook mist. Hij wordt echt niet laat opgehaald, maar als ik hem dan in zijn maxi cosi doe dan begint hij te huilen en ook thuis wil hij eerst minimaal een kwartier tegen mij aanliggen :?
En om de een of andere reden hebben de andere kinderen er ook weer moeite mee dat ik aan het werk ben, terwijl ze gewoon tijdens mijn verlof naar het kdv zijn geweest.

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 29 mar 2012 13:22

kan mij voorstellen dat het je moeite kost Ajl. Hopelijk gaat het snel beter en hebben ze er geen moeite meer mee, dan ga je toch een stuk fijner naar je werk

Schipje
Majoor
Majoor

Berichtdoor Schipje » 29 mar 2012 14:25

@vpk, ja dat is het enige voorlopig.
@sophie77, hier is dochterlief ook heel voorzichtig. Ze durft maar net op haar stoeltje te gaan staan. Maar ja, er zijn ook gewoon voorzichtige kinderen denk.

Hoe zou het met Jamillah zijn? Lang niet gezien of heb ik iets gemist?

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 29 mar 2012 14:38

@MissF wat een leuke foto! hij ziet er echt wijs uit! Hij is toch al weer 3 jaar? Heeft Frederiek nog steeds zoveel trek?

@Ajl Vervelend dat je er zoveel moeite mee hebt. Hopelijk wordt dat snel beter. Hoe zijn de nachten?

@TJ Wat een lieve foto! Gaat het al wat beter 's nachts?

@Dippie het is je zwaar gevallen jammer! En zeker omdat het niet zo lekker loopt met de collega's hopelijk verbeterd het nog dan krijg je ook meer plezier in je werk.
Was het met Vianne goed gegaan bij de oppas?

Ik ben zo blij met de safe t sleep! Nina slaapt weer zo goed heerlijk! vanmorgen heeft ze 1,5uur geslapen en nu slaapt ze ook al weer ruim 2uur echt zo lekker. Ze slaapt ook veel dieper als zonder dat ding. Ik weet niet meer wie hem hier aanraadde maar echt SUPER bedankt!
Sprong is ook weer zo goed als over en ineens doet ze weer allemaal nieuwe dingen (handjes klappen en dan handjes op haar bolletje) hele gekke gezichten trekken (wangen naar binnen zuigen) En ze snapt heel veel dingen als je zegt waar is opa kijkt ze alle mensen af die in de kamer zijn en als ze dan mijn vader ziet begint ze heel hard te lachen =D> Als je vraagt waar zijn de vogeltjes kruipt ze naar de voorramen en kijkt naar de schoorsteen van de overburen om te kijken of de vogels er zitten.
Ook zegt ze papa,opa en als je zelf iets van ja,nee zegt lijkt ze het na te zeggen. Voor de rest is ze heel ondeugend... Stekkers uit het stopcontact trekken aan de plantjes op tafel trekken enz en als je dan iets zegt gaat ze hardop lachen (en blijf dan maar eens serieus :( :wink: )

Het is echt genieten van de kleine dreumes :lol:

Wij hebben sinds deze week deze foto in de woonkamer hangen (70 bij 70 cm)
http://jurianschipperfotografie.nl/imag ... ie_006.jpg

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 29 mar 2012 15:23

je link klopt niet, liefie. Volgens mij ben je de www vergeten...
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

juffiejuf
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor juffiejuf » 29 mar 2012 15:28

Leuke foto's weer! Hier deed de link van liefie het wel zonder www. Wat kijkt ze geweldig ondeugend liefie!!
:-oo

Lastig hoor ajl en dippie met de kids wegbrengen! Hopelijk went het en hebben jullie er beide een beter gevoel bij.

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor schelpje3 » 29 mar 2012 15:28

LeChat schreef:je link klopt niet, liefie. Volgens mij ben je de www vergeten...

Als ik hem aanklik, zie ik een schattig meisje met een rose pakje :D

jeepeecee
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor jeepeecee » 29 mar 2012 16:48

wat een gave foto liefie!!!
Afbeelding

Max
Mineur
Mineur

Berichtdoor Max » 29 mar 2012 19:10

Complimenten voor alle moeders die veel dagen buitenshuis werken...!
Pft, ik heb een paar weken 4 dagen gewerkt, maar da's toch echt te gek voor mij.
Ben blij dat het bijna over is.

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 29 mar 2012 20:09

ajl schreef:Leuke foto missF! Grappig, ik kan echt zien dat Jurian en H net zo oud zijn. Alleen begint mijn zoon nu lang haar te krijgen met een slag erin.

Zeg dit nou niet ajl...was net afgekicked dat ik je kids niet te zien krijg! =; :mrgreen:

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 29 mar 2012 20:10

Wat een mooie foto`s wat is je zoon al groot MissF, leuk mannetje om te zien!!

Sterretje
Moderator

Berichtdoor Sterretje » 29 mar 2012 20:25

Mooie foto's.
@liefie: wat een schatje!
Time flies when you have none!

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 29 mar 2012 20:39

liefie wat een leuke foto!!!

jeepeecee
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor jeepeecee » 29 mar 2012 21:06

Kleine meisjes worden zo snel groot. Zelfs al zijn ze nog maar 2,5 maand :?

Afbeelding
Afbeelding

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 29 mar 2012 21:10

Dank je wel allemaal, hij is ook een heerlijk kereltje, ben soms opeens helemaal verliefd op hem :mrgreen:
Dippie, wat vervelend zeg dat het niet zo loopt op je werk. Dan lijkt het me dubbel lastig om je meisje achter te laten. Breng je haar zelf weg? Ik vond dat bij Jurian nooit zo fijn, hem wegbrengen met een late dienst. Ophalen was veel leuker :D Nu ben ik er zo aan gewend, en loopt het zo fijn bij de gastouder dat ik het geen probleem meer vindt, maar bij die eerste was het wel rot soms. Maar ik kreeg er wel bergen energie van om te werken. Maarja, als de sfeer dan zo slecht is.. :(

Geweldig tj!

Mooie foto jeepeecee! En wat een bos haar (ik ben heeeelemaal niet jaloers... :^o ;) )

Gaaf Liefie!
Jurian is in januari 3 geworden. Frederiek is opeens niet zo'n hongerwolfje meer. Ze krijgt nu 's morgens een bord pap, en 's avonds een fles pap, omdat ze het vaak niet zo lang volhoudt, meestal ligt ze rond 6 uur wel in bed voor de nacht. Dus dan doen we als ze wakker wordt rond 7 uur a half 8 nog een fles pap.
En dan 's middags een keer een fles melk, maar daar drinkt ze eigenlijk niet zoveel meer van. Opeens moest ik dus echt iets anders qua vocht aan gaan bieden. Maar de tuitbeker snapt ze helemaal niks van, ze pakt em niet beet, zuigt er niet eens aan. Dus toen maar zonder tuit geprobeerd, en dat vindt ze prachtig. Dus dan maar een gewone beker gebruiken :D (of de fles, gaat toch schoner en sneller ;) )
Laatst gewijzigd door MissF op 29 mar 2012 21:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Terug naar “Archief”